Linda1985

Råd søges fra bekymret mor vdr. madmængde og opkast

31 indlæg i dette emne

Dejligt at høre I er kommet hjem :kram

Jeg mener heller ikke lægerne har ret til direkte at angribe jer på den måde. Man kan godt være uenige med jeres valg og forsøge at overtale jer til andet (som fagperson), men det skal være vha oplysning og argumentering, fremfor fordømmelse, og så skal de derefter respektere jeres valg.

Personligt har jeg taget imod vaccinen, og det har jeg gjort af det grundlag at jeg vælger at tro på at lægerne ved hvad der er bedst for mit barn (på det punkt). Jeg har ikke hørt noget om at vaccinen skulle være skidt, sådan som du fortæller det - det sætter da nogle tanker igang hos mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt han har det bedre..

Selvfølgelig skal de respekterer jeres valg om de er enige eller ej. Alle mennesker skal respekterer hinanden..

Jeg ville aldrig vælge den vaccination fra da jeg har set hvor syge børn kan blive af de sygdomme. Og min holdning er at hvis alle fik vaccineret deres børn ville de sygdomme blive udryddet, jeg frygter de kommer frem igen når der ikke bliver vaccineret. Men fordi jeg føler sådan respekterer jeg da din holdning. Det er jo et frit land...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en vaccinationsdebat i "øko og alternativ snak" hvis der er nogen der er interesserede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at jeres søn er frisk og klar igen, godt du tog afsted.

Men jeg tænker lidt over det du har skrevet at du blev angrebet og praktisk talt beskyldtfor omsorgssvigt. Det ord blev vel ikke brugt.

Jeg har en følelse af at DU føler dig angrebet på dit valg, og fordi du ikke fik med hold. Du skriver selv at du var træt og bekymret.

Jeg var ikke i situationen, men jeg har været omgivet af rigtig mange læger og sygeplejersker og der er har jeg også følt mig angrebet og været bange fordi jeg har mistet overblikket.

Men ved næmere gennemtænkning over hvad der skete, har jeg godt kunne se at det ikke var et angreb eller anklage, men mine egne følelser som tolker noget andet end det som det realt er.

Men hvis jeres beslutning føles rigig, er det den for jeres barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første læge sagde direkte at det betragtede man som omsorgssvigt, så prøvede han lidt at tage det tilbage med at det gjorde i hvert fald i de kredse. Samtidig brugte han ordet tetanus i stedet for stivkrampe, jeg kendte ikke til det fine ord og sagde, at den havde jeg ikke hørt om, så sagde han meget nedladende, at så kunne vi da ikke have sat os særlig godt ind i det. Min hukommelse om det her er klokkeklart uanset hvor træt jeg var, jeg har også tænkt mig at klage over det.

Læge nr to sagde at nogle brugte ordet omsorgssvigt, det synes hun måske var lidt ekstremt, om hun prøvede at hive den i land for ham eller om det var hendes diskrete måde at få mig til at føle vores beslutning var forkert skal jeg ikke kunne sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er voldsomt at kalde det omsorgssvigt- og jeg kan godt forstå du er ked af den behandling du fik. Dem fra kernesund familie har også fået en ordenligt drag over nakken- bare fordi de mener noget andet end sundhedsstyrelsen.

Sådan nogle beslutninger bliver taget af kærlighed til vores børn. Need I say more? :loveshower

Åh jeg har selv været frygtelig i tvivl... virkelig virkelig i tvivl. Og jeg har prøvet at optrevle alt den information jeg kunne på nettet. Men føler ikke jeg er blevet klogere. MRF vaccinen er bare ufed- de andre er "unødvendige"..... mon man kan få "røde hunde" alene?

Ej, det var totalt sidespor. Undskyld :btopic

Godt bettepus har fået det bedre nu :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER