Nausikaa

Babys første sæt tøj

22 indlæg i dette emne

Så blev jeg færdig med babys første sæt tøj :loveshower

Så er spørgsmålet bare om det er dette sæt, der skal i brug:

2a9ee54.jpg

Eller om det er dette sæt, der skal i brug:

24erhqf.jpg

Den kommende storebror skal selvfølgelig ikke snydes:

28qqoar.jpg

Hvad har I valgt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt 2 stk natdragter og en body i str 50.... Burde ik være nødvendigt at medbringe str. 56? Turde ikke købe bukser, hvis de ville sidde og genere der hvor navlestrengen er klippet. Det bliver manden der vælger hvilket dragt hun skal have på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvem der bare kunne sy som dig! :wub det er da for lækkert!

Jeg har købt 2 stk natdragter og en body i str 50.... Burde ik være nødvendigt at medbringe str. 56? Turde ikke købe bukser, hvis de ville sidde og genere der hvor navlestrengen er klippet. Det bliver manden der vælger hvilket dragt hun skal have på.

Altså min nevø blev skudt et kg forkert og startede ud i str 62 så jeg har ikke købt noget i str 50 overhovedet.

Jeg tager lige et billede senere af vores sæt og ligger op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg til en computer.

Jeg har valgt at tage disse sæt med på sygehuset:

Hun skal have det her

post-3698-017203700 1341313322_thumb.jpg

eller det her på som det første

post-3698-099507400 1341313322_thumb.jpg

og så har jeg sommer farverne

post-3698-086878400 1341313323_thumb.jpg

Farmand syntes hun skal have en yndig kjole på:

post-3698-072693200 1341313324_thumb.jpg

Og så det bløde behagelige sæt:

post-3698-058220500 1341313325_thumb.jpg

Derudover har jeg et ton strømper med :whistling

Nogen der ved hvor man kan købe strømpebukser i de helt små størrelser - jeg mangler nogle til alle hendes fine kjoler!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det noget fint tøj i har fundet jer...loveshower.gif og hold da op der er en der kan syballoons.gif

jeg har nogle sæt fra H og M. et i str 50 og et i str. 56.. som kan bruges til begge køn... da vi jo ikke kender kønnet før baby er ude.. så det er egentlig lidt kedeligt tøj.... men jeg skal nok tage revance når vi først kommer hjem, og jeg får overskud til lidt babyshopping igenwhistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det noget fint tøj i har fundet jer...loveshower.gif og hold da op der er en der kan syballoons.gif

jeg har nogle sæt fra H og M. et i str 50 og et i str. 56.. som kan bruges til begge køn... da vi jo ikke kender kønnet før baby er ude.. så det er egentlig lidt kedeligt tøj.... men jeg skal nok tage revance når vi først kommer hjem, og jeg får overskud til lidt babyshopping igenwhistling.gif

Enig..

Jeg har kun et enkelt sæt og regner med at skulle købe lidt i morgen. Men det er lidt svært (og kedeligt) vi kender heller ikke kønnet. Jeg synes det er meget svært at købe neutralt tøj..

Meeen jeg tager også revanche .. har dog en del lækkert pigetøj fra tidligere, men det er jo ikke sikkert at det er det der skal i brug..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg hellere medbringe str. 56 også :) Ellers må manden ned i byen og handle babytøj mens vi er indlagt på sygehuset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig bestemt mig for hvilket tøj den lille skal have på.

Er sgu lidt i tvivl om hvor stor den lille er når hun kommer ud, men forventer lidt hun er lidt af en basse. :7himmel

Jeg har kun ganske lidt tøj i str. 50, bare for en sikkerheds skyld. Ellers er det mest str 56 og 62. Regner nu med at det er str. 56 der skal bruges.

Skal til tilvækstskanning om en lille måneds tid og indtil da er jeg lidt på stand by i tøj shoppingen. Håber nemlig jeg har en lidt bedre ide om størrelsen på baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SERVICEINFO: ;0)

Kan lige tilføje at nameit.dk har udsalg. Det er nok lettest at finde noget hvis man kender kønnet.

Men tjek det ud. Jeg fik bestilt lidt i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SERVICEINFO: ;0)

Kan lige tilføje at nameit.dk har udsalg. Det er nok lettest at finde noget hvis man kender kønnet.

Men tjek det ud. Jeg fik bestilt lidt i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SERVICEINFO: ;0)

Kan lige tilføje at nameit.dk har udsalg. Det er nok lettest at finde noget hvis man kender kønnet.

Men tjek det ud. Jeg fik bestilt lidt i går.

Det var da en ufattelig farlig side. Fik lagt for alt for mange penge i kurven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SERVICEINFO: ;0)

Kan lige tilføje at nameit.dk har udsalg. Det er nok lettest at finde noget hvis man kender kønnet.

Men tjek det ud. Jeg fik bestilt lidt i går.

Uha der var da meget ganske fint. Men jeg skal ikke købe mere tøj før jeg har været til tilvækstskanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en ufattelig farlig side. Fik lagt for alt for mange penge i kurven.

Ja, ik.. De har mange fine ting. Og kvaliteten plejer at være rigtig god, og prisen ligeså. Har købt tøj der til mine unger gennem de sidste 8-9 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha der var da meget ganske fint. Men jeg skal ikke købe mere tøj før jeg har været til tilvækstskanning.

Hvornår skal du det, altså til tilvækstscanning? og hvorfor - hvis jeg må spørge? :)

-undskylder på forhånd at jeg stiller et spm. i din tråd Nausika

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man blir helt træt af man ikke kender kønnet, med de priser.... ihh altså..... man får jo lyst til at købe det helewhistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du det, altså til tilvækstscanning? og hvorfor - hvis jeg må spørge? :)

-undskylder på forhånd at jeg stiller et spm. i din tråd Nausika

Du må gerne spørge. Det skal jeg 1. august :7himmel Og pga mit BMI.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man blir helt træt af man ikke kender kønnet, med de priser.... ihh altså..... man får jo lyst til at købe det helewhistling.gif

Ja det er ikke så let at købe tøj som ikke er kønsbestemt. Og tænker at når den lille kommer må h*n gerne få tøj på som passer til kønnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man blir helt træt af man ikke kender kønnet, med de priser.... ihh altså..... man får jo lyst til at købe det helewhistling.gif

Vi kender heller ikke kønnet.. så det i sig selv gav en begrænsning i køb.

Men vi tager revanche senere :P Jeg synes bare det er sjovest at handle ind når der er udsalg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne spørge. Det skal jeg 1. august :7himmel Og pga mit BMI.

Er det fordi de skal tjekke om den vokser nok eller hvordan? Og hvad kan og vil de gøre ved det?

Men spændende med scaninng. Jeg bliver jo

scannet hele tiden.. og det er jo skønt at se den lille fis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi de skal tjekke om den vokser nok eller hvordan? Og hvad kan og vil de gøre ved det?

Men spændende med scaninng. Jeg bliver jo

scannet hele tiden.. og det er jo skønt at se den lille fis.

De har svært ved at vurdere hvor stor baby er. Samtidig siger statistikken at store mødre får store børn. Det er rart at vide om det er en stor baby der er på vej, fx vil man kunne tage stilling til om det evt skal være ved kejsersnit eller om man vil være mere opmærksom på evt at få sat fødslen igang inden man går for langt over termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har svært ved at vurdere hvor stor baby er. Samtidig siger statistikken at store mødre får store børn. Det er rart at vide om det er en stor baby der er på vej, fx vil man kunne tage stilling til om det evt skal være ved kejsersnit eller om man vil være mere opmærksom på evt at få sat fødslen igang inden man går for langt over termin.

Det er da dejligt de er opmærksomme. Spændende hvad scanningen så siger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-3655-067604800 1341594484_thumb.jpgpost-3655-020985600 1341594491_thumb.jpg

Så har vi været på bytur så daddy-to-be ku vælge "det første sæt" og han valgte det her, som var på udsalg i Ønske Børn. Jeg syns jo der er såååå meget sødt pigebabytøj men han havde noget svært ved at finde noget som han ku li. Tror egentlig bare hans smag ikke er pigebabytøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER