MLM

Inspiration til date med manden

19 indlæg i dette emne

Sagen er den at min mand og jeg har " barnefri" for første gang i et år

Det er mig som skal stå for at arrangere, det er fra Fredag eftermiddag indtil lørdag kl 9.

Så hvis i har nogle gode ideer så bring dem gerne på banen. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh jeg tror, jeg ville sørge for en hotelovernatning med masser af wellness :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja en hotel overnatning eller en fin middag på en virkelig god restaurant og så hjem og hygge med rødvin og stearinlys.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej her følger jeg lige med...jeg vil så gerne snart lave en date med min den dejlige,så det ville være rart med noget inspiration...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nogle gode forslag, men en overnatning det kan vi næsten ikke nå desværre.

Men jeg er overveje en tur i DGI. huset i Herning et par timer og så spise et eller andet bagefter :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke et eller andet sted hvor der måske er noget musik?

En middag i byen og så videre til en pub og høre noget live musik og få et par fadbamser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dgi huset, bord på Maddonna og så en enkelt på Fox eller Murphy's.. Så er den hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke et eller andet sted hvor der måske er noget musik?

En middag i byen og så videre til en pub og høre noget live musik og få et par fadbamser?

Den hopper jeg med på- minus fadbamser plus lækker mad, der ikke er kogt i en Weber (så ville han jo bare føle sig på hjemmebane og kritisere kokken) :D

Uh- savner at høre pub-live-musik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det lyder da rigtig hyggeligt med en voksen aften :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i er til italiensk mad så er ravello altså et ret så lækkert sted. Det er dog ofte ret crowded så man kan godt føle sig lidt mast sammen der inde.

Syntes ellers det lyder som en rigtig god idé med DGI huset - hvis bare min mand gad sådan noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke et eller andet sted hvor der måske er noget musik?

En middag i byen og så videre til en pub og høre noget live musik og få et par fadbamser?

Jeg har lige bestemt mig for at vi tager toget til Herning istedet for bilen = dejlige drinks :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dgi huset, bord på Maddonna og så en enkelt på Fox eller Murphy's.. Så er den hjemme ;)

Tjek skifter lige Maddonna ud med med noget andet og så er den der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hopper jeg med på- minus fadbamser plus lækker mad, der ikke er kogt i en Weber (så ville han jo bare føle sig på hjemmebane og kritisere kokken) :D

Uh- savner at høre pub-live-musik :)

Leif kan godt spise noget som ikke er tilberedt på Weberen, men det er svært for han :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i er til italiensk mad så er ravello altså et ret så lækkert sted. Det er dog ofte ret crowded så man kan godt føle sig lidt mast sammen der inde.

Syntes ellers det lyder som en rigtig god idé med DGI huset - hvis bare min mand gad sådan noget!

Manden er ikke til Italiensk, jeg har været på Ravello et par gange og du har ret det er lækkert.

Jeg tror det bliver Chariolais kroen, ( hvordan staver man det) så han kan få nogle kæmpe bøffer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er ikke til Italiensk, jeg har været på Ravello et par gange og du har ret det er lækkert.

Jeg tror det bliver Chariolais kroen, ( hvordan staver man det) så han kan få nogle kæmpe bøffer :balloons

Åh ja det er også virkelig lækkert - mums! Tror i får en rigtig hyggelig date :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i får en skøn date :loveshower det lover ihvertfald godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhm mad på maddonna - det er alt for længe siden manden og jeg har været der :)

Herhjemme ville både manden og jeg synes det ville være sjovt og fedt at starte daten med en gang klatring eller lignende, og så derefter hygge på restaurant og/eller café

God fornøjelse på jeres date :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med den nye piano-bar i Østergade i Herning. Har godt nok ikke prøvet det, men jeg synes det ser vildt hyggeligt ud og jeg regner med at manden og jeg skal have en date der på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med den nye piano-bar i Østergade i Herning. Har godt nok ikke prøvet det, men jeg synes det ser vildt hyggeligt ud og jeg regner med at manden og jeg skal have en date der på et tidspunkt :)

Det var en mulighed, var slet ikke klar den var åbnet, tak for tippet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER