Mettemor

Navne

24 indlæg i dette emne

Ja navne, er det noget i har snakket om? Nu er vi jo over halvvejs.

Jeg har altid glædet mig til, hvis jeg skulle være så heldig, at finde pigenavne. Men er ikke rigtig kommet igang endnu. :rolleyes

Vi er dog til de navne, der ikke er for mange der hedder, men samtiddig heller ikke er for "underlige" :)

Vi har Michlas og Sander,( som så desværre er kommet på top 50 listen. :( )

Vi har et navn, som bliver ved med at poppe op, og det er Maliva, et navn som jeg har lært at kende herinde. Synes det er SÅ flot, og så kan vi opkalde hende lidt efter både min mor og svigermor. Svigermor hedder AnneMarie og min mor Liane, Så Ma Li vil være derfra.

Ellers synes jeg Smilla og Stella er flotte navne. Clarissa kan jeg også godt lide. Men intet er fuldt besluttet endnu.

Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har besluttet,jeg har også mange pige navne jeg synes er skønne, men da vi fortalte vores 3 årig søn at han skulle være storebror, var hans reaktion at han ville have en lillesøster og hun skulle hedde Olivia - Da det stod klart at det blev en lille søster, talte vi lidt frem og tilbage og syntes begge at Olivia var ok navn - og vi kunne ikke blive enige om hinandens forslag, så sønnike fik lov at bestemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er desværre ikke kommet videre i den snak. Den er ligget på bordet i 9 uger nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde navne Mettemor, blir spændende hvilket et i vælger :loveshower

Her er navnet besluttet, vi skal have en lille Ayah :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på det bliver en lille Mikkel eller William :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet,jeg har også mange pige navne jeg synes er skønne, men da vi fortalte vores 3 årig søn at han skulle være storebror, var hans reaktion at han ville have en lillesøster og hun skulle hedde Olivia - Da det stod klart at det blev en lille søster, talte vi lidt frem og tilbage og syntes begge at Olivia var ok navn - og vi kunne ikke blive enige om hinandens forslag, så sønnike fik lov at bestemme.

Fint at storebror kan beslutte et navn, når forældrene ikke kan. :lolhit Olivia er også et rigtig pænt navn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er desværre ikke kommet videre i den snak. Den er ligget på bordet i 9 uger nu.

Det er også en stor beslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde navne Mettemor, blir spændende hvilket et i vælger :loveshower

Her er navnet besluttet, vi skal have en lille Ayah :wub

Det er også et super smukt navn. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på det bliver en lille Mikkel eller William :balloons

Fine navne. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

manden er til Alma eller frida, jeg er til celine, caroline, ella så vi diskuterer stadig :) Måske marie til mellemnavn eller noget andet som starter med "mar"....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hænger vi fast i Tristan, og skulle det mod stik forventning blive en pige er vi dog blanke. Men mon ikke det bliver en lille Tristan i hvert fald ud fra hvad JM kunne se at det blev en dreng. Vi stod så sent som i køkkenet i går og nævnte ham ved navn :7himmel så nu er det ikke kun bettefis, trold og junior han bliver kaldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme skal vi jo have en baby dreng og der har siden vi fik den besked snakket lidt navne indimellem :whistling Vi ville dog ikke ligge os fast på et navn før vi har set ham live, men valget tror jeg er endt mellem Karl-Emil eller Sigurd :loveshower

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum... nu tror jeg Emil er kommet mere på banen herhjemme end William (mors valg) og Mikkel (fars valg).

Vi er meget enige om at lillebror skal have et lige så "frækt og ballademager-agtigt" navn som storebror har, så vi kan vist kun finde Emil..... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet ret enige herhjemme - men det er meget hemmeligt.

Så det må I vente med at få af vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet ret enige herhjemme - men det er meget hemmeligt.

Så det må I vente med at få af vide.

Eij Tina man kan altså ikke have hemmelige navne herinde!!!!! :lolhit :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eij Tina man kan altså ikke have hemmelige navne herinde!!!!! :lolhit :bask

Hi hi jo sagtens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her render vi lige nu og kalder ham babyboy

vi ved bare han skal starte med B da det er en tradition i farens familie at barnet starter med sin fars forbogstav.

vi hælder mere og mere til Benjamin

far hedder Bjarne og hans far bent. og ja dertil og videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har for længe siden fundet et navn til vores lillepige, det er et meget symbolsk navn for os- men lidt tystys endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet ret enige herhjemme - men det er meget hemmeligt.

Så det må I vente med at få af vide.

Ja og det er vidst fordi at hun ved jeg kigger med her i ny og næ ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og det er vidst fordi at hun ved jeg kigger med her i ny og næ ;)

Hi hi kun lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi kun lidt.

ja og jeg kan så pine dig med at du ikke ved hvad barselsgaven kommer til at være ;-), der er du jo også lidt nysgerrig... Hehe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille søn skal hedde Marius efter min kærestes farfar :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortsat svært ved at finde et navn, vi kan blive enige om. De eneste tre, vi har til fælles, er: Linus, Erik og Emil. Jeg hælder af disse mest til Linus. De andre er helt klart 2. prioritet. Min mand er ikke totalt vild med nogen af de tre navne, så vi er ved at nå frem til et kompromis: Linus Thorvald (kun med Linus som dagligt kaldenavn). Min mand er helt vild med navnet Thorvald, mens jeg ikke bryder mig særligt om det, men jeg er nået til ro med, at jeg kan leve med det som et kompromis, nu da vi har så svært ved at finde frem til et navn.

... Men nu skal vi selvfølgelig lige se den lille, inden vi beslutter os endeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går vi efter en karoline eller albert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER