Guest LouiseB

Hvad lytter du til for tiden?

14 indlæg i dette emne

Trænger til lidt nyt på playlisten, så fortæl mig hvad du lytter til for tiden? :)

Mine top hits ligenu:

Criminal Mind - Lukas Graham

Tomgang - Shaka Loveless

Møgluder - Jokeren

Jeg vil have dig for mig selv - Burhan G

Ingen kender dagen - Clemens

Gadehjørne - Kesi

Kysset med Jamel - Kidd

Gravøl - Jokeren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I skrivende stund hører jeg Carsten Lykke - I burde gi' mig bank :bunny Og hører i det hele taget meget af hans "Selvoptaget" album. :)

Ellers hører jeg en del Anne Linnet, Bee Gees, Fleetwood Mac, Toto, Orbital og hmm... Julee Cruise "Falling". Kan godt se, at det ikke lige er de nyeste numre, jeg lytter til :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh er også glad for et i hvert fald relativt nummer: Malk de Kojn: Klap din hoddok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh er også glad for et i hvert fald relativt nummer: Malk de Kojn: Klap din hoddok ;)

Ja det er også et klasse nummer! Må lige tjekke ham Hr. Lykke ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dette er total :yay :glad :loveshower sang her lige for tiden ;)

Synes det er så glad, og får mig til at hoppe op og syngedanse med hver gang (hvis jeg altså er alene :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også et klasse nummer! Må lige tjekke ham Hr. Lykke ud :)

Det er ham fra Ibens, hvis du kender/kan huske dem. ("Mon Solvej hun vil ha' min krop? Ha' min krop? Uhååååuuuuåh!") Jeg synes bare Carsten Lykke er bedre solo, og jeg bliver så glad af hans sange fordi de er... ja, selvoptagede. Altså han har også nogle triste numre, men især "I burde gi' mig bank" og "Jeg er for lækker". Det er altså svært at synge med på de to uden selv at føle sig lidt for lækker, eller uden at føle at andre burde give en bank fordi man bare er så urimeligt heldig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt bagud på musikfronten...... Men er fornyeligt faldet for Gotye, og albumet Making Mirrors..... Først var det mest "somebody that i used to know" men er kommet til at holde af mange af sangene :loveshower

Og så er den nyeste med Maroon5 også god synes jeg..... Payphone hedder den......

Ellers er et godt album "human zoo" af Gotthard...... Bliver ALDRIG træt af den cd :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ham fra Ibens, hvis du kender/kan huske dem. ("Mon Solvej hun vil ha' min krop? Ha' min krop? Uhååååuuuuåh!") Jeg synes bare Carsten Lykke er bedre solo, og jeg bliver så glad af hans sange fordi de er... ja, selvoptagede. Altså han har også nogle triste numre, men især "I burde gi' mig bank" og "Jeg er for lækker". Det er altså svært at synge med på de to uden selv at føle sig lidt for lækker, eller uden at føle at andre burde give en bank fordi man bare er så urimeligt heldig. :D

ELSKEDE Ibens :loveshower Ej, jeg havde totalt glemt dem..... Tak for påmindelsen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dette er total :yay :glad :loveshower sang her lige for tiden ;)

Synes det er så glad, og får mig til at hoppe op og syngedanse med hver gang (hvis jeg altså er alene :blush )

Den danser jeg til selv om der er andre - gav den gas på jobbet igår da den kom i radion - umuligt at stå stilli. Aner overhoved ikke hvad han synger, men det svinger!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ELSKEDE Ibens :loveshower Ej, jeg havde totalt glemt dem..... Tak for påmindelsen :kiss

Hehe, selv tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elskede også Ibens da jeg gik på gym :D

Lige pt er det musik med gang i som ham Telo og tacabro, jedward (de skøre irske tvillinger fra melodi grand prix) og hvad der ellers er på radio abc :D

Elsker Italobrothers lige pt. Bliver i godt humør af Stamp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den danser jeg til selv om der er andre - gav den gas på jobbet igår da den kom i radion - umuligt at stå stilli. Aner overhoved ikke hvad han synger, men det svinger!

Linda

Ih den hører jeg også og så tager jeg en ordentlig sving om med Silje... så kan jeg bruge hende som undskyldning for at danse tosset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den danser jeg til selv om der er andre - gav den gas på jobbet igår da den kom i radion - umuligt at stå stilli. Aner overhoved ikke hvad han synger, men det svinger!

Linda

Den handler vist om begæret til en kvinde han har set, eller noget :D kan ikke huske det helt..

Han har nemlig lavet en engelsk udgave af den, men denne her hvor man ikke forstår en papand, er meget bedre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den danser jeg til selv om der er andre - gav den gas på jobbet igår da den kom i radion - umuligt at stå stilli. Aner overhoved ikke hvad han synger, men det svinger!

Linda

Har prøvet at oversætte sangen til dansk:

Wow, wow

Sådan driver du mig til vanvid

Og når jeg får fat på dig,

Ja, ja, når jeg får fat på dig

Lækkert, lækkert

Sådan driver du mig til vanvid

Og når jeg får fat på dig,

Ja, ja, når jeg får fat på dig

Lørdag på diskoteket

Alle begyndte at danse

Den smukkeste pige gik forbi mig

Jeg tog mod og begyndte at snakke

Wow, wow

Sådan driver du mig til vanvid

Og når jeg får fat på dig,

Ja, ja, når jeg får fat på dig

Lækkert, lækkert

Sådan driver du mig til vanvid

Og når jeg får fat på dig,

Ja, ja, når jeg får fat på dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER