JaMa

Symptomer?

19 indlæg i dette emne

Hvordan har i andre det?

Her synes jeg min krop tydeligt fortæller mig at der er noget i gang :) er træt hele tiden, har virkeligt ømme bryster som er vokset en del, og så har jeg sådan en underlig kvalme, som svinger mellem bare lidt ubehag til "nu brækker jeg mig snart" følelsen... Det kommer og går, er dog klart værst hvis jeg bliver for sulten eller for mæt ;)

Synes i grunden det er ok med symptomer, det er jo fordi kroppen arbejder på at lave et lille nyt menneske :) men det behøver da heller ikke blive mere end nu, ha ha :)

Glæder mig til at komme lidt længere hen og kunne dele den store nyhed med nogle flere, og komme til 1.lægebesøg og NF:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har meget ømme bryster og vokset er de ogsåwhistling.gif Jeg er meget træt, tisser mere end jeg plejer, og en let kvalme. Og har i perioder ligamentsmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ømme bryster, kvalme og så er jeg rigtig træt.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mere træt end normalt og så har jeg ømme bryster ellers har jeg det forbavsende fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, må indrømme at kvalmen også er styg her... Yiaks, hvor jeg ikke håber det skal fortsætte alt for længe. Det svinger en del fra dag til dag, hvor slemt det er, men det har godt nok været stygt de sidste par dage. Overvejer at anskaffe de der seabands, men kender intet til dem.

Men ja, man skal passe på hvad man ønsker sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Advarsel: lad være med at brokke jer over manglende kvalme, for i kan risikere at få hvad i beder om... Det har jeg da ihvertfald fået... Bah!

Så underholdende er det da heller ikke at have kvalme

Åh, det kender jeg godt.. Sad i går og sagde til min mand at nu havde jeg slet ingen kvalme eller noget ander symptomer..

....... De er så kommet 3 gange så slemme tilbage i dag og i nat .. Suk... :puke :puke

Men hvad... Det er jo kun et tegn på den lille spire, så jeg er bare glad :glad Har fundet ud af kiks med kanel kan tage det meste af kvalmen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sesams kan klart anbefales. Har ikke prøvet på graviditetskvalme (hvilket er åndssvagt for de ligger derhjemme og griner af mig) men i forhold til køresyge har de været geniale!

Jeg skal helt bestemt i Matas i morgen og købe mig et par :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er Sesams?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er Sesams?

EDIT: Sry. for dobbelt indlæg, mobilen drillede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt ømme bryster og lidt mensagtige smerter ind imellem. Og så er min mave sindssygt oppustet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sea-bands selvfølgelig. Pokkers automatiske ordbog... LOL

Ahhh, hehe...

Har overvejet om jeg skulle invistere i et par ;D Syntes godt nok den her kvalme spidser til .. Suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt ømme bryster og lidt mensagtige smerter ind imellem. Og så er min mave sindssygt oppustet.

Og så kan jeg da lige tilføje en voldsomt øget tissetrang. En af graviditetens helt store glæder :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke haft så meget kvalme endnu, kun en lille bitte smule der går over super hurtigt.

Jeg har til tider temmelig ømme bryster, og de virker tungere end de plejer at gøre. Har ekstra tissetrang, haft mens lignende smerter i 1½ uge (som er gik væk i torsdags, skøøøønt!!!). Lidt hormon udsving. Og så er jeg oppustet og pokkers stakåndet til tider, det er virkelig frustrerende...

Men egentligt så glæder jeg mig lidt over disse symptomer (så længe de ikke bliver værre, hi hi), fordi de er skønne tegn på min kommende baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal love for at kvalmen er taget til her.. Tror jeg skal prøve de sea-bands i taler om :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik et par seabands i fredags, og jeg er imponeret over den effekt de har:) så jeg kan kun anbefale dem. Det er ikke sådan at de fjerner kvalmen helt, men de gør det mildere og til at have med at gøre:) kombineret med piratos så har jeg det meget bestemt bedre, end inden jeg fik seabands på:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan da vidst lige tilføje at mine smagsløg og lugtesans har ændret sig. Og diverse cravings har meldt sig, sammen med en rigtig irreterende nat kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, jeg har også forstærket lugtesans, men kun nogle gange. Mest når det drejer sig om ubehagelige lugte. Var ved at gå til over reklamernes STINKENDE tryksverte. Hihi, det har jeg aldrig før tænkt over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - nu er lugtesansen da blevet endnu mere forstærket.. Skulle forberede lidt mad til i aften - men hold da op, havde jeg ikke kvalme så fik jeg det puke.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig at mine symptomer er stillet ned efter at jeg har fået ferie. Tror min krop nyder at jeg bruger al min tid på at hygge og slappe af. (Altså bortset fra brysterne, de er stadig meget ømme. Men de er glade for at kæresten ikke er hjemme ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER