MamatilJ&M

Så blev det vores måned

10 indlæg i dette emne

Så ramte vi juli. Det bliver spændende at følge jer allesammen og glæder mig til at høre om fødslerne og hvad de små purke kommer til at hedde mv.

Vil bare ønske held og lykke og håber alle får en god oplevelse.

:goodluck :bd :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så viiiiiiiiiildt!!! :loveshower Også held og lykke og ønske om gode fødsler til alle fra mig :bd :balloon :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsker også allesammen gode fødsler :) :loveshower Vildt at det nu er juli måned.... Wauw. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj alle sammen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh altså.... Og vi er allerede godt i gang med at byde juli-babyer velkommen..... Det er helt rørende :wub

Glæder mig enormt til at høre alting om jeres dejlige små, og deres vej til verden.... Hvor er det stort at det nu er blevet vores måned :loveshower :7himmel

Held og lykke, og fantastisk fødsels-karma til jer alle!! Og også lidt :bd :bd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det helt vildt. Glæder mig gost nok til at den lille kommer ud, for nøj hvor er den mave træls efterhånden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, så er 9 mdr. ventetid endelig ved at være slut. Jeg har termin idag, men tror bestemt ikke at der sker noget idag.

Jeg glæder mig til at hører om de mange dejlige babyer, som skal bydes velkommen i juli.

Held og lykke til Jer allesammen. :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Jubii.. :loveshower Nu synes jeg snart min juni/juli baby må komme! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih!Håber virkelig at jeg også når det i juli. :loveshower

:bd til os alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt vildt at tænke på :o De første 2 julibørn har jo set dagens lys- bliver spændende hvem der følger efter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER