Barbamama

Ak, den (k)ærlighed...

5 indlæg i dette emne

Gennem hele graviditeten har min mand KONSEKVENT ALTID sagt "Du er IKKE tyk, du er GRAVID", når jeg har sagt, at jeg var tyk... Og det er egentlig meget dejligt, at han har holdt så stædigt fast i det. Og han siger det med masser af kærlighed i stemmen hver gang - han lyder nærmest som om, at han er mere forelsket i mig, fordi jeg er gravid (tyk) :kuller

Men nooooooooogle gange, så kan jeg godt fornemme at selvom han "kalder det" gravid, så ER jeg jo tyk at se på :P Som f.eks. ved følgende samtale:

M: Puh, jeg ser tyk ud. <_<

B: Du ser IKKE tyk ud. Du ser dejlig og gravid ud. :kuller

M: Ja, altså jeg ser gravid ud på maven. ;) Men jeg ser tyk ud i hovedet. <_<

B: Du ser gravid ud! :wub

M: Aha... Så jeg ser gravid ud i hovedet? :blink

B (helt entusiastisk ud tilsyneladende uden at tænke over, at man ikke "bør" se gravid ud i hovedet): NEMLIG! :loveshower

M: Tak søde. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEg synes det er sødt... Min mand er lige sådan... Hver gang jeg synes jeg bliver tykkere (heldigvis for at vægten ikke stiger) så siger han, det er ikke dig skat, det er Bugge... Man kan da ikke andet end at elske de mænd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bestemt også sødt :loveshower Synes bare det var lidt sjovt, at han sådan uden videre og helt entusiatisk gav mig ret i at jeg så gravid ud i hovedet - som om det var noget godt :P Ville da helst nøjes med at det kunne ses på maven ;)

Men vi kan da heldigvis grine af det herhjemme. :) Også når vi kigger på mine fine nye ankeldeller :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ak... med M har jeg også lært meget tidligt i vores forhold, at hvis jeg ikke vil have noget ved mig selv, som jeg ikke kan lide, bekræftet, skal jeg ikke selv fastslå det først, for han er meget ærlig. Hvilket jo er en god ting. Men kan han da for pokker ikke bare nogle gange sige "nej, skat, du er da bare smuk og slank og dejlig, og du ser da ikke tyk ud i den kjole" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER