MetteJ

æv æv æv æv æv

6 indlæg i dette emne

Må man gerne bande herinde :( ØV hvor er jeg træt af det.

Var sikker på at det var denne gang degt lykkedes, men nej, heller ikke denne gang! Halv andet år nu og ingen resultat. Alle tests siger vi er helt "normale" intet galt overhovedet.

Og så er der alle de velmenende råd om "bare at tænke på noget andet" og "prøv at lade det ligge lidt". Lettere sagt end gjort synes jeg. Ventetiden er så lang så lang mellem hver mens.

Jeg har i lange perioder tænkt på noget andet og har koncentreret mig om andet. Jeg har testet ægløsning og ladet være med at teste ægløsning. Jeg er egentlig ikke baby-tosset som sådan....Men altså halvandet år! Come on!

Nåh, men altså, så må vi jo se om vi får mere held med insemination i jan/feb, ville bare så gerne at det ville lykkes helt naturligt.

Sorry, bliver bare lidt frusteret.

Mvh

mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh hvor jeg kanfølge dig, vi forsøgte også i 2 år sørste gang før vi gik videre til insemation.

Selvom det også er en træls vej at følge med insemation, så tro mig man får en mere afslappenhed da det ikke ligger i ens hænder mere og man kan sexe som det passer en uden at tænke over tidspunkter. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle tests? Hvilke tests er det? Der kan jo være mange flere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvor er det øv :(

Kom bare af med frustrationerne - det er det vi er her for :sc

Håber virkelig det lykkes for jer snart :bd :bd

Det er ikke nemt at gå og venter på resultatet - og det store ønske :stork

Krydser fingre for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Du får lige et :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh jeg kender det også bare alt for godt. Vi har selv forsøgt i 3 år inden vi valgte at gå en anden vej for at få barn.

Men jeg kan anbefale dig zoneterapi, for mig førte det ikke til en graviditet, men til styr på mens, så den er blevet reglmæssig, og til at give mig ro til at tage en god beslutning for os..

Sender dig lige nogle :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER