TroldeMor

Hånd-, fod- og mundsyge?

6 indlæg i dette emne

Jeg tror Marlon har fået hånd-, fod- og mundsyge...... Han havde høj feber fra fredag aften og til engang i nat, hvor den så faldt, og han var feberfri i morges.

Men han er begyndt at få små blærer om munden, på hænder og fødder.... Og også en del i bleområdet. Han er noget pyldret, og næsten umulig at få til at spise.

Lyder det ikke som sådan noget?

Er der andre som har oplevet denne sygdom, og kan jeg gøre noget for at undgå flere blærer, eller fremskynde heling af de som er? Eller er der andre gode råd til hvad man kan gøre for at gøre det så behageligt som muligt for ham?

Øv altså, sygdom er bare det værste <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ingenting, vil bare ønske god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen som kan komme med noget?? :balloons

Jeg begynder at overveje om han ikke reagerer på den MFR vaccine han fik i fredags i stedet...... Han har kun et par enkelte prikker på hænderne, og ved munden.....

Til gengæld er der masser af udslet i hele bleområdet, på ben/fødder og op ad maven........ Små røde prikker i massevis!

Han har også stadig en lille smule feber her til aften.....

Jeg troede bare ikke det kom så hurtigt efter vaccinen :unsure

Har jeres reageret på MFR??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lille Marlon :(

Jeg ved desværre heller ikke noget. Filippa har ikke reageret nogle af de andre gange på vaccinationen, og hun skal først have 1 års-vaccinen på fredag.

Håber det går bedre! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ingenting, vil bare ønske god bedring :kram

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lille Marlon :(

Jeg ved desværre heller ikke noget. Filippa har ikke reageret nogle af de andre gange på vaccinationen, og hun skal først have 1 års-vaccinen på fredag.

Håber det går bedre! :kram

Marlon har haft lidt feber efter de første 3 vacciner..... Men denne her ved 15 måneder er en anden slags (mod mæslinger, røde hunde og fåresyge) og det er nok den han reagerer sådan på..... Jeg har bare hørt de normalt først reagerer efter 5-10 dage.....

Håber hvert fald snart det er ovre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER