TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg er TRÆT af at have en dreng der bare nægter at sove nogle dage, hvis han så bare var frisk, men næ nej han er mega pylder og mor klister. Jeg må da i hvert fald IKKE: gå på toilet, vaske op, lave mad til ham (eller mig), eller noget der inkludere at være bare 1/2 meter væk fra ham. På den anden side gider han da i hvert fald heller ikke bare at sidde på skødet og putte. Faktisk er det bedst hvis han står/hopper på mig og hiver mig i håret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er TRÆT af at have en dreng der bare nægter at sove nogle dage, hvis han så bare var frisk, men næ nej han er mega pylder og mor klister. Jeg må da i hvert fald IKKE: gå på toilet, vaske op, lave mad til ham (eller mig), eller noget der inkludere at være bare 1/2 meter væk fra ham. På den anden side gider han da i hvert fald heller ikke bare at sidde på skødet og putte. Faktisk er det bedst hvis han står/hopper på mig og hiver mig i håret.

 

Pyh.. Det lyder dælme som noget der kræver en god portion tålmodighed.. :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TRÆT af at have en dreng der bare nægter at sove nogle dage, hvis han så bare var frisk, men næ nej han er mega pylder og mor klister. Jeg må da i hvert fald IKKE: gå på toilet, vaske op, lave mad til ham (eller mig), eller noget der inkludere at være bare 1/2 meter væk fra ham. På den anden side gider han da i hvert fald heller ikke bare at sidde på skødet og putte. Faktisk er det bedst hvis han står/hopper på mig og hiver mig i håret.

Åh det lyder bekendt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af forkølelse. Tror Mia har været mere eller mindre forkølet i fire uger nu :( Desværre har det gjort at hun har vænnet sig til at falde i søvn ved brystet (har ellers altid været god til at falde i søvn selv) med det resultat at hun vågner en gang i timen og lige skal have et bryst i munden. Jeg ved det er en kamp der skal tages, men synes jo også hun skal være helt rask først. Er der nogen der har gode råd? Trænger til at sove.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har altså glemt at læse den side i babybogen, hvor der står, de de ikke har behov for mad om natten når de er blevet 6 måneder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af forkølelse. Tror Mia har været mere eller mindre forkølet i fire uger nu :( Desværre har det gjort at hun har vænnet sig til at falde i søvn ved brystet (har ellers altid været god til at falde i søvn selv) med det resultat at hun vågner en gang i timen og lige skal have et bryst i munden. Jeg ved det er en kamp der skal tages, men synes jo også hun skal være helt rask først. Er der nogen der har gode råd? Trænger til at sove.... ;)

Tager hun sut? For måske kan den gøre det? Især hvis det er far der gør det, da han jo ikke lugter af mad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det var ikke sjovt at aflevere Dicte her til morgen. Hun græd og græd og ville ikke over til DP, men knugede sig ind til mig! Da hun endelig var til at lokke over til hende kiggede hun bare efter mig og blev ked så snart jeg trådte et skridt hen mod døren :( Og så skal hun endda have en lang dag i dag. Håber P kan gå fra job lidt før, så hun kan blive hentet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik vi tid ved hudlægen d 8/4.. :blink Og det var endda et afbud, der er 20 ugers ventetid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik vi tid ved hudlægen d 8/4.. :blink Og det var endda et afbud, der er 20 ugers ventetid!

 

Sku os til at sige, at 8/4 er da ret hurtigt :P Det er så irriterende med lange ventetider :( Håber ikke Elliot er for generet af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik vi tid ved hudlægen d 8/4.. :blink Og det var endda et afbud, der er 20 ugers ventetid!

Der er simpelthen så lang ventetid hos speciallæger, med mindre man er ved at falde død om.. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er bare vildt! Dejligt der var et afbud vi ku få :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået tilbudt vuggestue idag. Er helt nede og ked af det. Jeg er slet slet ikke klar. Der er ikke andre der skal passe min pige. Jeg kan overhovedet ikke det her..

ville ønske jeg aldrig skulle på arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager hun sut? For måske kan den gøre det? Især hvis det er far der gør det, da han jo ikke lugter af mad ;)

Desværre nej. Jeg prøver stadig at give den og når hun holder fest om natten, er det et hit at ligge og lege med den, men ellers gider hun den ikke :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan snart ikke mere, hvor siger man op? Jeg har aldrig før haft et job med så ringe vilkår. I går var bare lortedag (som de fleste er for tiden) og i nat er bare lortenat (som de fleste er for tiden). Fra 21:50 til 2:30 vågner han 5 gange og er så vågen til for 5 minutter siden (4:10).

Hvordan skal jeg samle energi til at have overskud til at han også skal pyldre sig igennem i morgen?

Han er næsten 1 år, jeg troede man kunne forvente bare lidt nattesøvn nu! Gab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg! Mit barn har temperament. William ville ikke have tøj på, og det skreg (sur ikke ked) han så over. Højt. Og længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby billigt til salg.... Han er begyndt at vågne om natten og pludre osv. Her i nat har han været vågen nu i en time, hvor han nu er nået til det punkt, at nu har han sovet og vil gerne op, men no Way skal han op kl 2!!!

Manden er deroppe lige nu...

Vi kan jo bytte? Det føles slet ikke som om William sover om natten! Og det er mere held end forstand hvis han sover om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bye :bye :bye

Nå piger, så oprandt dagen... Tænk sig... 1 år :o :o :o

Tak for et skønt år med masser af op- og nedture. Frustration, glæde og en overvældende kærlighed :wub :kuller :kuller

Ses i Tumlinge-forummet efterhånden som I kommer dertil :bye

Stort tillykke med ham! :loveshower

Vildt at der allerede er gået et år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bye :bye :bye

Nå piger, så oprandt dagen... Tænk sig... 1 år :o :o :o

Tak for et skønt år med masser af op- og nedture. Frustration, glæde og en overvældende kærlighed :wub :kuller :kuller

Ses i Tumlinge-forummet efterhånden som I kommer dertil :bye

Tillykke med din dejlige dreng :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at ens datters søvnrytme (eller mangel på samme er fucked up, når hun bliver puttet til 1.lur kl 7!!!!

Så når hun da at vågne fra sin 3.lur inden middag i dag! Arggh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega stolt af min lille pige der bare tog det så fint at mor her ikke længere vil amme hende godnat :) hun fik en lille tår da jeg gik i seng kl 23 og sov til 6.10 :) desuden tog hun sutten to gange selv, så stod to gange i nat at prøve at give en sovende baby sutten der allerede havde en i forvejen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram Søde, hvis jeg kunne give dig nogle af vores gode nætter, tog jeg GERNE nogle af skodnætterne, hvis jeg dermed havde vished for at du fik noget søvn :kram Søvnmangel STINKER, men jeg tog gerne nogle rigtig skod nætter på dine vejne hvis jeg kunne :kram

Tak søde :kram

Ved du hvad? I nat var der kun 3 opvågninger, det jo vildt altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dejlige Aron JustMe! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bye  :bye  :bye

 

Nå piger, så oprandt dagen... Tænk sig... 1 år :o :o :o

 

Tak for et skønt år med masser af op- og nedture. Frustration, glæde og en overvældende kærlighed :wub  :kuller  :kuller

 

Ses i Tumlinge-forummet efterhånden som I kommer dertil  :bye

 

Så vildt!! Tillykke med ham! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bye :bye :bye

Nå piger, så oprandt dagen... Tænk sig... 1 år :o :o :o

Tak for et skønt år med masser af op- og nedture. Frustration, glæde og en overvældende kærlighed :wub :kuller :kuller

Ses i Tumlinge-forummet efterhånden som I kommer dertil :bye

Hvor er det bare stort :wub Kæmpe tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at ens datters søvnrytme (eller mangel på samme er fucked up, når hun bliver puttet til 1.lur kl 7!!!!

Så når hun da at vågne fra sin 3.lur inden middag i dag! Arggh!

Så frustrerende!! Her har jeg baby der har sovet en lur på 30 min siden hun vågnede kl 6. Hvorfor skal det være så svært??? (Hvis så bare natten var god.... :p)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER