TiaK

Hvad elsker dit barn?

135 indlæg i dette emne

Mokai med løg og mulaje = leverpostejsmadder med ristede løg, som han dypper i remoulade. Skøre barn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mokai med løg og mulaje = leverpostejsmadder med ristede løg, som han dypper i remoulade. Skøre barn :rolleyes

Ha ha! troede lige du var begyndt at servere alkohol :p indtil jeg fik læst det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha! troede lige du var begyndt at servere alkohol :p indtil jeg fik læst det hele!

:lolhit Det lyder nemlig som om, han er en lille dranker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn har forskellige ting de elsker:

 

Lille Asmus hviner af fryd når han får en "plante-vasker".. Han ligger i vores arme, og vi "vasker" ham i en busk eller potteplanten i stuen :D
Han elsker at komme ind under min varme dyne om morgenen, og bare ligge med sine små buttede hænder i min nakke/ansigt, og vågne til lyden af mig <3 (Han kan ligge sådan i 20 min snildt- det er der ingen af de andre der gider).

Han elsker også at gynge, og få sus i maven <3 Han elsker at blive moslet og killet og tumlet <3 Han elsker mad - alt mulig forskellige mad - han spiser ofte, spiser meget og spiser maaange forskellige ting. Fx oliven og karrysild :P haha

 

Esther elsker at klatre. Klatre i alle mulige ting. Og gynge høøøjt, så det vrkelig suser i maven. Hun ELSKER cirkeline, og får julelys i øjnene når kendingsmelodien kommer <3 Hun elsker sin lillebror og han få tit mange kærlige uopfordrede kys og knus, og så er hun fars pige <3 Hun elsker virkelig sin far - han er nogengange den eneste der kan vende hendes humør, på en træls dag og få hende til at smile og grine <3

 

Casper ELSKER biler.. Det er - udover Ipad og lego - det eneste han leger med. Han ELSKER kyllingenuggets og remulade. Fx spiser han gerne en franner kun med remulade på :D haha og han ELSKER at spille minecraft. Han elsker også når mig og ham laver noget sammen alene, som fx at gå en tur, tage ud og spise eller i biffen sammen uden at de små er med. Og så ELSKER han dyreunger- særligt kattekillinger <3 Han er SÅ kærlig overfor dem, og bliver helt blød som smør..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica på godt 3 år elsker at være indenfor en radius af højst en meter fra sin mor - KONSTANT! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn har forskellige ting de elsker:

Lille Asmus hviner af fryd når han får en "plante-vasker".. Han ligger i vores arme, og vi "vasker" ham i en busk eller potteplanten i stuen :D

Han elsker at komme ind under min varme dyne om morgenen, og bare ligge med sine små buttede hænder i min nakke/ansigt, og vågne til lyden af mig <3 (Han kan ligge sådan i 20 min snildt- det er der ingen af de andre der gider).

Han elsker også at gynge, og få sus i maven <3 Han elsker at blive moslet og killet og tumlet <3 Han elsker mad - alt mulig forskellige mad - han spiser ofte, spiser meget og spiser maaange forskellige ting. Fx oliven og karrysild :P haha

Esther elsker at klatre. Klatre i alle mulige ting. Og gynge høøøjt, så det vrkelig suser i maven. Hun ELSKER cirkeline, og får julelys i øjnene når kendingsmelodien kommer <3 Hun elsker sin lillebror og han få tit mange kærlige uopfordrede kys og knus, og så er hun fars pige <3 Hun elsker virkelig sin far - han er nogengange den eneste der kan vende hendes humør, på en træls dag og få hende til at smile og grine <3

Casper ELSKER biler.. Det er - udover Ipad og lego - det eneste han leger med. Han ELSKER kyllingenuggets og remulade. Fx spiser han gerne en franner kun med remulade på :D haha og han ELSKER at spille minecraft. Han elsker også når mig og ham laver noget sammen alene, som fx at gå en tur, tage ud og spise eller i biffen sammen uden at de små er med. Og så ELSKER han dyreunger- særligt kattekillinger <3 Han er SÅ kærlig overfor dem, og bliver helt blød som smør..

Sikke dog et herligt og livsbekræftende indlæg :loveshower

GLÆDER mig til at være mor til 3 :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Det lyder nemlig som om, han er en lille dranker :D

Nåede også lige at tænke ad! mokai med ristedeløg! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica på knap 3,5 år ELSKER at tælle. Vi tæller fingre konstant!

Derudover elsker hun at lave perler, modellervoks og male i malebog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida på 26 måneder elsker giraffer.

Traktorer, lastbiler, dyr og at være ude b

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William 20 mdr elsker traktorer, lastbiler, motorcykler, busser - alt der siger brøøøn brøøøn (i følge ham).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER