Solvej99

At sætte navn i tøjet

16 indlæg i dette emne

Theo skal starte i vuggestue til august og jeg vil derfor gerne have sat navn i alt hans tøj/ting.

Er der noget med at man kan købe en pen, der ikke går af i vask? Eller kan man købe nogle mærkater, der ikke forsvinder? Synes også engang jeg hørte om et stempel.

Hvad har I gjort? Og hvor har I købt det? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan bestille mærker med navn som skal stryges i, men jeg synes at det var for dyrt. Og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvem der laver dem, men det kan jo googles.

Jeg skriver faktisk bare navn i tøjet med en kuglepen - og det holder helt fint.

Mange hilsner

Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan bestille mærker med navn som skal stryges i, men jeg synes at det var for dyrt. Og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvem der laver dem, men det kan jo googles.

Jeg skriver faktisk bare navn i tøjet med en kuglepen - og det holder helt fint.

Mange hilsner

Nica

Tak for dit svar :)

Jeg er nok også mest til at skrive navnet i selv. Troede bare at det var nødvendigt med en textilpen fx, så det ikke går af i vask.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan købe kuglepenne i panduro i forskellige farver hvor du enten køber den alene eller sammen med noget "elastik" du skriver navnet på og så stryger i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en textil pen ved boghandeleren det 30 kr eller sådan noget.

Jeg har så kun navn i overtøj og fodtøj, da ekstratøjet alligevel ikke er noget fancy.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan købe kuglepenne i panduro i forskellige farver hvor du enten køber den alene eller sammen med noget "elastik" du skriver navnet på og så stryger i :)

Super, tak. Jeg må i Panduro så :)

Jeg har købt en textil pen ved boghandeleren det 30 kr eller sådan noget.

Jeg har så kun navn i overtøj og fodtøj, da ekstratøjet alligevel ikke er noget fancy.

Ha ha... Nej jeg har nu heller ikke planer om det skal være det dyre mærketøj, der skal ligge dernede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tak. Jeg må i Panduro så :)

Hvis du er studerende så giver Panduro 10% studierabat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo skal starte i vuggestue til august og jeg vil derfor gerne have sat navn i alt hans tøj/ting.

Er der noget med at man kan købe en pen, der ikke går af i vask? Eller kan man købe nogle mærkater, der ikke forsvinder? Synes også engang jeg hørte om et stempel.

Hvad har I gjort? Og hvor har I købt det? :balloons

Jeg kan klart anbefale de der strygemærker, dem har jeg brugt i alt Frederiks tøj og de bliver siddende når jeg vasker og er så lette at sætte. Mine er købt hos Ikastetiket.dk 250kr. for 200 stk. og du kan selv vælge skrifttype og evt. en figur uden ekstra gebyr!!! Frederik har både sin Mini A Ture jakke og sin GRO vest med derned, så jeg har valgt at få dem sat i alt hans tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er studerende så giver Panduro 10% studierabat ;)

Super! Tak for tippet :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super! Tak for tippet :sc

Så lidt ;) Det er jo altid dejligt når man kan spare noget og som studerende har man jo ikke altid lige så mange penge. Og mange bække små... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lidt ;) Det er jo altid dejligt når man kan spare noget og som studerende har man jo ikke altid lige så mange penge. Og mange bække små... :)

Bestemt :)

Og nu kommer der jo også udgiften til vuggestuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan også bestille et stempel hos kære børn, hvor du så kan stemple barnets navn i tøjet :balloons det koster 199,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan også bestille et stempel hos kære børn, hvor du så kan stemple barnets navn i tøjet :balloons det koster 199,-

Det har vi gjort :) vi har valgt både navn og tlfnr. så det fylder lidt meget, men det passer fint på et almindeligt tøjmærke. Det kan dog godt løbe lidt, når man stempler på mærker fremfor direkte på stoffet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan også købe etstempelpå nettet :) Bare klik på linket, for at komme til hjemmesiden..

Det er en fantastisk idé med navn på alt, det er så svært for pædagogerne i vuggestuen at holde styr på hvem der ejer hvad og det gode ved stemplerne er, at de på et tidspunkt bliver vasket af tøjet, så tøjet enten kan sælges eller foræres væk uden forvirring ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan købe stempel i kære børn :-) det er i deres katalog :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER