fynboen

Endnu engang skuffet over babysam..

20 indlæg i dette emne

Nu var det så min babyalarm det var galt med...Babyenheden kunne ikke holde strøm..Den kunne vise dne var fuldt opladet og når jeg så tændte den,så gik der 30 minutter,så var den flad... <_<

jeg var så i Odense i dag,hvor eg går ind og siger at den ikke kan holde strøm og de er købt d. 5 maj.. Hun soger så til mig at de skal have den stående derinde i et par dage for at teste den...Jeg blvier ved med at køre i at den hun er 1,5 månede og at det ikke kan være rigtigt...De har altså kostet 1100 kr...Så siger hun så til mig at der skal nye batterier i,men hun har ikke nogen hjemme og hun ved ikke hvornår de kommer hjem... <_<

Hun vil så ringe til Svendborg og spørge om de har nogen hjemme..Jeg spørg om hun ikke bare kan tage et sæt fra en anden pakke og så ligge nogle nye i æsken når hun fik dem hjem, men det kunne hun ikke...

Så hun får så lagt nogen til side til mig i svendborg,men jeg kommer ikke bare sådan lige til svendborg... Og man køre jo ikke bare derover bare for at hente batterier...

Som jeg sagde til kæresten da jeg kom hjem,havde hun givet mig nogen batterier fra et andet sæt babyalarmer,så havde hun haft en glad kunde og god omtale,nu har hun en sur kunde og dårlig omtale... :angry

Er det mig som er smålig eller er det bare dårlig service...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg havde også været pænt utilfreds!

Men jeg har nu aldrig været imponeret over Babysam - desværre har vi ikke andet i byen, men jeg kører gladeligt 25-30 min for at komme i Ønskebørn eller Kære børn i stedet, da kundeservicen (efter min erfaring) er MEGET bedre der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde også været pænt utilfreds!

Men jeg har nu aldrig været imponeret over Babysam - desværre har vi ikke andet i byen, men jeg kører gladeligt 25-30 min for at komme i Ønskebørn eller Kære børn i stedet, da kundeservicen (efter min erfaring) er MEGET bedre der!

Meget enig! Jeg har KUN haft dårlige oplevelser i BabySam i Lyngby og udelukkende gode oplevelser i Kære Børn - livet er simpelthen for kort til BabySam! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Altså jeg tror ikke at du har krav på at hun kan fikse det med det samme, eller tage batterier fra en anden alarm :unsure Og selvom jeg godt kan følge dig i at det kunne gøre dig tilfreds hurtigt, så kan jeg godt forstå at man ikke vil gøre det af hensyn til ikke at risikere at komme til at sælge en alarm uden batterier - og mig bekendt har de RET til at beholde alarmen og reparere den (i dette tilfælde skifte batterier), selvom det er irriterende ;)

At du så skal til Svendborg og hente de andre batterier, det synes jeg er HELT ude i hampen, det tror jeg altså ikke at de må :wacko Enten skal du kunne hente det i den butik, hvor du har købt alarmen eller også må de sende den til dig. Det kan da ikke være rigtigt, at du skal rende og lege chauffør for dem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Altså jeg tror ikke at du har krav på at hun kan fikse det med det samme, eller tage batterier fra en anden alarm :unsure Og selvom jeg godt kan følge dig i at det kunne gøre dig tilfreds hurtigt, så kan jeg godt forstå at man ikke vil gøre det af hensyn til ikke at risikere at komme til at sælge en alarm uden batterier - og mig bekendt har de RET til at beholde alarmen og reparere den (i dette tilfælde skifte batterier), selvom det er irriterende ;)

At du så skal til Svendborg og hente de andre batterier, det synes jeg er HELT ude i hampen, det tror jeg altså ikke at de må :wacko Enten skal du kunne hente det i den butik, hvor du har købt alarmen eller også må de sende den til dig. Det kan da ikke være rigtigt, at du skal rende og lege chauffør for dem <_<

Det jeg tænker er at det jo for dem er NEMT lige at sætte et posted på med teksten "Ingen batterier" i forhold til hvor dårlig omtale de får - jeg syntes det er fint at de har RET til at beholde baby alarmen - men ærligt så syntes jeg det er dårlig kundeservice at gøre brug af den ret når nu der er en anden SÅ let løsning. Det er jo ikke billigt i babysam så derfor syntes jeg godt de må strække sig lidt ekstra for kunderne.

Jeg har hørt SÅ mange utilfredse babysam kunder - sidst var der en veninde på facebook der i sin status opdatering lige fik bekendt gjort sin mening om nederdrægtige babysam ekspedienter (Herning) - så de burde måske tænke lidt over det - de er jo ikke de eneste derude der sælger baby produkter og hvis ikke de skal udkonkurreres af nettet, øsnke børn, kære børn eller andre så skal de altså oppe sig!!!

Kunde service er ALFA OMEGA for alle - og derfor er det da helt sikkert noget de bør tænke over. Det er super let at gå ind i H&M, Kvickly, Bilka, Sports Master, Inspiration, Imerco osv osv og få byttet en defekt vare så snart man har bonen med. De har sjældent utilfredse kunder og deres rygte er derfor ikke skadet når en enkelt kunde eller 2 får en dårlig kundeservice, eller ikke kan få byttet noget fordi de mangler en bon eller hvad det nu er, fordi de fleste af os jo har en eller anden positiv erfaring med stedet. De har på et eller andet tidspunkt strukket sig lidt ekstra for os eller for en vi kender som har fortalt om det.

Jeg har aldrig hørt nogen i babysam strække sig lidt ekstra, de gør det man kan forvente og giver åbenbart dårlig kundeservice ret så ofte - selvom de holder sig til reglerne så er det i dagens DK bare ikke godt NOK. Måske fordi vi er forvente, men så bør de jo også følge med tiden.

I ønskebørn i Herning gik vi ind for at se på væghængte pusleborde - ekspedienten oplyste at de i silkeborg altså havde 2 "rester" som var meget billigere end det de havde i butikken. Hun tilbød personligt at hente dem til butikken dagen efter så vi kunne se dem. - vi havde ikke spurgt efter det, og hun kunne da bare have holdt sin mund omkring det. DET er at strække sig lidt ekstra! DET giver god omtale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fortryder virkelig også at ejg både har købt barnevogn og babyalarm i babysam.. Er virkelig skuffet over deres kundeservice...

Det kan godt ske de ikke ahr pligt til at lave den md det samme, eller skifte batterier fra en anden pakke, men jeg tænker bare lidt på deres omdømme...

Jeg er selv udlært butiksassistent og hvad vi ikke har byttet af ting eller sat nye batterier i fordi de var dårlige,det er ikke småting... Og så satte vi kassen ud bgved,med en seddel hvorpå der stod "mangler batterier"... Det er kun et spørgsmål om kundepleje... men det er de åbenbart ikke interesseret i i babysam...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også oplevet dårlig eller manglende service hos BabySam. Hvis vi kunne undlod vi helt at handle der, men de er desværre de eneste der forhandler Odder vogne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg tænker er at det jo for dem er NEMT lige at sætte et posted på med teksten "Ingen batterier" i forhold til hvor dårlig omtale de får - jeg syntes det er fint at de har RET til at beholde baby alarmen - men ærligt så syntes jeg det er dårlig kundeservice at gøre brug af den ret når nu der er en anden SÅ let løsning. Det er jo ikke billigt i babysam så derfor syntes jeg godt de må strække sig lidt ekstra for kunderne.

Jeg har hørt SÅ mange utilfredse babysam kunder - sidst var der en veninde på facebook der i sin status opdatering lige fik bekendt gjort sin mening om nederdrægtige babysam ekspedienter (Herning) - så de burde måske tænke lidt over det - de er jo ikke de eneste derude der sælger baby produkter og hvis ikke de skal udkonkurreres af nettet, øsnke børn, kære børn eller andre så skal de altså oppe sig!!!

Kunde service er ALFA OMEGA for alle - og derfor er det da helt sikkert noget de bør tænke over. Det er super let at gå ind i H&M, Kvickly, Bilka, Sports Master, Inspiration, Imerco osv osv og få byttet en defekt vare så snart man har bonen med. De har sjældent utilfredse kunder og deres rygte er derfor ikke skadet når en enkelt kunde eller 2 får en dårlig kundeservice, eller ikke kan få byttet noget fordi de mangler en bon eller hvad det nu er, fordi de fleste af os jo har en eller anden positiv erfaring med stedet. De har på et eller andet tidspunkt strukket sig lidt ekstra for os eller for en vi kender som har fortalt om det.

Jeg har aldrig hørt nogen i babysam strække sig lidt ekstra, de gør det man kan forvente og giver åbenbart dårlig kundeservice ret så ofte - selvom de holder sig til reglerne så er det i dagens DK bare ikke godt NOK. Måske fordi vi er forvente, men så bør de jo også følge med tiden.

I ønskebørn i Herning gik vi ind for at se på væghængte pusleborde - ekspedienten oplyste at de i silkeborg altså havde 2 "rester" som var meget billigere end det de havde i butikken. Hun tilbød personligt at hente dem til butikken dagen efter så vi kunne se dem. - vi havde ikke spurgt efter det, og hun kunne da bare have holdt sin mund omkring det. DET er at strække sig lidt ekstra! DET giver god omtale!

Jamen er helt en enig, og meget enig i at det havde været et klogere træk af dem at smide en post-it på et andet sæt alarmer om at man havde nuppet alarmerne derfra. Men omvendt ville jeg personligt ikke forvente af en butik, at de gjorde det. Så længe de overholder reglerne så ville jeg faktisk have svært ved at klandre dem. Og det med at babysam er dyre - ja, det er er de måske nok, men deres alarmer koster da mig bekendt det samme i andre babybutikker?

Og btw, så synes jeg retfærdighedsvist lige det skal nævnes, at vi har modtaget en SUPER service i Babysam i Aalborg (og en lidt tvivlsom i Ønskebørn i Aalborg). :hurra

Men flot service i ønskebørn, du har oplevet, det tager jeg hatten af for! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er helt en enig, og meget enig i at det havde været et klogere træk af dem at smide en post-it på et andet sæt alarmer om at man havde nuppet alarmerne derfra. Men omvendt ville jeg personligt ikke forvente af en butik, at de gjorde det. Så længe de overholder reglerne så ville jeg faktisk have svært ved at klandre dem. Og det med at babysam er dyre - ja, det er er de måske nok, men deres alarmer koster da mig bekendt det samme i andre babybutikker?

Og btw, så synes jeg retfærdighedsvist lige det skal nævnes, at vi har modtaget en SUPER service i Babysam i Aalborg (og en lidt tvivlsom i Ønskebørn i Aalborg). :hurra

Men flot service i ønskebørn, du har oplevet, det tager jeg hatten af for! :super

Babyalarmer er meget billigere på nettet - vi sparede 300 kr. Og sådan er det også med mange andre produkter.

Jeg har heller ikke oplevet dårlig kundeservice hos Babysam i Herning men det har andre, så indtil videre bygger jeg mine indkøb på at jeg fik RIGTIG god kundeservice i ønkebørn og forventelig kundeservice i babysam - tilgengæld var jeg imponeret over deres kundeaften. Så jeg har ingen kvaler med at handle begge steder endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyalarmer er meget billigere på nettet - vi sparede 300 kr. Og sådan er det også med mange andre produkter.

Jeg har heller ikke oplevet dårlig kundeservice hos Babysam i Herning men det har andre, så indtil videre bygger jeg mine indkøb på at jeg fik RIGTIG god kundeservice i ønkebørn og forventelig kundeservice i babysam - tilgengæld var jeg imponeret over deres kundeaften. Så jeg har ingen kvaler med at handle begge steder endnu.

Der kan man bare se :)

Det er nu heller ikke fordi, jeg gerne vil have at folk kan lide Babysam. Hvis de har ydet dårlig service, så skal det da bestemt ud til folk, for de skal da opføre sig ordentligt! :klap

Men i det her tilfælde, synes jeg nu ikke at det er så grælt igen, det de gør, udover at TS sendes til Svendborg, det synes jeg er noget mærkeligt noget :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke fundet mig i at jeg skulle hente batterierne i en anden forretning. Jeg havde bedt dem få dem hjem, og ringe til mig når de kom! ELLER sende dem til mig.

At de er nødt til at beholde den, har jeg samme holdning som barbamama - det er måske ikke et smart træk, men sådan er "reglerne".. Men jeg havde altså bedt dem få de batterier til butikken, jeg skulle nægte at køre rundt efter dem <_<

Vi har ikke handlet meget i babysam (Odense).. Faktisk bunder det også i deres kundeservice - de kommer aldrig hen og spørger om vi skal bruge hjælp, og man kan gå derinde i laaang tid...

Kære børn, er LIGE ved siden af - Og de er bare SÅ søde og hjælpsomme :) Der har vi handlet RIGTIG meget...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg tænker er at det jo for dem er NEMT lige at sætte et posted på med teksten "Ingen batterier" i forhold til hvor dårlig omtale de får - jeg syntes det er fint at de har RET til at beholde baby alarmen - men ærligt så syntes jeg det er dårlig kundeservice at gøre brug af den ret når nu der er en anden SÅ let løsning. Det er jo ikke billigt i babysam så derfor syntes jeg godt de må strække sig lidt ekstra for kunderne.

Jeg har hørt SÅ mange utilfredse babysam kunder - sidst var der en veninde på facebook der i sin status opdatering lige fik bekendt gjort sin mening om nederdrægtige babysam ekspedienter (Herning) - så de burde måske tænke lidt over det - de er jo ikke de eneste derude der sælger baby produkter og hvis ikke de skal udkonkurreres af nettet, øsnke børn, kære børn eller andre så skal de altså oppe sig!!!

Kunde service er ALFA OMEGA for alle - og derfor er det da helt sikkert noget de bør tænke over. Det er super let at gå ind i H&M, Kvickly, Bilka, Sports Master, Inspiration, Imerco osv osv og få byttet en defekt vare så snart man har bonen med. De har sjældent utilfredse kunder og deres rygte er derfor ikke skadet når en enkelt kunde eller 2 får en dårlig kundeservice, eller ikke kan få byttet noget fordi de mangler en bon eller hvad det nu er, fordi de fleste af os jo har en eller anden positiv erfaring med stedet. De har på et eller andet tidspunkt strukket sig lidt ekstra for os eller for en vi kender som har fortalt om det.

Jeg har aldrig hørt nogen i babysam strække sig lidt ekstra, de gør det man kan forvente og giver åbenbart dårlig kundeservice ret så ofte - selvom de holder sig til reglerne så er det i dagens DK bare ikke godt NOK. Måske fordi vi er forvente, men så bør de jo også følge med tiden.

I ønskebørn i Herning gik vi ind for at se på væghængte pusleborde - ekspedienten oplyste at de i silkeborg altså havde 2 "rester" som var meget billigere end det de havde i butikken. Hun tilbød personligt at hente dem til butikken dagen efter så vi kunne se dem. - vi havde ikke spurgt efter det, og hun kunne da bare have holdt sin mund omkring det. DET er at strække sig lidt ekstra! DET giver god omtale!

Lige vedr ØB herning så skal du lige vide at hende som bestyrer butikken, ryger i sin bil, som hun også kører varer i samt på hendes kontor, hvor der også tit er varer.

Min kusine arbejdede der og havde mange af den slags historier derfra.

De har god service nogle steder. Her i byen kommer det vist an på hvem der står der. Har fået både gode og dårlige service/betjening i både ØB og BS. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikk oplevet dårlig service i babysam i horsens og det er den butik vi har købt de fleste ting til smølfen. Hver gang vi kommer der, blir vi spurgt om vi har brug for hjælp ellers ska vi bare sige til.

Så det er jo nok meget forskelligt fra sted til sted hvordan kundeservicen er. Men jeg kan godt forstå at du er irriteret over, at det ska være så besværligt og ligefrem sende dig til svendborg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige vedr ØB herning så skal du lige vide at hende som bestyrer butikken, ryger i sin bil, som hun også kører varer i samt på hendes kontor, hvor der også tit er varer.

Min kusine arbejdede der og havde mange af den slags historier derfra.

De har god service nogle steder. Her i byen kommer det vist an på hvem der står der. Har fået både gode og dårlige service/betjening i både ØB og BS. :)

Jeg kunne ikke lugte røg og min meget følsomme gravid næse har ellers fungeret som en blod hunds :rolleyes og jeg var endda med i baglokalet 2 gange - måske der er kommet ny bestyrer? eller der er blevet klaget og hun så er holdt op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke lugte røg og min meget følsomme gravid næse har ellers fungeret som en blod hunds :rolleyes og jeg var endda med i baglokalet 2 gange - måske der er kommet ny bestyrer? eller der er blevet klaget og hun så er holdt op?

Det kan være der er blevet klaget og gjort noget ved det, for det var ret fælt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige tilføje at vi kun har været ret godt tilfredse med BS i Tarm.... de er rigtig søde og hjælpsomme og kommer som regel ret hurtig og spørger til om vi har brug for hjælp! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt som man kan få forskellig opfattelse...... Jeg har altid været yderst tilfreds med BabySam i Herning fx..... De har strukket sig rigtig langt for mig, og jeg føler mig utrolig godt behandlet derinde. Og ja, måske skal man ofte selv bede om hjælp ved kassen, men ærlig talt så foretrækker jeg det sådan i stedet for man næsten ikke kan komme indenfor døren, før der står en foran én og vil hjælpe/sælge. :) Og når man så beder om hjælpen, så synes jeg de er rigtig grundige, og dygtige.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt som man kan få forskellig opfattelse...... Jeg har altid været yderst tilfreds med BabySam i Herning fx..... De har strukket sig rigtig langt for mig, og jeg føler mig utrolig godt behandlet derinde. Og ja, måske skal man ofte selv bede om hjælp ved kassen, men ærlig talt så foretrækker jeg det sådan i stedet for man næsten ikke kan komme indenfor døren, før der står en foran én og vil hjælpe/sælge. :) Og når man så beder om hjælpen, så synes jeg de er rigtig grundige, og dygtige.

:balloons

:ditto

I babysam Aalborg synes jeg faktisk, at de er gode til at spørge når det er på sin plads, og ellers ikke... Der er en sælger, som vi har købt en del af og snakket en del med, så når vi ser ham, så siger han lige "Nå, hvad kan jeg så hjælpe med idag?" på sådan en frisk måde, og det synes jeg er fint (og lidt hyggeligt), men ellers så føler jeg faktisk, at de lige kigger efter, om man står og ser fortabt ud eller om man kigger på egen hånd, inden de tilbyder hjælp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt som man kan få forskellig opfattelse...... Jeg har altid været yderst tilfreds med BabySam i Herning fx..... De har strukket sig rigtig langt for mig, og jeg føler mig utrolig godt behandlet derinde. Og ja, måske skal man ofte selv bede om hjælp ved kassen, men ærlig talt så foretrækker jeg det sådan i stedet for man næsten ikke kan komme indenfor døren, før der står en foran én og vil hjælpe/sælge. :) Og når man så beder om hjælpen, så synes jeg de er rigtig grundige, og dygtige.

:balloons

det er faktisk også mest min opfattelse af dem derude i Herning. kan godt lide at man kan få lov at kigge i fred :) De har altid været rigtig hjælpsomme de gange jeg har haft brug for hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er da glad for at høre nogen har gode oplevelser i babysam...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER