Lucy

ÆL

9 indlæg i dette emne

Vi har for 2 måneder siden startede PB. Jeg har kigget lidt med herinde, men ikke skrevet noget før.

Men efterhånden har jeg set i mange tråde, at i andre kan mærke når i har ÆL. Jeg har også snakket med en veninde om det og hun kan også altid mærke, hvornår hun har ÆL og endda fra hvilken side.

Min mands ven fortalte også at hans kæreste havde sagt, i dag har jeg ÆL det kan jeg mærke og så prøvede de og hun var gravid.

Så jeg tænker er jeg virkelig den eneste der intet mærker? Bliver jo helt bekymret for om jeg overhovedet har ÆL så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig kunne mærke hvornår jeg har ægløsning, så du er ikke alene.

Jeg tror ikke du skal være bekymret om du har ægløsning, jeg har ihvertfald haft ægløsning selvom jeg ikke har kunne mærke det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke mærke noget som helst, men gad godt kunne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig. Jeg har heller aldrig kunne mærke det. Det er langt fra alle der kan, tror faktisk at det er flertallet der ikke kan mærke det.

Dem der kan er heldige (hvertfald hvis de er i gang med pb)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rart at høre jeg ikke er den eneste, var lige ved at føle mig helt unormal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind i gruppen for dem der IKKE kan mærke det! Men mange af mine veninder kan mærke det... Har, på trods manglende føling med den slags, to lækre unger;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt først ud af at det var min ÆL jeg kunne mærke efter jeg begyndte at komme på dette forum, jeg havde sku aldrig tænkt over at det var ÆL der gav mig mavekneb :blush tænkte bare det var lidt gas :whistling

Og da jeg prøvede ÆL tests, så blev jeg da helt sikker på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke mærke noget - altså, jeg har ofte småkneb (eller større kneb) omkring tarmene, og da i hvert fald det nederste af tarmene ligger tæt på venstre æggestok, tænker jeg altid, at det er tarmene, der gør knuder, når jeg mærker stik deromkring. Og det er spredt over hele måneden.

Til gengæld har jeg meget ømme brystvorter ca. 8-9 dage omkring ægløsning, men den specifikke ægløsningsdag er der ikke smerter, der stikker ud som særlige ÆL-smerter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan heller ikke mærke noget.... måske kan jeg, men tænker det nok er luft eller noget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER