mortillisa/Nanna

Hvis man har haft blærebetændelse for længe siden

9 indlæg i dette emne

Jeg kom til at læse lidt om dette i morges omkring blærebetændelse. At man kan få svært ved at blive gravid hvis man har haft det. Jeg vil tro at jeg har haft blærebetændelse ca. 4 gange efter jeg har født pigerne.

Er der nogen som ved noget om at er en myte at man kan få svært ved at blive gravide, eller skal jeg bare ignorere det? Jeg sidder jo her og kan ikke forstå at jeg på 11 måned ikke er blevet gravid endnu.

Til jer som ligesom mig har måtte vente længe på baby, da I havde paseret 12 måned, hvor lang tid der efter gik der, før I stod med de II streger?

Håber der nogen som kan hjælpe mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg aldrig hørt - tænker du ikke på underlivsbetændelse? Det er jo der, hvor der er fare for arvæv og æggeledere, der kan være groet lidt sammen.

Jeg har haft masser af blærebetændelser og har altid hørt at det skulle være helt uskadeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en laaang historik med urinvejsinfektioner, men jeg har aldrig hørt, at det skulle kunne påvirke evnen til at blive gravid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig hørt - tænker du ikke på underlivsbetændelse? Det er jo der, hvor der er fare for arvæv æggeledere, der kan være groet lidt sammen.

Jeg har haft masser af blærebetændelser og har altid hørt at det skulle være helt uskadeligt!

:ditto

Har aldrig hørt om det andet. Har selv haft min del af blærebetændelse da jeg var yngre, men det har tilsyneladende ikke påvirket mig på den måde.

Kan grunden ikke nærmere være fordi du tænker for meget over det? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig hørt om og jeg har også haft nogle stykker som ung.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft blærebetændelse en million gange (overdrivelse fremmer forståelse :whistling ), og har heller aldrig hørt det skulle være skadeligt på den måde :unsure Har dog derimod også hørt med underlivsbetændelse, at det kan påvirke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til lægen for nogle måneder siden pga noget blødning som muligvis var noget infektion. Jeg blev derfor behandlet i tilfælde af det skulle være en underlivs infektion. Jeg fortalte hende der at vi snart ville gå igang med PB og der sagde hun at det var underlivsinfektioner og klamydia som kan påvirke ens fertilitet.

Så håber i er fritaget for bekymringer på den front! :kram2

selv om 11 måneder er lang tid, og sikkert føles som en uendelighed, så er det desværre inde for normalen. Der er jo rimelig mange som først bliver gravide mellem halvt og helt år og der er i så desværre med til at trække statistikken op. Jeg siger ikke at det er bevis for intet er i vejen eller at det gør det lettere, men bare at det ikke er ensbetydende med at der er noget i vejen.

Håber det snart lykkes for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en skrøne, så du kan være helt rolig :kram2

Vi prøver i øvrigt på 13. cyklus. Har været gravid én gang, men aborterede. Så jeg ved, hvor hårdt det er :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har heller aldrig hørt om det udsagn. Og jeg har haft en del om blærebetændelser i min uddannelse som ssa´er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER