tsd

Psyken kontra Kroppen

5 indlæg i dette emne

Skal lige have lidt ud af hovedet...

Vi har nu forsøgt i 11 mdr. og min cyk har været rimelig stabil hele tiden. Men for første gang er jeg nu gået en og kun en dag over, men jeg har ikke nogen fornemmelse af at det er nu!

Vi i sidste måned begyndt med ÆL test og har derfor endnu mere forkus (om muligt) på BP. - Jeg sidder derfor halvdelen af dagen og tænker der er fordi den er hjemme, men den anden halvdel og tænker at jeg er gået over fordi jeg tænker så meget på det...

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med mit hovede lige nu... Tør ikke tro den er der, for hold nu op hvor bliver jeg bare ved med at blive ked af det når mens så kommer...

Nogen tanker/erfaringer???

Hvornår er det overhovedet muligt at tage en test? - dagen efter? - 5 dage efter ???

PS. Synes det er så MEGA rart med dette forum. - Bare at se andre har samme oplevelser, tanker, bekymringer mm. - "det kender jeg godt" har virkelig stor magt - så mange tak tøser!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener først man kan teste dagen efter mens skulle være kommet - men bare test løs! Vi elsker teste (og billeder)

Men jeg krydser da for at den er der for jer :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan teste fra den dag, du venter menstruation. Så mit råd er, tag en test og få det ud af hovedet.

Måske er den hjemme :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan teste fra den dag, du venter menstruation. Så mit råd er, tag en test og få det ud af hovedet.

Måske er den hjemme :glad

Øv øv ikke denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv ikke denne gang...

ØV! Jeg krydser for, at næste gang er lykkens gang :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER