Tante Trine

Øv øv øv, men så blev det min tur

5 indlæg i dette emne

Ja øv, men er alligevel også lettet... Men er blev sygemeldt på ubestemt tid fordi jeg lider sådan af de hovedpiner... Er så blevet henvist til en gynækolog med viden inden for akupunktur, så håber jeg det hjælper... er i hvert fald drænet for tiden både fysisk og psykisk... orker ikke mere hovedpine... er bare træt med træt på... Men prøver at holde mig igang og hovedet oppe... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram

Håber det vil hjælpe dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Håber det vil hjælpe dig!

Tak søde, det håber jeg også... nu har jeg jo gået sygemeldt i snart en mnd og indtil nu har intet hjulpet, så måske akupunktur er vejen frem... Håber for KÆFT jeg er drænet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder ikke rart med al den hovedpine, håber at sygemeldingen vil hjælpe dig :loveshower

Selv er jeg også blevet sygemeldt pga mine efterhånden kraftige bækkensmerter. Ved at jeg skal passe rigtig godt på lænden, så har simpelthen meldt mig syg... men nøj hvor er det dejligt. Så blir der formegentlig mere overskud og tid til lidt selvforkælelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er sq heller ikke rart... men nu er jeg sendt videre til neurolog... Gyn havde lang ventetid, så derfor sagde jeg ja til at blive sendt videre, nu vil jeg bare gerne ha hjælp... i dag har jeg heldigvis ikke hovedpine, kun muren, men det er så også første dag i LANG tid jeg slet ikke har haft hovedpine hvis jeg vel og mærket kommer igennem dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER