Barbamama

Fødselsliste for juli-gruppen! :-D

49 indlæg i dette emne

:loveshower FØDSELSLISTE OVER DE DEJLIGE BEBSER FRA JULI-TERMINSGRUPPEN! :loveshower

Ritra fødte Frida d. 1. juli kl. 00.54 ved vaginal fødsel. 49 cm og 2990 gram.

Munck Abildgaard fødte Emilia d. 2. juli kl. 14.59 ved PKS pga. tværleje. 49 cm og 3655 gram.

Karinabm fødte Benjamin d. 3. juli kl. 6.10 ved vaginal fødsel i vand. 56 cm og 3790 gram.

TroldeMor fødte Charlie på terminsdagen, d. 4. juli kl. 13.37 i vand. 53 cm og 4170 gram.

Hansen83 fødte Carl-Christian d. 5. juli kl. 5.48 ved vaginal fødsel. 53 cm og 4140 gram.

Myliona fødte Camille d. 5. juli kl. 17.44. 52 cm og 3815 gram.

Unicorn fødte Caroline Mathilde d. 13. juli kl. 15.50. 50 cm og 3220 gram.

Turboline fødte Bjarke d. 15. juli kl. 8.00. 54 cm og 3720 gram.

Barbamama fødte Valdemar d. 15. juli kl. 11.49. 55 cm og 4630 gram.

Nica fødte en lille dreng d. 17. juli kl. 14.02. 50 cm og 2750 gram.

betina88 fødte Lucas d. 20. juli kl. 23.58. 54 cm og 3348 gram.

Kamillawn fødte Sophia d. 21. juli kl. 17.33. 53 cm og 2722 gram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var været lidt i konflikt med mig selv, om jeg turde oprette denne tråd, og om jeg nu kunne overskue at holde den ved lige :whistling Men nu prøver jeg! :) Så må I bære over med mig, hvis jeg på et tidspunkt bliver for sløv til at få opdateret. :blush

Inspireret af juni-gruppen, så synes jeg, at vi skal have følgende info: Brugernavn, dato, klokkeslet, navn på baby (hvis man da ved hvad barnet skal hedde og det ikke er hemmeligt indtil dåben, selvfølgelig), længde, vægt, og evt. fødselsmetode (altså om man fødte ved PKS, AKS eller vaginalt - evt. om man fødte i vand, hjemme eller hvad man nu lige synes "skal med". :))

Er I friske? :gp Bare skriv, så sætter jeg jer på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt initiativ :) Har også siddet og tænkt på den, men den skal jo vedligeholdes :) Og selvfølgelig bærer vi over med dig. Du skal jo selv føde jeres søn på et tidspunkt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.... Fik lige kuldegysninger da jeg så den tråd..... Altså på den gode måde :biglove

Glæder mig til at skrive den besked!! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at følge jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munck Abildgaard fødte Emilia, d.2 juli kl.14.59 ved planlagt kejsersnit pga tværleje. Hun måler 49 cm og vejer 3655 gram! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munck Abildgaard fødte Emilia, d.2 juli kl.14.59 ved planlagt kejsersnit pga tværleje. Hun måler 49 cm og vejer 3655 gram! :)

TILLYKKE!!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Og opdateret! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munck Abildgaard fødte Emilia, d.2 juli kl.14.59 ved planlagt kejsersnit pga tværleje. Hun måler 49 cm og vejer 3655 gram! :)

Tillykke med hende. Dejligt navn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også lige melde mig i koret over fødsler.

Karinabm fødte Benjamin d. 3/7 kl. 6:10, han vejer 3790g og er 56cm lang. Han er født vaginalt i badekar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også lige melde mig i koret over fødsler.

Karinabm fødte Benjamin d. 3/7 kl. 6:10, han vejer 3790g og er 56cm lang. Han er født vaginalt i badekar.

Så er du også på og endnu engang tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også lige melde mig i koret over fødsler.

Karinabm fødte Benjamin d. 3/7 kl. 6:10, han vejer 3790g og er 56cm lang. Han er født vaginalt i badekar.

Tillykke :glad :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TroldeMor fødte Charlie på terminsdagen, d. 4. Juli kl 13.37 i vand. Han vejede 4170 gram og målte 53 cm :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TroldeMor fødte Charlie på terminsdagen, d. 4. Juli kl 13.37 i vand. Han vejede 4170 gram og målte 53 cm :wub

Yay havde sådan glædet mig til at sætte dig på! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ritra fødte dem 1. juli kl. 00.54 Frida vaginalt. Hun vejede 2990 g og var 49 cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille Frida :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ritra fødte dem 1. juli kl. 00.54 Frida vaginalt. Hun vejede 2990 g og var 49 cm.

Så er du også på og tillykke med hende!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal da også en på d. 5 juli. Jeg fødte d. 5 juli vaginalt en dreng på 4140 gram og 53 cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal da også en på d. 5 juli. Jeg fødte d. 5 juli vaginalt en dreng på 4140 gram og 53 cm.

Tillykke :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal da også en på d. 5 juli. Jeg fødte d. 5 juli vaginalt en dreng på 4140 gram og 53 cm.

Så er du på, og tillykke med ham :loveshower Skulle du få lyst til at få klokkeslet og navn på også, så siger du bare til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja det glemte jeg da, han er født kl. 5.48 og skal hedde Carl-Christan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja det glemte jeg da, han er født kl. 5.48 og skal hedde Carl-Christan.

Ihhh det er næsten det samme navn som vi har tænkt os :loveshower Vi regner med Carl-Emil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja det glemte jeg da, han er født kl. 5.48 og skal hedde Carl-Christan.

Så er det med. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:stork Så kom Bjarke til verden i søndags, d. 15/7, kl. 8.00 på OUH. :yiepie :loveshower

Han målte 54 cm og vejede 3720 gram. En lille velproportioneret, bomstærk dreng :glad

Der gik desværre over 24 timer fra vandet gik til han kom ud, så vi måtte indlægges til obs. for infektion og forebyggende bahandling med antibiotika :( Kom derfor først hjem sent tirsdag eftermiddag...efter et par lidt hårde døgn med masser af usikkerhed :(

Men nu er vi hjemme, har det godt og nyder bare livet :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham. Øv med den lille forskrækkelse men godt det hele rettede sig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:stork Så kom Bjarke til verden i søndags, d. 15/7, kl. 8.00 på OUH. :yiepie :loveshower

Han målte 54 cm og vejede 3720 gram. En lille velproportioneret, bomstærk dreng :glad

Der gik desværre over 24 timer fra vandet gik til han kom ud, så vi måtte indlægges til obs. for infektion og forebyggende bahandling med antibiotika :( Kom derfor først hjem sent tirsdag eftermiddag...efter et par lidt hårde døgn med masser af usikkerhed :(

Men nu er vi hjemme, har det godt og nyder bare livet :wee

Stort tillykke med sønnen :loveshower :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER