babywishes

Søger bodystockinger

13 indlæg i dette emne

Goddag allesammen herinde,

Hvor ofte sker det at en mand opretter en profil herinde? Nå.. anyways..

Jeg er ikke gravid (hvad jeg ved af), men det er min kæreste, og ud over det har hun en passion (nærmest mani) med bodystockinger. Hendes computer har altid to tre faner åbne med forskellige modeller, og hvorfor hun lige har det sådan med bodystockinger ved jeg ikke, men man skal jo ikke begynde at stille spørgsmål ved den slags til en gravid dame (har jeg lært) :box

Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at finde nogle forskellige modeller som jeg kunne købe til hende i gave, til når vores barn kommer. Til dette har jeg brug for jeres hjælp.

Kan nogle af jer herinde nævne jeres yndlingsmærker/modeller indenfor bodystockinger?

På forhånd mange tak for svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeej, hvor er du sød :loveshower

Jeg er personligt VILD med Småfolk! www.smafolk.dk

Er det en pige eller en dreng, I skal have? :)

Til piger kan jeg også rigtig godt lide Molo og til drenge synes jeg også at Lego har en del sødt. Men det er også lidt dyre mærker :whistling

Du kan HELT sikkert også finde søde bodystockinger i h&m f.eks. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er småfolk bodyerne: http://www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php?mode=browse&cid=203

Jeg har selv købt den med bondegårdstema (dog som heldragt, ikke som body) og jeg ville eeeeeeeeeeeeeeeelske at få den med biler (øverst helt til højre) til min lille dreng :loveshower

Til en lille pige synes jeg jo at den med aber er SKØN og det samme med den "klassiske" med æbler nederst :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Katvigs klassiske æble-print er også meget populært

grøn%20bog%20apple%20body%20kort%20fra%20katvig-p.jpg

Link

Synes også NameIt laver nogle rigtig søde nogle - og så er der 4 for 120 ;)

13071421_COMBI1_312748_001_Main.jpg

13071311_COMBI3_312482_001_List.jpg

13071066_COMBI1_313775_001_List.jpg

link

Hvis du virkelig vil overraske hende, kan du købe nogle fra sider som fx etsy.com, der er et marked for mindre, private butikker. Har blandt andet fundet dem her der inde:

il_570xN.301015894.jpg

il_570xN.232250287.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker Holly´s, Småfolk, Ej sikke Lej og Name It :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det gerne må være lidt dyrere (og lækrere!), så er Norlie, Wheat og MiniATure skønt! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun går så meget op i det, så kender hun helt sikkert alle store mærker og har allerede en holdning til de forskelige, så hvis jeg stod i din situation, så ville jeg finde nogle af de sider hvor du kan special-designe din egen, eller i hvert fald købe fra en anden producent end de store. Så tror jeg hun først vil blive glad og kunne se du har lagt nogle tanker bag :)

Som en anden skriver er etsy.com et godt bud at søge for de lidt mere specielle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til jer alle for svar, jeg vil nu igangsætte et større shopping spree ud fra ovennævnte anbefalinger..

Vi skal have en pige for øvrigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med Hollys især denne, Småfolk, Molo, NameIt mf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smallstuff og norlie. Sååååååååå lækre mærker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til piger er jeg helt vild med molos body med killinger og den med valmuer og sommerfugle samt alpebodyen.

Ellers er jeg også fan af småfolk og ej sikke lej, men jeg køber det sjældent til fuld pris, jeg syntes det er for dyrt.

Af de lidt billigere mærker er jeg faldet for kools.dk og pomp de luxe. Lækker kvalitet og god pasform til min brede basse.

Jeg fik et link til ohminus.com, som kører udsalg lige nu. Jeg kender ikke mærket men syntes det ser fint ud.

Skulle du forresten bo i nærheden af Hvidovre, så kører den lokale børnetøjsbutik med -50% på mange varer og det er både molo, katvig, name it m.fl og der er stadig en del bodyer tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til jer alle for svar, jeg vil nu igangsætte et større shopping spree ud fra ovennævnte anbefalinger..

Vi skal have en pige for øvrigt.

Holly´s er SÅ sødt til piger :biglove

F.eks.

75880.jpg?width=270&height=200&color=ffffff&reflect=0

Og synes også Småfolk laver skønne pige-bodyer. Jeg har selv købt disse til min datter ;)

DSC04956.JPG?width=270&height=200&color=ffffff&reflect=0

DSC04955.JPG?width=270&height=200&color=ffffff&reflect=0

Men er også vild med (også Småfolk)

_MG_0313.JPG?width=270&height=200&color=ffffff&reflect=0

_MG_1969.JPG?width=270&height=200&color=ffffff&reflect=0

Alle billeder er fra LuckylittleMe, der er en svensk webside - jeg har handlet der, der er mega udsalg, billig fragt og god service ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med Hollys og wheat :loveshower Vi skal selv have en pige, og jeg drømmer om alt deres tøj (og bodyer) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER