Zicla

så er Zias lillesøster kommet til verden

18 indlæg i dette emne

Jeg fødte i fredag kl 8,40 en lille pige eller skal vi sige et barn på 4650 g og 56 cm lang. Hele forløbet tog 5½ timer.

Jeg vågnede kl 3.15 med at jeg havde en del smerter og at jeg skulle på toilettet hele tiden. Det startede med 6 min i mellem, men lidt efter gik der 5 min imellem. Jeg tænkte at nu vil jeg se tiden an og efter en time, vågnede manden og vi begyndte at tale om hvad vi skulle gøre. Det endte med at manden ringede til fg og de vil have mig ind med det samme. Vi ringede til farmor og vi fik afleveret zia.

På vej til hospitalet, begyndte veerne at varer 3 min imellem og de var rigtig slemme synes jeg.

Vi var på hospitalet kl 6,15. Pludselig kom smerterne hele tiden og jeg fik hurtig en stue. Jordmor undersøgte mig 1 gang og der var jeg ca 6 cm åben. Det var lidt af en chok for det havde jeg ikke regnet med. Efter ca en time med masser af veer, undersøgte jordmor mig igen og der var jeg åben ca 8-9 cm. Så det har virkelig gået hurtig, men vandet var ikke gået endnu, så den tog jordmor og inden der var gået en 20 min, gik det løs med presseveer og hun var født.

Hun kom op til mig med det samme og i rigtig lang tid. Så blev det fars tur til at holde hende men jeg skulle på toilettet, men vil ikke forstyrre far og datter i deres hygge.

Vi tog hjem igen ved 13.15. (Vi kunne godt komme hjem før, men der var en fødende efter os, så der var lidt travlt) Vi tog hjem til farmor hvor Zia var, men Zia sov til middag men blev vækket efter et kvarter da hun havde sovet i lang tid. Hun kiggede bare på dette lille barn der lå hos farmor (Hun var lige vågen), men efterhånden som hun vågnede op, begyndte hun at snakke løs, hygge om lillesøster sammen med farmor. Hun fik lov til at låne Mickey Mouse og sut (Hun ved at baby bruger sut). Manden tog Zia og lillesøster i sofaen og Zia fik lov til at holde hende:-) Men en ting lillesøster ikke må, at komme hjem til os:-)

Zia blev hjemme hos farmor til dagen efter, så henter vi hende.

Nu elsker hun sin lillesøster og det er det første hun spørger når hun vågner eller spørger efter hende hvis hun ikke er i nærheden.

Vi har ikke fundet et navn til hende endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med lillesøster. :hurra :hurra :hurra Det lyder jo som en drømmefødsel - det er ret heftigt at åbne sig så hurtigt, kender det selv, men så er det skønt at man ikke er helt udkørt bagefter og rigtig kan nyde sin baby :loveshower Lyder også til Zia har taget så godt mod lillesøster som man kan forvente af en på hendes alder. Sød beretning :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lillesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak skal i have.... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lillesøster :loveshower

Spændende hvad i finder på af navn :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillesøster :7himmel

Det bliver spændende at læse, hvad I finder på af navn til den lille ny.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er hun så, min skønne dejlige datter:-)

2rxzepd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den skønne lillesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare skøn, Clara :7himmel

Håber min lille pige bliver bare halv så fin :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, tænk at hun er 7 måneder i dag;-)

Din pige skal nok blive så fin, men jeg håber ikke at hun bliver lige så stor som Clara...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare dejlig og fin! Og hvor er det skønt at storesøster er så glad for hende ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER