Tante Trine

Så kom turen også til mig og halvvejs milepælen

8 indlæg i dette emne

Det er bare SÅ stort for mig... Snakkede med manden i går om det... Spurgte om han havde troet at vi ville stå her i dag da vi sagde ja til hinanden i januar... Og nej det troede han ikke, det var der ingen af os der troede... Troede virkelig ikke at jeg kunne få et øko barn... vi troede begge at vi skulle ud i behandlingslivet... Vi troede at sandsynligheden for at vi slet ikke kunne få barn var stor... Så jeg er stadig der hvor jeg til tider har lyst til at tude fordi jeg på en og samme tid er lykkelig og overvældet... Priser mig lykkelig for vores lille mirakel og selv om jeg jo mest ønskede mig en pige (for synes jo det var nemmere at forholde sig til) så ville jeg ikke ønske det anderledes, HAN er min og jeg knus elsker ham allerede... Han er min... NEJ... Han er VORES og han har valgt at han skal være vores... Så nu håber jeg bare at vi kan leve op til det forventninger der er til os i forældre rollen... Ved at han bliver fantastisk på alle tænkelig måder... frygter ikke at han får et handicap, hverken fysisk eller psykisk, for har to nevøer som jeg knuselsker og den ene har adhd og den anden autisme... Frygter ikke et kejsersnit, for bare han kommer ud og er sund og rask... Frygter mest af alt bare om jeg kan være forældre, om jeg kan opdrage et barn til at blive et sundt barn i trivsel... Ved det lyder dumt, for jeg er for pokker da uddannet pædagog, MEN der er bare forskel på andres børn og så det at det her er mit eget :)

Nåh, men nu blev det et lidt langt indlæg der i virkeligheden bare skule ha handlet om at jeg nu ENDELIG er halvvejs og nu begynder at kunne tælle ned af i stedet for op af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke et dejligt indlæg!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Kan godt forstå at du er lykkelig og overvældet og jeg er sikker på, at du bliver en fantastisk mor! (blandt andet ud fra de ting du skriver her...)

Jeg kender også godt de "fjollede" tanker om, om man bliver en god mor, selvom man er uddannet f.eks. pædagog (jeg er ikke pædagog, men snart psykolog og har især beskæftiget mig med udviklingspsykologi og pædagogisk psykologi, så "burde" da vide et eller andet), men er MEGET enig i at det bare er noget HELT andet, når man er MOR end når man er prof. Men vi elsker vores børn, og det er første (og nok største) skridt i retningen af at blive en god mor. :loveshower

Nå, jeg ævler vist. Ville bare sige, at det var et dejligt indlæg, og at jeg er sikker på at jeres Bugge Prins får skønne forældre :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du allerede halvvejs :o Du er jo lige blevet gravid ...

Tillykke med milepælen, jeg kan godt forstå, du er LYKKELIG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :)

Er du allerede halvvejs :o Du er jo lige blevet gravid ...

Tillykke med milepælen, jeg kan godt forstå, du er LYKKELIG :)

Og ja jeg er halvvejs... Nogle dage synes jeg tiden snegler sig afsted og andre tage føler jeg at det var i går de første streger dukkede op på en test... og nogle dage synes jeg der er LÆNGE til at han kommer og andre dage synes jeg at når jeg gør det op med ferie, barsel osv, jamen så er det jo lige om lidt at han kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med milepælen. Det er rigtig stort at være halvvejs - kender godt følelsen :loveshower Jeg er jo også selv lidt over halvvejs og eeelsker bare at ligge i sengen om aftenen og mærke at den lille ligger og møffer sig rundt inde i maven - så dejlig følelse.For mit vedkommende, ja så skal jeg bare have tiden til at gå - og synes nu til tider at der stadig er laaang tid til november...men lige pludselig er vi jo ovre sommerferien og så er vi ved at være nær termin..glæder mig - og glæder mig faktisk helt vildt til fødslen og tiden derefter... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med milepælen. Det er rigtig stort at være halvvejs - kender godt følelsen :loveshower Jeg er jo også selv lidt over halvvejs og eeelsker bare at ligge i sengen om aftenen og mærke at den lille ligger og møffer sig rundt inde i maven - så dejlig følelse.For mit vedkommende, ja så skal jeg bare have tiden til at gå - og synes nu til tider at der stadig er laaang tid til november...men lige pludselig er vi jo ovre sommerferien og så er vi ved at være nær termin..glæder mig - og glæder mig faktisk helt vildt til fødslen og tiden derefter... :loveshower

Ja det er også sådan jeg gør det op nu... Sommerferie så er vi allerede næsten 6 mnd'er henne og så flyver den bare afsted... Fylder allerede godt i landskabet, kan i hvert fald på ingen måder skjule maven nu... mine muskler er så udspilede at jeg ikke længere kan suge maven ind, så her kommer hvalen Valborg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så fejre vi det lige med at Claus har mærket ham bumle rundt inde i maven for første gang :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, det er bare så stort når man er halvvejes og ekstra fantastisk når farmand også lige har mærket ham derinde :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER