MP <3

Tidlig graviditetstest

13 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg har set at man an købe nogle tidlige graviditetsteste - Altså en test man kan tage 1 uge før forventet mens.

Er der nogle der har erfariger med disse, er de til at stole på?

Jeg er ekstrem utålmodig, selvom intuitionen siger mig, at den desværre ikke er der <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke erfaringer med særlige tidlige teste, da jeg først testede positivt 6+0. Men testede svagt positivt med Valmed, da jeg ikke var gravid, så dem vil jeg ikke anbefale.

Man kan købe en del følsomme teste rigtig billigt på Ebay, og dem har jeg fine erfaringer med, dog testede jeg først med dem 6+0..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede poitiv 3+3 med en af de sensitive teste og den var god nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt den der hedder RFSU Graviditetstest og den skulle kunne teste fra 6-15 dage efter æggeløsning. Håber den er med posten i morgen, for jeg er os meget utålmodig :whistling Jeg har os allerede en del symptomer, så som ømme og større bryster, og kramper i underlivet. Og er kun i 3. uge hvis det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre dårlig erfaring med high sensitive, da de alle har lavet skyggestreger, uden at der har været noget <_<

Men held og lykke med testningen :goodluck Det kunne godt lyde som om, at der er noget at komme efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt den der hedder RFSU Graviditetstest og den skulle kunne teste fra 6-15 dage efter æggeløsning. Håber den er med posten i morgen, for jeg er os meget utålmodig :whistling Jeg har os allerede en del symptomer, så som ømme og større bryster, og kramper i underlivet. Og er kun i 3. uge hvis det er.

15 dage efter ÆL, er jo egentlig testdagen? Og der burde man kunne teste med en almindelig..

Jeg testede positiv med en almindelig strimmeltest da jeg var 3+3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne teste tydeligere positiv på de billige teste fra Rema1000 end jeg kunne med RFSU's test, som reklamerer med at den kan teste op til en uge før menstruationen udebliver... Jeg kunne ikke rigtig se nogen streg, men på det tidspunkt havde jeg allerede set en lillebitte utydelig streg på en af de billige teste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede også positiv med en almindelig strimmeltest 3+3 (eller var det 3+2?)

Jeg ville heller ikke teste med en hyper sensitiv test. Er den der, så er den der IMO ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo noget forskelligt hvor hurtigt man producerer HCG. Selv kunne jeg først teste positivt med strimmeltest 4+1.

Mit råd er: slå koldt vand i blodet. ;) Jo længere du venter, jo større er chancen for at du ikke først bliver skuffet over en negativ test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede at teste igår, men den virkede sq ikke, der var slet ikke nogle streger :gal Så nu har jeg skrevet en klage til dem, så håber på at få tilsendt en ny. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sgu da også uheldigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede at teste igår, men den virkede sq ikke, der var slet ikke nogle streger :gal Så nu har jeg skrevet en klage til dem, så håber på at få tilsendt en ny. ;)

Gi lige en Update hvordan de reagere :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gi lige en Update hvordan de reagere :balloons

De beklagede meget fejlen og sendte en ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER