A.K.

Baby K.s barnedåb

2 indlæg i dette emne

Datoen

23. september 2012

Denne dag er valgt specielt, da faster skal ud og rejse den 29. september

Kirken

Det skal være Resen Kirke.

12750103.jpg

Vi har nu i mange år boet i Resen, og brugt denne kirke rimelig meget, så det er helt naturligt for os det skal være her.

Præsten

Vores kirke har 2 præster (og en "reserve" så vidt jeg lige ved) men vi vil helt klart helst ha' Jan, da vi har haft mest med ham at gøre. Nu håber vi så bare, at det er ham der er i kirken den dag. Mon ikke han er, for han er alligevel primær præsten her.

Faddere

Vi har endnu ikke spurgt nogen, men ved godt hvem vi vil spørge (og er HELT sikker på de siger ja)

Faster Nina

Moster Annette

"Tante" Line og "onkel" Patrick (de er vores rigtig gode venner, som har betydet en del for os de sidste år. Vi stod faddere til deres pige for 1½ år siden og derfor skal de stå fadder til vores)

Kjolen

Min mor syede sin kjole om, da hun blev gift med min bonusfar, så den er blevet til en familie dåbskjole. Indtil nu er min lillebror, min søn, 2 nevøer og en niece blevet døbt i kjolen, men da den ikke er såååå pokkers stor igen, er det ikke smart at vente flere måneder med at få Baby døbt. Sætter et billede ind, når jeg lige får scannet et ind.

Sted

Vi holder det hjemme, da vi "kun" bliver omkring 30-32. Dvs. vi ved på forhånd at 1 melder fra, da hun har fået læreplads i England og lige er flyttet derover på det tidspunkt. Derudover forventer vi at 2 andre også melder fra grundet skide familiestridigheder :boo Enten bliver vores stue lavet om eller også - HVIS vejret er godt - sætter vi borde og stole ud i vores carport. Den er nemlig rigtig stor (og her kan rygerne også ryge uden at genere andre)

Invitationer

Er ikke begyndt på dem endnu, for ved helt ærligt ikke hvordan de skal se ud.

Bordpynten

Er heller ikke begyndt her, men det skal være lyserødt

Maden

Vi gør det lidt nemt samtidig med billigt.

Til forret vil min mand lave en fiskeanretning. Ved ikke lige hvad han vil lave, men ved at det han plejer at lave smager så godt, at jeg har lyst til at spise mig mæt bare i forretten :P

Til hovedret vil vi få fat i noget oksefars og lave en masse bøffer, samt noget andet kød vi skærer ud til koteletter/bøffer (nakkestege, kamsteg o.l.) og så finder vi vores store grill frem. Så kan folk selv marinere og grille deres kød. Der vil blive lavet kartoffelbåde/flødekartofler og salat til.

Desserten ved jeg ikke endnu, men det kommer nok snart.

Kage til kaffen. Min søde og dejlige bonusfar - som tilfældigvis er konditor - har sagt han godt vil lave kagen til os. Vi skal bare sige hvad vi vil ha' i kagen :kiss

Mit tøj

Det ved jeg ikke endnu. Vil se hvor stor jeg er lige efter fødslen.

Nu ved jeg ikke om jeg mangler noget, men så plotter jeg det ind efterhånden som jeg kommer i tanke om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første ændring.

Vi skal i en anden kirke, nemlig Humlum kirke

72538734.jpg

Vores præst er i denne kirke den 23. september, men det gør ingenting. Kirken ligger i samme afstand som den oprindelige kirke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER