Barbamama

Må DP have privat besøg i arbejdstiden?

29 indlæg i dette emne

Min holdning er at selvfølgelig må de det, det er deres private hjem, men nej selvfølgelig skal det ikke gå udover pasningen. Min mor er dagplejer og min far er efterlønner og han elsker da også at lege med børnene og heldigvis har min mor ikke oplevet nogen der fandt det upassende. Endvidere kommer jeg også ofte selv hos mine forældre og har ligeledes elsket at lege med børnene og ha heldigvis heller aldrig her oplevet forældre der fandt det upassende.

Je tror der er forskellige regler i kommunerne. I vores kommune må en dagpleje gerne støvsuge, da det jo også er vigtigt at holde hjemmet rent, når børnene kravler rundt og der kan nemt komme sand med ned. Min mor vasker ligeledes sengetøj, hagesmæke osv.. for forældrene og ja det blander hun med deres eget tøj og det må hun også gerne.

Endvidere skal dagplejerne købe ind til mad til DP børnene og ja de må derfor gerne handle og samtidig købe nogle private ting (i vores kommune)

Jeg er dog enig i at man ikke skal være på date i sin arbejdstid, men det må vist gå ind under ikke at passe sit arbejde og passe børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min holdning er at så længe musen har det godt og ikke mangler noget, så kan DP gøre lige hvad hun vil.

Er så heldig at vores DP er en personlig ven, så hun kender min holdning ganske udemærket.

Jeg sidder dog tilbage med et enkelt spørgsmål.

Hvor mange af jer ved rent faktisk noget om hvad der sker hos DP i løbet af dagen ?

Jeg tænker bare fortæller jeres DP altid hvad der er sket den pågældende dag - og hvem der har været på visit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det er helt iorden at familie kommer på besøg hos DP, og også at hun vasker sit tøj osv.. Men ikke kærester og venner.

Og Pippiluna, Jeg gik arbejdsløs lidt af tiden hvor min datter var i DP. Og det må også have været skide irreterende for DP´eren, for jeg kom nogle gange og hentede før hun skulle sove, fordi jeg alligevel ikke havde noget at lave og gerne ville være sammen med min datter (men syntes stadig hun skulle have lidt stimulation af de andre børn).

Jeg tog hende i forskellige ting som overhovedet ikke var okay. Det endte faktisk med at jeg ringede til kommunen og fortalte det hele og vores datter går nu i VS.

DP´eren fik en store ord fortalt at det ikke var okay!

Havde ikke i min vildeste fantasi troet at det skulle være sådan, jeg troede at det ville være vildt hyggeligt at være hos en DP.

Så jeg tror ikke at alle ved hvad der sker hos DP. Der er jo ingen kollegaer til at holde øje!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige siges at vores datter kom ned til en anden DP inden VS som var fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER