HenrietteBuchvaldt

Andre der har opgivet

17 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste der nu har sagt " FUCK YOU WEIGHT" :whistling

Jeg gider simpelthen ikke fratage mig selv, livets/graviditetens glæder, når vægten alligevel er langt over hvad den burde, at den bare stiger og stiger, om jeg spiser super sundt eller ej :rolleyes

Nu vil jeg hellere nyde de sidste 9-10 uger og lade mig selv forkæle med en kage eller is, når lysten er der :loveshower

Er dog lidt nervøs for, hvad min læge siger i dag :lolhit tænk hvis hun synes jeg er for fed :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er godt nok fra juligruppen, men JA!!!!

Jeg har alligevel så meget vand i kroppen at jeg bilder mig ind, at ingen kan se om det er "ok kg", der ryger af med vandet, eller om det er "fy-kg", der skal trænes væk bagefter :whistling

Jeg spiser, hvad jeg har LYST til (og hvad jeg tror er godt for baby), men hænger mig ABSOLUT ikke i vægt. Fuck da den... :box :badgirl

:goodluck ved lægen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du skal føde i august kan jeg glæde dig med at der kun er 8-9 uger til termin :) jeg står på vægten flere gange i ugen. Selv om jeg er ked af de 11 kg der er kommet på.... Så er jeg bange for det går amok, hvis jeg ikke tjekker.... Jeg spiser nu slik når det passer mig alligevel, så jeg er ikke fanatisk... Men jeg tror på min underbevisthed har godt af at se tallene på vægten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det kender jeg godt. Sidste gang røg kiloene hurtigt af da jeg ammede, så denne gang forkæler jeg også mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke så højt op i det, som jeg nok burde.

Jeg prøver i stedet at nyde denne graviditet så godt som jeg nu kan. Synes der er gener nok at tage af, så bekymring om vægt har jeg valgt fra.

Derudover synes jeg det er ok at få noget positivt ind engang i mellem. Når nu jeg skal ligge på sofaen og have ondt, så synes jeg altså ikke også at jeg skal plages med gulerødder og postevand. ;)

Og så er koldskål fantastisk til at holde halsbrænd væk, og manden min gider ikke stå i køkkenet, så vi får en del frysemad lige for tiden - og det gider jeg ikke have dårlig samvittighed over, når jeg alligevel ikke kan gøre meget ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke så højt op i det, som jeg nok burde.

Jeg prøver i stedet at nyde denne graviditet så godt som jeg nu kan. Synes der er gener nok at tage af, så bekymring om vægt har jeg valgt fra.

Derudover synes jeg det er ok at få noget positivt ind engang i mellem. Når nu jeg skal ligge på sofaen og have ondt, så synes jeg altså ikke også at jeg skal plages med gulerødder og postevand. ;)

Og så er koldskål fantastisk til at holde halsbrænd væk, og manden min gider ikke stå i køkkenet, så vi får en del frysemad lige for tiden - og det gider jeg ikke have dårlig samvittighed over, når jeg alligevel ikke kan gøre meget ved det.

Det er også sådan jeg har det, når jeg Intet kan lave fysisk, må jeg forkæle mig selv lidt..

Her virker sunlolly både på halsbrand og kvalme :)

Vi har også fået en del junk ups :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik op i min vægt i starten af graviditeten, men nu er jeg mere eller mindre ligeglad med den. Trøster mig selv med at jeg sidste gang tabte alle kiloerne uden at gøre noget for det, så mon ikke den også går denne gang? ;) :whistling Jeg var i øvrigt på vægten i morges (33+4), og der sagde den +9,4 kg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er (nærmest) totalt ligeglad. Det er simpelthen løbet løbsk, og jeg gider ikke den evindelige punken mig selv for ikke at kunne styre det bedre.

Jeg vejer mig ikke mere (kun når jeg skal til JM eller læge, så jeg slipper for deres vægt, hvor jeg altid vejer et par kg mere end ved morgenvægten derhjemme), og jeg spiser is hver dag, og hvad jeg ellers har lyst til.

Men jeg forbeholder mig naturligvis retten til at blive stikfornærmet, hvis nogen kommenterer min størrelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der nu har sagt " FUCK YOU WEIGHT" :whistling

Jeg gider simpelthen ikke fratage mig selv, livets/graviditetens glæder, når vægten alligevel er langt over hvad den burde, at den bare stiger og stiger, om jeg spiser super sundt eller ej :rolleyes

Nu vil jeg hellere nyde de sidste 9-10 uger og lade mig selv forkæle med en kage eller is, når lysten er der :loveshower

Er dog lidt nervøs for, hvad min læge siger i dag :lolhit tænk hvis hun synes jeg er for fed :lol

ÅH hvor er jeg glad for det her indlæg!!! :loveshower

Jeg har en masse vand i kroppen og da jeg var ved læge sidst sagde hun "jamen du har da ikke taget så meget på har du?" hvor til jeg med rødmende kinder og skam i stemmen sagde "jeg har lige rundet de 15 kg" og så sagde hun "Nej det er jo helt fint - det smider du hurtigt igen" :7himmel

Så NU gør jeg bare hvad der passer mig - jeg har alligevel ikke overskud til at lave madplaner og kreere lækre salater og bruge resurser på at sige NEJ til colaen, chokoladebaren, junkfood, lakridsen, kagen m.m. det tager vi omkring Oktober når kroppen begynder at have normal form og kiloene hedder minus og ikke plus, min krop kan holde til at bære min vægt igen og min hjerne så småt begynder at overskue verden igen! Jeg har gjort det før, så kan jeg også igen!!! Der skal bare trilles barnevogn ind af en kant skal der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet op, her 3 uger før termin. Vægten siger ELEFANT og jeg er ligeglad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev uvenner med min vægt for lang tid siden. Sidst jeg var på sagde den + 17 kg :-((((

Men jeg har det som mange andre - jeg spiser hvad jeg har lyst til så må jeg tage kampen med kiloene efter fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er totalt ligeglad, jeg spiser lige hvad jeg har lyst til.... der er 5 uger tilbage for mig.... og jeg har taget 13 kg på, og jeg synes egentlig ikke det er så slemt... jeg mærker kun det der har sat sig på maven.... så ja jeg er ligeglad... og lægen sider det er ok.. whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er knap så påpasselig som jeg var først i graviditeten. Energien er simpelhen ikke til det.

Spiser overordnet set hvad jeg har lyst til af mad, prøver dog at undgå al for meget junk (men har fx lige spist hjemmelavet pizza). Mange dage ender jeg op med at få en is alligevel, og er der kage eller slik siger jeg heller ikke nej :whistling

Men prøver stadig at undgå alt for meget sukker, mest for den lilles skyld, da jeg på trods af 2 negative glucosebelastningstests er lidt bekymret for at jeg alligevel er en smule glukoseintolerent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes det er svært. Har 7 uger tilbage og har taget 14 kg på indtil videre (Havde BMI på 18,5 inden jeg blev gravid, er 32+6 i dag). Det er ikke fordi jeg ser voldsomt overvægtig ud, det meste sidder nok på maven og brysterne, men jeg bliver stadig lidt ked af tanken om at det kan blive svært at tabe det hele igen. Har aldrig behøvet at gøre noget for at holde mig slank, og er bange for om jeg ville kunne overholde et evt. træningsprogram og diæt, når jeg aldrig har prøvet det før. Så nej, har ikke helt sluppet kontrollen, men har også virkelig svært ved at holde mig fra de søde sager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde til sidste jordemoder besøg taget 6 kilo på... Hun lød for en gang skyld ikke utilfreds... Jeg vil foresætte med at passe på resten af tiden, men derfor synder jeg stadig en gang imellem :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for nogle kyllingevægte i har jer... Næh kom igen når den siger +22 kg :whistling

Jeg har simpelthen opgivet. Jeg prøvede VIRKELIG hårdt at passe på vægten men hold da op den tog røven på mig. Plusset er, at jeg de sidste 5-6 uger har lagt rimelig stabilt vægtmæssigt, og der har jeg faktisk spist som jeg vil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja 22 kg det kan jeg sgu ikke hamle op med hi hi. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER