TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Puha - Alle de hormoner.. Tudetur!!

Pludselig har jeg bare en kæmpe frygt for ikke at slå til - ikke at kunne være en god mor, og at nogen tager min baby :boo

Hormonerne er bare onde!! Har selv haft STORE tudedag i dag....... Og det eneste der hjælper mig er at sidde med Charlie, så han har siddet og sovet hos sin mor i 4 timer i eftermiddag/aften :wub

Du er allerede en fantastisk mor, og du skal ikke være bange.... Din prinsesse bliver hos dig :kram2

Det bliver lettere med tiden søde du, og du skal ikke blive bange for alle de overvældende følelser..... Giv dig selv lov til at græde så meget som du har behov for, det er helt normalt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahh..... Er godt på den anden side af tudedagen nu.... Det gik ok med barselsbesøgene, og i dag skal vi i centeret og shoppe babytøj :loveshower

Gud hvor jeg dog bare elsker min lille Charlie-mus!!! Er totalt overvældet af hvor stærke følelser jeg har for ham..... Med Marlon var jeg så overrumplet af moderrollen, så det tog noget tid for følelserne at pible frem.

Men denne gang var jeg bare så klar på hvad der ventede mig, og jeg græd af kærlighed og glæde fra det sekund jeg fik ham i armene......

Åh altså, og så havde jeg "morgentjansen" med Marlon i dag, for første gang siden fødslen...... SKØNT at være sammen med min store dejlige dreng bare os to :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh..... Er godt på den anden side af tudedagen nu.... Det gik ok med barselsbesøgene, og i dag skal vi i centeret og shoppe babytøj :loveshower

Gud hvor jeg dog bare elsker min lille Charlie-mus!!! Er totalt overvældet af hvor stærke følelser jeg har for ham..... Med Marlon var jeg så overrumplet af moderrollen, så det tog noget tid for følelserne at pible frem.

Men denne gang var jeg bare så klar på hvad der ventede mig, og jeg græd af kærlighed og glæde fra det sekund jeg fik ham i armene......

Åh altså, og så havde jeg "morgentjansen" med Marlon i dag, for første gang siden fødslen...... SKØNT at være sammen med min store dejlige dreng bare os to :7himmel

Dejligt indlæg :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været en tur i Babysam for at købe fødselsdagsgave til Theos veninde, der fylder 1 år i morgen :)

Hun får en Cirkelinedukke i tændstiksæske. Synes bare den er så sød :7himmel, men nok for tøset til Theo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh..... Er godt på den anden side af tudedagen nu.... Det gik ok med barselsbesøgene, og i dag skal vi i centeret og shoppe babytøj :loveshower

Gud hvor jeg dog bare elsker min lille Charlie-mus!!! Er totalt overvældet af hvor stærke følelser jeg har for ham..... Med Marlon var jeg så overrumplet af moderrollen, så det tog noget tid for følelserne at pible frem.

Men denne gang var jeg bare så klar på hvad der ventede mig, og jeg græd af kærlighed og glæde fra det sekund jeg fik ham i armene......

Åh altså, og så havde jeg "morgentjansen" med Marlon i dag, for første gang siden fødslen...... SKØNT at være sammen med min store dejlige dreng bare os to :7himmel

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været i centret i dag og købe prewalkers til ronja. De er så søde :loveshower

Vuggestuen havde åbenbart nævnt for jonas de syntes hun manglede nogen. Han mener han har sagt det til mig, det mener jeg så ikke <_< men nu er de købt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh..... Er godt på den anden side af tudedagen nu.... Det gik ok med barselsbesøgene, og i dag skal vi i centeret og shoppe babytøj :loveshower

Gud hvor jeg dog bare elsker min lille Charlie-mus!!! Er totalt overvældet af hvor stærke følelser jeg har for ham..... Med Marlon var jeg så overrumplet af moderrollen, så det tog noget tid for følelserne at pible frem.

Men denne gang var jeg bare så klar på hvad der ventede mig, og jeg græd af kærlighed og glæde fra det sekund jeg fik ham i armene......

Åh altså, og så havde jeg "morgentjansen" med Marlon i dag, for første gang siden fødslen...... SKØNT at være sammen med min store dejlige dreng bare os to :7himmel

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg har været i Lyngby i dag.

Vi har købt en sengehimmel-stang og rullemadras til den store seng.

Og så var der også Name-It cardigans til 60 kr. stk., så der røg lige 3 med hjem - en i str. 74 og 2 i str. 98 :rolleyes

Vi gik også forbi Noa Noa, der havde et stativ med babytøj til 50%... Så der nuppede jeg da lige en enkelt body i str. 74 også - man KAN jo ikke lade være til den pris :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg har været i Lyngby i dag.

Vi har købt en sengehimmel-stang og rullemadras til den store seng.

Og så var der også Name-It cardigans til 60 kr. stk., så der røg lige 3 med hjem - en i str. 74 og 2 i str. 98 :rolleyes

Vi gik også forbi Noa Noa, der havde et stativ med babytøj til 50%... Så der nuppede jeg da lige en enkelt body i str. 74 også - man KAN jo ikke lade være til den pris :whistling

Noa Noa er da også bare for sødt :loveshower

Jeg er simpelthen NØDT til at få en pige en dag, så jeg kan købe tøj i Noa Noa :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noa Noa er da også bare for sødt :loveshower

Jeg er simpelthen NØDT til at få en pige en dag, så jeg kan købe tøj i Noa Noa :whistling

Haha - ja, det er da bare om at komme i gang! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - ja, det er da bare om at komme i gang! :P

Åh nej nej... Der går nogle år endnu ;)

Jeg er alt for glad for at have min krop for mig selv :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal ud og drikke øl med nogle venner i aften og jeg glæææder mig :badgirl

Farmand er hjemme hos Theo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal ud og drikke øl med nogle venner i aften og jeg glæææder mig :badgirl

Farmand er hjemme hos Theo.

God fornøjelse :) Det lyder hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal ud og drikke øl med nogle venner i aften og jeg glæææder mig :badgirl

Farmand er hjemme hos Theo.

Skøøøøøønt! God fornøjelse :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker om jeg burde vække Gry, hun har sovet siden kl 12, men ikke spist siden, kl 9, og der babsede hun faktisk kun 5 min, og kastede så noget af det op efter ca 10 min, måske jeg skal tjekke hendes tempertur når hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå hun vågnede, lige efter jeg havde skrevet, og var jo selfølgelig sulten, så hun fik en tår babs, kom ind og fik en ren mås, da hun så kom op og sidde kom der bræk/gylp, så satte vi os i sofaen, og så kom der endnu en omgang gylp og så sked hun lige, så ind og få ren mås igen, og rent tøj på, igen hjalp jeg hende op og sidde og videre op og stå, og så kom der endnu en omgang bræk/gylp, ud over mig. Hun gylper normalt aldrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå hun vågnede, lige efter jeg havde skrevet, og var jo selfølgelig sulten, så hun fik en tår babs, kom ind og fik en ren mås, da hun så kom op og sidde kom der bræk/gylp, så satte vi os i sofaen, og så kom der endnu en omgang gylp og så sked hun lige, så ind og få ren mås igen, og rent tøj på, igen hjalp jeg hende op og sidde og videre op og stå, og så kom der endnu en omgang bræk/gylp, ud over mig. Hun gylper normalt aldrig.

:( lyder som om hun er lidt syg. God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tænker måske også at hun har lidt mavebøvl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså lidt utryg ved min prinsesse ikke har afføring, men at jeg kan se hun presser :( Øv..

Men på den gode side: Har lige kørt en tur ud og handle med hende - i barnevogn for første gang :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså lidt utryg ved min prinsesse ikke har afføring, men at jeg kan se hun presser :( Øv..

Men på den gode side: Har lige kørt en tur ud og handle med hende - i barnevogn for første gang :7himmel :loveshower

Øv med maven :(

:yay med indkøbsturen. Jeg kan også huske første gange og det var bare så stort at komme ud selv og handle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg skulle snuppe mig en lille lur, mens Theo sover :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg skulle snuppe mig en lille lur, mens Theo sover :unsure

Det lyder da som en god ide :D det gjorde jeg i formiddags da ronja sov ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.... Jeg håber godt nok snart den blodprocent stiger til normal, for øv hvor har jeg hovedpine af det <_<

Og det er bare træls, for jeg er jo ellers bare så glad, og lykkelig for mit liv lige nu..... En krudtugle som rigtigt er begyndt at gå for alvor, og en lille varm og blød knirkebaby i mine arme.... Og manden hjemme godt 4 uger endnu :kuller

Så hovedpine, du er højst uønsket.... Forsvind!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså lidt utryg ved min prinsesse ikke har afføring, men at jeg kan se hun presser :( Øv..

Men på den gode side: Har lige kørt en tur ud og handle med hende - i barnevogn for første gang :7himmel :loveshower

Øv, det er bare så træls når maven driller..... Vi oplever lidt det samme herhjemme med Charlie, og det er bare synd :( Vi giver ham en smule kogt vand ind imellem, det hjælper heldigvis på det (og hvis han virker til det gør ondt, putter vi lidt sukker i vandet)

Og :loveshower For at handle med barnevogn!! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.... Jeg håber godt nok snart den blodprocent stiger til normal, for øv hvor har jeg hovedpine af det <_<

Og det er bare træls, for jeg er jo ellers bare så glad, og lykkelig for mit liv lige nu..... En krudtugle som rigtigt er begyndt at gå for alvor, og en lille varm og blød knirkebaby i mine arme.... Og manden hjemme godt 4 uger endnu :kuller

Så hovedpine, du er højst uønsket.... Forsvind!! :gal

Åh jeg havde også bare hovedpine i starten.. Super træls.. Håbet den går over hurtigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER