TiaK

Hvad elsker dit barn?

135 indlæg i dette emne

Valdemar på 9 måneder elsker:

At gå med gåvogn (eller skubbe en høj bedroller rundt)

At bladre i vores cd-mapper

At hive skåle ud af køkkenskabet

At hive vasketøj ned af tørrestativet

Sanglege

At blive kildet

Druer og spegepølse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At putte ting ned i noget (især at putte mine nøgler ned i mine gummistøvler)

Majs på kolbe

At spise med gaffel

Krammere :7himmel

Vores gamle elkedel (why????)

http://imgur.com/VnVwqDT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At putte ting ned i noget (især at putte mine nøgler ned i mine gummistøvler)

Majs på kolbe

At spise med gaffel

Krammere :7himmel

Vores gamle elkedel (why????)

http://imgur.com/VnVwqDT

Arh der var forklaringen på kærligheden til elkedlen ;)

http://imgur.com/AQnu3j8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At putte sig ind til sin mor eller far :wub

At ryste på hovedet for sjov

Sin gåvogn

Sine sandaler

At få lov at smage is

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh der var forklaringen på kærligheden til elkedlen ;)

http://imgur.com/AQnu3j8

Haha, hvor er han god :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie elsker sin røde traktor!!

Marlon elsker sin løbecykel!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

( ....... og jeg elsker dem begge så højt, at jeg næsten ikke kan rumme det :wub :wub )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius elsker at gynge og rutsje. Og han elsker vores katte (men det er ikke helt gengældt endnu :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nårh :biglove (og sikke et dejligt hår :))

Ja der er faktisk ved at være en hårpragt på min baby - det må betyde at hun snart er tumling :biglove og hun er helt tosset med katten - han finder sig i meget, men undgår hende for det meste. Godt DP har en kat magen til (bare 4 kilo lettere :P ) og den er en rigtig hygge fis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sin store forvoksede levende kramme bamse:

http://imgur.com/ORWP8js

Århhh det er så sødt. Sådan er det også hos os.

By the Way.. Den hvirvel din datter har.. Det er lige før at min søn har en identisk.. Den skal de nok få "glæde" af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh :biglove (og sikke et dejligt hår :))

Ejj Barbamama.. Jeg bliver helt forvirret/skræmt af dit profilbillede.. Ha ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj Barbamama.. Jeg bliver helt forvirret/skræmt af dit profilbillede.. Ha ha ha

Hehehehe, det er Ki, der driller fordi jeg havde pillet mit gamle billede af :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehehe, det er Ki, der driller fordi jeg havde pillet mit gamle billede af :P

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng elsker musik, og synger indimellem med i stavelser.. Det er så skønt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sin store forvoksede levende kramme bamse:

http://imgur.com/ORWP8js

Nåårh! hvor kært! Gid, Luna forstod meningen med vores Tage (katten), frem for at lege "hulemands-frisør" på ham, så snart han er inden for rækkevidde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna Elsker sin far... hun kluk-griner og smiler over hele hovedet, så snart han er inde ad døren om eftermiddagen... det er så skønt at se! :wub

Og så elsker hun at tømme plastikkasserne for legetøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar elsker at gøre ting, han ikke må :rolleyes

Jeg tror ikke, at han forstår at det er irriterende eller at han gør det for at genere bevidst, men f.eks kan han finde på at gå liiiiiige så stille hen til dvd'erne, og stoppe op og vente på at jeg får øje på det. Og næsten allerede fnise der. Så åbner han skabet og gør ikke noget. Han kigger bare (og siger måske bldr bldr bldr med tungen). Og så siger jeg "Du skal lade dvd'erne stå, skat". Og så smiler han og tager en ud. Så rejser jeg mig for at fjerne ham og så eksploderer han nærmest i latteranfald og hopper og danser mens han skynder sig at flå sim mange dvd'er som muligt ud inden han bliver fjernet. :rolleyes

Og ca samme attitude omkring ledninger, køkkenrulle, toiletpapir og skraldespanden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh det er så sødt. Sådan er det også hos os.

By the Way.. Den hvirvel din datter har.. Det er lige før at min søn har en identisk.. Den skal de nok få "glæde" af ;)

Den har hun fra mig :rolleyes ikke min bedste ven :prik men hva! Det kunne være værre og sidde et meget værre sted, når nu det skal være så er det da nærmest det bedste sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar elsker at gøre ting, han ikke må :rolleyes

Jeg tror ikke, at han forstår at det er irriterende eller at han gør det for at genere bevidst, men f.eks kan han finde på at gå liiiiiige så stille hen til dvd'erne, og stoppe op og vente på at jeg får øje på det. Og næsten allerede fnise der. Så åbner han skabet og gør ikke noget. Han kigger bare (og siger måske bldr bldr bldr med tungen). Og så siger jeg "Du skal lade dvd'erne stå, skat". Og så smiler han og tager en ud. Så rejser jeg mig for at fjerne ham og så eksploderer han nærmest i latteranfald og hopper og danser mens han skynder sig at flå sim mange dvd'er som muligt ud inden han bliver fjernet. :rolleyes

Glæden ved st prøve grænser af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæden ved st prøve grænser af :rolleyes

Ja det er bare herligt :rolleyes og MAND hvor kan han blive rasende, når han bliver flyttet. :baby3 Mor er bare så dum og kedelig nogle gange. :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar elsker at gøre ting, han ikke må :rolleyes

Jeg tror ikke, at han forstår at det er irriterende eller at han gør det for at genere bevidst, men f.eks kan han finde på at gå liiiiiige så stille hen til dvd'erne, og stoppe op og vente på at jeg får øje på det. Og næsten allerede fnise der. Så åbner han skabet og gør ikke noget. Han kigger bare (og siger måske bldr bldr bldr med tungen). Og så siger jeg "Du skal lade dvd'erne stå, skat". Og så smiler han og tager en ud. Så rejser jeg mig for at fjerne ham og så eksploderer han nærmest i latteranfald og hopper og danser mens han skynder sig at flå sim mange dvd'er som muligt ud inden han bliver fjernet. :rolleyes

Og ca samme attitude omkring ledninger, køkkenrulle, toiletpapir og skraldespanden...

Sådan er det også med Ida herhjemme i øjeblikket :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida elsker hendes far( idag har jeg kun været "brugt" jeg amning, resten har far lavet. Har jeg forsøgt at ville noget med hende skreg hun til far kom)

Og så elsker hun giraffer. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida elsker hendes far( idag har jeg kun været "brugt" jeg amning, resten har far lavet. Har jeg forsøgt at ville noget med hende skreg hun til far kom)

Og så elsker hun giraffer. :-)

Ih giraffer er også et kæmpe hit her :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER