Gade

Hvilken barnevogn?

9 indlæg i dette emne

Hej igen

Jeg ved godt at jeg er lidt tidlig på den, men jeg vil gerne vide hvilken barnevogn i har valgt?

Jeg har tænke på en silver cross. Er der nogen som har erfaring med den?

Både den som kan klappes sammen og den som ikke kan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi køber scadia Classic move fra babysam fordi vi sidste gang købte en dyr vogn som der ikke var andet end ballade med,

Emmajunga

Vi har købt men den står i babysam indtil vi skal bruge den og det samme med vores autostol,vi er i go tid :rolleyes

Men har ikke erfaring med silver cross

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KOm lige på besøg :)

Vi købte Odder i tidernes morgen, og den holdt til to børn og da vi smed den ud - ja så fejlede den faktisk ikk noget.

Super god vogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved endnu ikke hvilken en det bliver..

Har overvejet en kombi-vogn, men vil gerne have en, babyen kan sove i udenfor, så den skal være godt isoleret når det nu bliver en februar bebs :)

Den skal være sort og den skal kunne klappes sammen, så jeg kan have den med i bilen! Er fuldstændig ligeglad med hvad mærker, bare den er sikker, praktisk, let at håndtere og af god kvalitet! :)

Men jeg kan fortælle dig hvilken autostol jeg vil have.. Det bliver en Römer Baby-Safe Plus 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har tidligere haft en Emmaljunga og har været rigtig glade for den. Desværre satte vi den i et uisoleret skur og den fik fugtskader.

Vores nabo skulle af med deres næsten ubrugte briovogn og vi har derfor købt den til en spotpris :D den står på loftet og jeg håber virkelig at vi får lov til at putte en lille baby deri til februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en trille til den første og en odder til nummer to.

Vi har ikke endnu ikke vendt hvad vi gerne vil denne gang (det bliver først efter NF), men jeg er rigtig glad for Odder. Det er kvalitet og stilrent design.

Men barnevogne er jo bare smag og behag

Glæder mig afsindigt til at komme ud og trille med den lille :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er måske lidt inspiration at hente her: KlikKlik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan KLART anbefale odder!!!! Vi købte en odder - husker ikke helt modellen, men den var helt ny i 2007 og med hård kaleche. Den brugte vi til vores ældste søn i godt 2 år. Så kom lillebror og den er stadig i brug indimellem. Han er 2 år og 2 måneder nu. Den har været med allesteder; i dagplejen, i stalden, på stranden, i skoven og ja alle steder! Der er stort set intet slid på den. Den har for nylig tabt en bolt i krydset i stellet på den ene side, så den skal lige have en ny og så skal betrækket vaskes. Jeg ville gerne have et nyt betræk til indvendig. Det er en smule slidt ved velcroen, men fejler ellers intet. Det er virkelig et godt køb, men den var også dyr.... <_< :whistling Men til 3 børn, så var det jo en super investering. Jeg kan iøvrigt anbefale alu stellet. Det er så nemt at håndtere....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et godt øje til Emmaljunga Big City. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER