LSS

Jeg har født

27 indlæg i dette emne

Onsdag morgen kl 7 kom vores lille navnløse babyboy til verden efter 7 timer alt inklusiv. Han er kommet lidt for tidligt så vi har været indlagt efterfølgende. Lige nu krydses der fingre for at han er fin og klar nok til at komme hjem i dag. Kryds gerne fingre:D

modelmålene hedder 3250 g og 52 cm.

Fødslen gik virkelig hurtig syntes jeg, så nåede slet ikke at få noget af alt det gode narko og andet gejl, som jeg ellers virkelig (!) har insisteret på. Tog den derfor viking-style. Det gjorde vildt nas!! Tilgengæld var Morten verdens bedste fødselshjælper/mand det stadig har neglemærket på underarmen. Hovsa! Han tog også tid på mine veer, og kunne hver gang sige når jeg var halvvejs igennem en. DET var en kæmpe hjælp!

Når vi kommet hjem skal jeg nok skrive hvordan det der fødsel var ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med fødslen :loveshower :balloons

Glæder mig til at læse mere om forløbet og se den lille guldklump!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stooort tillykke med ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med jeres søn :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke!!! :loveshower :loveshower :loveshower Jeg krydser fingre for at I kan komme hjem med ham idag. :goodluck Han har da en flot størrelse i hvert fald, især i betragtning af at han havde lidt "travlt" med at komme ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med bebsen. Jeg håber I kan komme hjem hurtigst muligt :loveshower

Det er altså vildt at se hvor mange julibebser der er kommet.... Og lidt skræmmende :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med lille manden :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort TILLYKKE :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Han lyder da til at have en fin størrelse på trods af du først havde termin 1/8 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er kommet hjem med den lille navnløse! Dejligt og nemt. På trods af at han er ankommet lige tidligt nok (36+5) slap vi for indlæggelse. Selvom de startede med at fortælle om sondeernæring og 10 dage på barselsgangen. Heldigvis slap vi :loveshower

Han er vildt nem (det må man vist aldrig skrive!) Faktisk så nem at vi måtte spørge flere gange om det var normalt at han skulle vækkes for at blive ammet...Men er vist bare lidt doven, som de så pænt formulerede det :rolleyes Men vi nyder det så længe freden varer. Han ligner en som kommer til at tage SÅ meget pis på os, når han bliver ældre..!

Babyboy8712.jpg

Taget i betragtning af at jeg har forsøgt at eleminere alt i lyseblåt til babyboy, så er han RET meget blå idag...Har åbenbart været rimelig large over for tøj i str 50, som jeg regnede med IKKE skulle bruges.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han ser da for sød ud...tillykke med ham :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham, han ser dejlig ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total cute :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig lille baby :)

:glad TILLYKKE MED HAM :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er han bare kær! Tillykke igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er kommet hjem med den lille navnløse! Dejligt og nemt. På trods af at han er ankommet lige tidligt nok (36+5) slap vi for indlæggelse. Selvom de startede med at fortælle om sondeernæring og 10 dage på barselsgangen. Heldigvis slap vi :loveshower

Han er vildt nem (det må man vist aldrig skrive!) Faktisk så nem at vi måtte spørge flere gange om det var normalt at han skulle vækkes for at blive ammet...Men er vist bare lidt doven, som de så pænt formulerede det :rolleyes Men vi nyder det så længe freden varer. Han ligner en som kommer til at tage SÅ meget pis på os, når han bliver ældre..!

Babyboy8712.jpg

Taget i betragtning af at jeg har forsøgt at eleminere alt i lyseblåt til babyboy, så er han RET meget blå idag...Har åbenbart været rimelig large over for tøj i str 50, som jeg regnede med IKKE skulle bruges.

hvor er han lækker :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare fin :loveshower Din fødsel lyder meget som min ;) Havde også forventet jeg skulle have ALT smertestillende, men kom for sent på fødegangen - Det tog også kun 7 timer.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :loveshower Kan slet ikke forstå at det er vores baby, der øffer rundt ned i liften. Og at han skal blive hos os. Altid.

Hvor er han bare fin Din fødsel lyder meget som min Havde også forventet jeg skulle have ALT smertestillende, men kom for sent på fødegangen - Det tog også kun 7 timer..

Ja, jeg tror vi har gjort det meget ens. Tænk at man kan føde et barn - og så UDEN smertestillende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER