JaMa

Er der andre?

35 indlæg i dette emne

Hej!

Så kan jeg da lige poste det første indlæg i denne gruppe :balloons

Jeg har lige testet positiv i går, og idag :rolleyes , og hører til herinde. Min termin er indtil videre d.7.marts 2013 :loveshower

Glæder mig til at bruge gruppen her til stort og småt, og dele erfaringer med en masse andre gravide med marts-spirer i maven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Kunne endelig teste positiv 2 gange tirsdag, og i går og i dag :loveshower

Er gravid for første gang, og har været gennem en enkelt hormon behandling for at nå hertil. Har endnu ikke helt forstået det, og tør heller ikke helt glæde mig endnu, da det er så tidligt at alt stadig kan ske...

Men dejligt at der er en anden herinde, snart kommer der forhåbentligt mange flere vi kan dele denne kæmpe oplevelse med.

Den foreløbige termins dato er 4. marts 2013 :stork

Kan slet ikke vente med at opleve det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at kunne være med her om ca. 14 dage :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer :yay

håber at kunne melde mig ind i denne gruppe om nogle uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber os på at kunne melde mig ind her snart, og hvis jeg kan så vil jeg ha termin den 15 marts :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at vi er flere der hører til herinde :) Håber der kommer nogle positive teste frem i løbet af det næste stykke tid :glad

God weekend til jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'jeg melder mig også forsigtigt her... Har hat flere spontane aborter, men kun med meget svage positive tests, nu er den helt tydelig, så håber den er der nu ;D Testede flot positiv i går og idag ;D

Hvis alt går vel har jeg termin 10 marts. ;D

post-5267-057568500 1341228926_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle..

Så kan jeg også melde mig på banen her..loveshower.gifloveshower.gif

Vi har en foreløbig terminsdato der hedder d. 03.03.2013

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser finger for alle :)

Hej alle..

Så kan jeg også melde mig på banen her..loveshower.gifloveshower.gif

Vi har en foreløbig terminsdato der hedder d. 03.03.2013

Det bliver dejligt nemt at huske, hvis bebs kommer den dag.... Havde termin med min den ældste 05.05.2005 - han kom så først ud den 09, men får stdig sagt til tider han er født den 05 :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og Held og lykke til Jer der har fået positive tests allerede... Håber vi bliver mange flere ;D;D

Glæder mig SÅ meget til, at komme så langt hen, jeg er så sikker på det bliver til noget, så vi kan fortælle vores skønne datter, at hun får sit højeste ønske opfyldt med at blive storesøster ;D;D;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de positive tests :) Krydser fingre for jer der stadig ikke har testet! Håber vi bliver mange herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må man sige yay.gif

krydser finger for alle :)

Det bliver dejligt nemt at huske, hvis bebs kommer den dag.... Havde termin med min den ældste 05.05.2005 - han kom så først ud den 09, men får stdig sagt til tider han er født den 05 :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle..

Så kan jeg også melde mig på banen her..loveshower.gifloveshower.gif

Vi har en foreløbig terminsdato der hedder d. 03.03.2013

Tillykke, det er en rigtig god dag, det er nemlig min fødselsdag :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ser ikke ud til at jeg er med her alligevel.. Øv øv.. Har bare stirret mig blind på testen, men bilder nok mig selv ind at der er en MEGET utydlig streg :unsure

post-5176-006103000 1341465158_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ser ikke ud til at jeg er med her alligevel.. Øv øv.. Har bare stirret mig blind på testen, men bilder nok mig selv ind at der er en MEGET utydlig streg :unsure

post-5176-006103000 1341465158_thumb.jpg

Jeg kan godt ane den, hvis jeg vipper skærmen i den rigtige retning. Men jeg ville nok vente et par dage og så teste igen (Ja ja, som om at man kan det :badgirl )

Hvor langt ville du være henne, hvis det var? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ser ikke ud til at jeg er med her alligevel.. Øv øv.. Har bare stirret mig blind på testen, men bilder nok mig selv ind at der er en MEGET utydlig streg :unsure

post-5176-006103000 1341465158_thumb.jpg

Synes nu også godt jeg kan ane en streg, men du må nok hellere teste igen om et par dage for at få sikkerhed :) Hvor langt ville du være henne i dag? Den allerførste test jeg tog ca 3+4 var meget svag, og blev så mere positiv over de næste dage :)

Krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane den, hvis jeg vipper skærmen i den rigtige retning. Men jeg ville nok vente et par dage og så teste igen (Ja ja, som om at man kan det :badgirl )

Hvor langt ville du være henne, hvis det var? :)

Hehe jaa det er sq svært at vente :badgirl

Jeg ville være 3 +4 idag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes nu også godt jeg kan ane en streg, men du må nok hellere teste igen om et par dage for at få sikkerhed :) Hvor langt ville du være henne i dag? Den allerførste test jeg tog ca 3+4 var meget svag, og blev så mere positiv over de næste dage :)

Krydser fingre for dig!

Jeg ville os være 3 +4 idag.. Tror jeg vil teste igen på mandag, hvis jeg ikke får min mens inden :goodluck Hvis jeg kan vente så længe :badgirl

Mange tak skal du ha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror vist også det bliver marts for mig :o) Er 5+0 i dag, tror jeg nok, hi hi. Er ikke helt sikker på udregningen... Testede positivt i fredags og i går, begge dog lidt utydelige, men tydelige nok til slet ikke at være i tvivl. Jeg tror jeg tester igen i morgen, for vil så gerne se en test der slet ikke er utydelig. Vil nemlig gerne have et billede af pinden.

Hvor længe vil i vente med at ringe til lægen?

Er der nogle af jer der kan mærke noget i kroppen endnu?

Kan i andre helt forstå det? Altså, jeg ved jo godt at testene var positive, og at min mens ikke er kommet, men kan alligevel ikke helt begribe det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt d. 29 og igen 1/7 og var ved lægen allerede om mandagen d 2/7 - hvor jeg fik et STORT TIILLYKKE.. (jeg er i dag 6+1 og skal til 1. lægeundersøgelse d. 8/8 - bliver rigtig spændende.

Jeg har meget ømme bryster og vokset er de ogsåwhistling.gif Jeg er meget træt, tisser mere end jeg plejer, let kvalme når jeg vågner og lidt når jeg skal i seng. og har ligamentsmerter

Tror vist også det bliver marts for mig :o) Er 5+0 i dag, tror jeg nok, hi hi. Er ikke helt sikker på udregningen... Testede positivt i fredags og i går, begge dog lidt utydelige, men tydelige nok til slet ikke at være i tvivl. Jeg tror jeg tester igen i morgen, for vil så gerne se en test der slet ikke er utydelig. Vil nemlig gerne have et billede af pinden.

Hvor længe vil i vente med at ringe til lægen?

Er der nogle af jer der kan mærke noget i kroppen endnu?

Kan i andre helt forstå det? Altså, jeg ved jo godt at testene var positive, og at min mens ikke er kommet, men kan alligevel ikke helt begribe det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører vist også til her :)

Har testet positiv i dag....efter en SA i februar. Min termin er indtil videre d.11/3.

Håber at det lykkedes denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE til jer alle sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle sammen :-)

Må lige skrive til nogle ligesindede ... ringede for at fortælle min forældre om nyheden (lidt tidligt, men det er nr 3 og min mand ville gerne fortælle det til sin mor, da de mistede hans far for at års tid siden). Hmmm så var kommentaren "har I mod på det?" og så gik samtalen ligesom i stå. Ved godt det er fordi hun er bekymret, men alligevel .... Nå men ringede til min søster så for at fortælle det - trængte til lidt positive respons - og hun lød heldigvis rigtig glad!

Har I fortalt det og hvad har responses været?

Vi skrives ved :-)

Kategeorina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg vist også melde mig ind i denne gruppe. Har været til første læge besøg i dag, og hun satte terminen til d. 9 marts.. :blush

Men tør stadig ikke rigtig glæde mig endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER