ki schou

I biografen

15 indlæg i dette emne

Leo er jo næsten 3½ nu.

I søndags var vi i biografen med Leo for første gang og se en Peter Plys film.

Vi havde snakket om inden, at vi skulle i biffen og at der var en stor skærm og at man fik popcorn og en juice.

Det gik simpelthen så godt, han sad pænt hele filmen og han grinede på rigtige tidspunkter (som det eneste barn i hele salen, så alle de andre forældre kiggede smågrinende på ham, når han fik sine latteranfald).

Det var virkelig sjovt, og bestemt noget som vi snart skal igen.

Har I andre prøvet det med jeres på samme alder?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih det lyder hyggeligt :) Og ret heldigt, at han grinede på de rigtige tidspunkter :D

Nej, vi har ikke prøvet med Isabella endnu. Primært fordi hun faktisk stadig er sensitiv omkring lyde. Hun HADER høje lyde, og holder sig meget tit for ørene, hvis noget larmer bare en lille smule. Og så er hun lidt en bangebuks ;) Hun bliver hurtigt bange for ting i tegnefilm, selvom det kan være svært for os andre at se, hvad man skulle kunne blive bange for.

Så jeg tror lige vi venter lidt endnu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var med August for et års tids siden første gang. Vi så Brandmand Sam, vi var afsted sammen med en af mine kollegaer og hendes søn. August og David var begge totalt skudt i brandbiler på det tidspunkt :balloons

Og det sjoveste var at de skændes om hvordan en brandbil sagde og det var så højt at andre kunne høre det, nøj det gav nogle gode grin :biglove Men de var begge rigtig opslugte :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde min lillebror med i biografen på hans 4års fødselsdag. Det var en super oplevelse, og han var helt blæst bagud bagefter af begejstring. Kan tydeligt huske, hvordan han grinte højt på komplet andre tidspunkter end alle de andre børn. Men han synes det var vildt fedt. (Og så gjorde det det jo ikke værre af, at han også fik en Stooor popkorn og en kæææmpe sodavand - de mindste, man kunne få :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor lyder det bare hyggeligt :biglove

Glæder mig til jeg en dag kan tage Theo med i biografen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, havde den bedste oplevelse med Isaac, da vi var inde for at se biler 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig helt til vi skal i biffen igen, det var så hyggeligt.

Dejligt I andre også synes det, jeg elsker selv at gå i biffen så det må Leo også gerne få en forkærlighed for :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i biografen med vores datter da hun var tja... 3-,3,5. Vi så også peter plys. Jeg synes det var død irriterende at der var SÅ mange reklamer inden fimlen - det tog 20-25 minutter! Min datter blev ret så utålmodig. Selve filmen var god, men desværre lidt for lang til at hun kunne holde kocentrationen.

Siden har hun været med sin far i cinemateket i kbh. Der er filmene kortere, ca. 30 min tror jeg. Og så er det vidst gratis i hverdagene :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lyder det bare hyggeligt! Havde godt tænkt på hvornår vi mon kunne tage Mikkel med i biffen! Så det må vi prøve når den lille kan undvære sin moar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hen over sommeren skal vi ind og se Ice Age 4, Smølferne og Madagascar 3 :loveshower Og det er to af dem i 3D, for det synes Isaac er hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været afsted med Emil og se Pedersen og Findus. Han var langt mere optaget af at gå på toilet fordi der var så mange :lolhit

Var afsted igen for et par uger siden, og se Peter Plys og det var en rigtig rigtig god oplevelse. Han sad så fint og så hele filmen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbeltsvar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imellem jul og nytår så vi Find Nemo og tidligere har vi set et par afsnit af Bamse og Kylling i biografen. Det er gået så fint. Regitze er lige blevet 3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var afsted i okt (silke blev 3 her i januar) og vi så klokkeblomst filmen. Total hypnotiseret fra start til slut. Krøb kun over til os en enkelt gang da den blev lidt uhyggelig. Hun fik sin første slikkepind og tror også vi havde lidt popcorn det husker jeg ikke.

post-118-0-10999800-1359102466_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahah, hvor sjovt! Det er bare herligt at have unger på den alder med i biffen og første gange er altid unik :rolleyes

Første gang vi havde mindstemanden her med i biografen har han også været ca 3½ - vi skulle se Peter Pedal. Der var mange mennesker i biffen og langt størstedelen jo med børn, så der blev snakket en del under hele filmen, en helt anden oplevelse end at se en "voksen-film". På et tidspunkt er der, i filmen, en elefant der med sin store rumpe får hevet en dørkarm med, da den går gennem døren. Her rejser vores lille sveske sig op, peger og siger: "Dét bliver hans far ikke glad for!" :rolleyes :D Hahah, det var SÅ fantastisk sjovt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER