Mannie

Hvad gør i for at blive gravide?

6 indlæg i dette emne

Ja som spørgsmålet lyder - hvad gør i for at blive gravide?

ændringer i kost og motion? (mere salat, mindre slik?)

ændringer i brugen af kemikalier? (make-up, rengøringsmidler... osv)

Og hvorfor? Er der undersøgelser der viser det hjælper? eller er det for sjælen?

Jeg spørg om dette både for at blive klogere på hvad jeg kan gøre, hvad andre gør og hvorfor man bør gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har tabt mig en del inden jeg blev gravid og derud over er det eneste vi har gjort at ligge med røven i vejret 10-15 minutter efter han er kommet og vi gjorde det kun et par gange så var der gevinst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut intet.

Jeg lever som jeg plejer indtil jeg står med en positiv test.

Og derefter lever jeg også som jeg plejer, dog minus alkohol :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt jeg ikke er den eneste der gør ingenting. men vi er også først lige gået i gang.

Planen er dog at jeg skal ned på 1 sodavand hver anden dag og ellers drikke vand og et glas juice til morgenmaden.

Har dog også kvittet alkohollen allerede, meeeen kan godt være jeg tager en enkelt drink eller 2 på bryllupsrejsen :whistling

Har aldrig været helt vild med et glas vin eller en øl, så når jeg fået alkohol er det sprut med sodavand eller juice, og jeg får ondt i nakken af det, er blevet for gammel til de store drukture (selvom det da er hyggeligt nogle gange at drikke sig fuld), så det har ikke været noget stort offer for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, hvis jeg nu drak mig fuld tit, så var jeg da nok stoppet med det. Men at jeg deler en flaske vin med min mand en gang om ugen,bette tror jeg altså ikke gør nogen forskel mht at blive gravid.

Nogen vil sikkert sige at det gør det, men de andre gange er jeg blevet gravid hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at tage vitaminer, har droppet alkohol og byttet shampoo ud med en uden parfume osv. Når jeg står med 2 streger, skiftes jeg også deo ud.

Så prøver at jeg at undgå for meget kaffe og sådan.

Jeg synes det er lidt svært at tage de helt dristige skridt før man rent faktisk er gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER