Barbamama

En af hverdagens helte

14 indlæg i dette emne

Årh :biglove :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow - hvor er hun bare sej! Men hold da helt op det må være hårdt at aflevere hende bagefter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det stort, og gud hvor jeg håber, der er sådan en barmhjertig kvinde til mit kommende barn, hvis det bare bliver hittebarn og lagt ved vejkanten pga magteløshed fra biomoren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt læst den tidligere idag... Det er bare en smuk handling... Og stakkels biomor, man må være desperat for at kunne gøre sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en historie! Det er da næsten mest fascinerende, at hendes mælk løber til på minutter, selvom der er 2 måneder til hun selv har termin. Det er sgi da artens overlevelse af første karat :biglove

Man kan jo grue for, hvilken skæbne der venter den lille pige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg læste den tidligere i dag, hold op hvor er det bare rørende! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååårh jahaaaer, det er bare flot gjort.. -Og hvor må det have været mærkeligt at aflevere hende til myndighederne, mon ikke hun føler et moderligt bånd til den pige resten af livet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååårh jahaaaer, det er bare flot gjort.. -Og hvor må det have været mærkeligt at aflevere hende til myndighederne, mon ikke hun føler et moderligt bånd til den pige resten af livet?

Ja, jeg tror de tmå være SÅ hårdt..

Men hvor er det bare på en eller anden måde også bare et mirakel!! Tænk sig, hvor "heldig" den lille pige har været.. Og ja.. Hvor må den biologiske mor have stået i en forfærdelig situation :boo

Håber de finder en familie til baby-pigen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt utrolig historie.. og meget rørende :biglove

Sidder allermest og er dybt forundret over hvor heldig den lille pige var. Hun må have en skytsengel, der passer på hende. Det er jo ikke kun éet tilfælde, der reddede hende, men flere.

1. At det lige præcis var en højgravid kvinde med mælk i brysterne i bilen, som kørte forbi.

2. At de overhovedet valgte at stoppe og ikke bare tænkte "nå der ligger en tøjbylt i vejkanten".

3. At hun derefter valgte at lægge hende til brystet.

4. At de fandt hende i tide inden hun var død - i 40 graders varme, med tøj og hue på og svøbt i et tæppe kunne hun næppe have overlevet i lang tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt læst den tidligere idag... Det er bare en smuk handling... Og stakkels biomor, man må være desperat for at kunne gøre sådan noget

Enig i at hun må være desperat.

Men have ondt af hende har jeg bestemt ikke...

Hun kunne sagtens have skilt sig af med barnet på en lidt mere human måde. Den lille pige var pakket ind i tøj, tæpper o.s.v. og lagt i den bagende sol. Det vidner ganske enkelt om at denne mor (hun fortjener ikke titlen) er ækel, væmmelig og blottet for empati i min verden.

Hvis politiet finder frem til moderen håber jeg bestemt ikke det er med hensigt at tilbagelevere barnet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun dog et fantastisk menneske der redder det lille menneskeliv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i at hun må være desperat.

Men have ondt af hende har jeg bestemt ikke...

Hun kunne sagtens have skilt sig af med barnet på en lidt mere human måde. Den lille pige var pakket ind i tøj, tæpper o.s.v. og lagt i den bagende sol. Det vidner ganske enkelt om at denne mor (hun fortjener ikke titlen) er ækel, væmmelig og blottet for empati i min verden.

Hvis politiet finder frem til moderen håber jeg bestemt ikke det er med hensigt at tilbagelevere barnet :(

Jeg er ellers meget for at finde det gode i folk..... Men jeg må virkelig erklære mig enig her.... Sikke dog en skrækkelig handling!! Ja, hun er helt sikkert en desperat stakkel, men jeg har altså meget svært ved at finde medfølelsen frem! Har mere lyst til at sige FØJ!

Helt fantastisk kvinde som så bare træder så resolut til og redder den stakkels lille pige.... Jeg har hørt hende udtale at hvis de ikke havde en lille på vej, så ville hun gerne have adopteret pigen, (paradoksalt, da hun så ikke kunne have reddet hende, men det er jo ikke pointen :) ) og hun sagde at hvis hun stadig manglede et hjem om et år eller 2, så var hun klar på at være hendes mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i at hun må være desperat.

Men have ondt af hende har jeg bestemt ikke...

Hun kunne sagtens have skilt sig af med barnet på en lidt mere human måde. Den lille pige var pakket ind i tøj, tæpper o.s.v. og lagt i den bagende sol. Det vidner ganske enkelt om at denne mor (hun fortjener ikke titlen) er ækel, væmmelig og blottet for empati i min verden.

Hvis politiet finder frem til moderen håber jeg bestemt ikke det er med hensigt at tilbagelevere barnet :(

Jeg tænker, at der er ret langt fra "gør" til "er". Vi er enige om at handlingen er ækel og væmmelig, men vi ved jo ikke hvad moderen har tænkt eller hvordan hun er. Måske er hun psykisk syg og forstår ikke sin handling (og det gør hende IMO ikke ækel og væmmelig), og jeg så også et sted at nogen mente, at det var en mere "human" skæbne for den lille pige at dø end at være på tyrkiske børnehjem, der så åbenbart skulle være ret dårlige. Jeg kender ikke til kvaliteten af tyrkiske børnehjem, og er IKKE enig i, at det er mere humant at pigen dør, men tankegangen åbner da op for, at moderen MÅSKE har tænkt, at hun ville gøre det bedste "hun kunne".

Men nej, jeg håber sørme heller ikke, at de leverer barnet tilbage til moderen. :unsure Håber at den lille pige kommer til et kærligt hjem med forældre, der både kan og vil tage sig godt af hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER