Naturegirl

Astrids billedtråd

18 indlæg i dette emne

Så skulle lille Astrid også ha sin egen billedtråd herinde.... nu har jeg længe siddet og nydt de skønne billeder af alle jeres skønne unger.... og så tænkte jeg, vi skal da også være med.... :yay

så her kommer de, et lille udvalg af vores, efterhånden, enorme baby billed samling....

vi starter fra starten, første billed er hun kun få minutter gammel.... hun kom ud ved akut kejsersnit, og her får hun lige lidt ilt til at blive hjulpet igang med.... farmand fotograferer mens mor blir lappet sammen.... :)

post-1828-015841600 1341219414_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skulle lille Astrid også ha sin egen billedtråd herinde.... nu har jeg længe siddet og nydt de skønne billeder af alle jeres skønne unger.... og så tænkte jeg, vi skal da også være med.... :yay

så her kommer de, et lille udvalg af vores, efterhånden, enorme baby billed samling....

vi starter fra starten, første billed er hun kun få minutter gammel.... hun kom ud ved akut kejsersnit, og her får hun lige lidt ilt til at blive hjulpet igang med.... farmand fotograferer mens mor blir lappet sammen.... :)

her bliver hun for første gang lagt i fars arme, under en time gammel.... mor ligger på opvågning.... hun fandt hurtigt ud af at fars finger var rigtig go at sutte på, men hun var også riiigtig sulten, så far gav hende senere lidt mælk i en sprøjte.... :)

post-1828-065452500 1341219539_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og her får mor hende i armene for første gang, hun er ca 6 timer gammel.... det var stort, får helt tårer i øjnene af at kigge på det billed stadigvæk.... :7himmel

post-1828-092604100 1341219638_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er her et døgn gammel og så fin.... :loveshower

post-1828-091010700 1341219754_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er vi kommet hjem med prinsessen efter tre døgn på sygehuset.... hun elsker at falde i søvn på mors bryst i sofaen.... åhh, den tid kan jeg godt savne.... :7himmel her er hun ca en uge gammel.... :)

post-1828-080747400 1341219887_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja så kommer der lige lidt af et tidsspring.... her er Astrid blevet 3 måneder, og en rigtig charmetrold.... :)

"øhh, har jeg noget savl siddende..."?? :D

post-1828-012882500 1341220021_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid 4 måneder gammel.... :)

post-1828-071047300 1341220478_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 måneder og en rigtig grinebider.... :loveshower

post-1828-073116000 1341220527_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 måneder og stadig en rigtig grinebider.... :D

post-1828-044394000 1341220632_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

første forsøg på at sætte hår.... 5 måneder.... :)

post-1828-079835600 1341221508_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 en halv måned.... i bad, det kan vi li.... :D sidder op selv, mor har dog hånden klar på spring lige uden for billedet, hehe.... (i øvrigt eneste sted jeg vil lægge nøgenbilleder af min pige er her på BK) :)

post-1828-086509000 1341221659_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:7himmel Ej, hvor er hun fantastisk kær :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååårrr, en sød Astrid har jer!!! Hun er da super kær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 en halv måned.... i bad, det kan vi li.... :D sidder op selv, mor har dog hånden klar på spring lige uden for billedet, hehe.... (i øvrigt eneste sted jeg vil lægge nøgenbilleder af min pige er her på BK) :)

Haha - et fedt billede! :D Hvor er hun skøn - og sikke meget hår! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøj hvor er hun dejlig! :loveshower

Og endelig en som kan følge med Lise mht. hår! :lol Skønne og fine krøller hun har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 en halv måned.... i bad, det kan vi li.... :D sidder op selv, mor har dog hånden klar på spring lige uden for billedet, hehe.... (i øvrigt eneste sted jeg vil lægge nøgenbilleder af min pige er her på BK) :)

Årh total favorit billede :loveshower Hun er da simpelthen for kær med de store øjne og strithår!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER