mino

Hvor mange er vi egentligt herinde

19 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke rigtig lige følge med længere i hvormange vi egentlig er så tænkte vi kunne lave en opsamling ;)

Jeg har termin sidst i jan med vores nr 3

Har i forvejen 2 drenge fra 04 og 09

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er gravid med vores 1 barn og har termin 5 januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid med vores første barn og har termin d. 23 januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg er ny her. Er sat til 23 januar og dette er min første graviditet. Har ikke sagt noget til nogen, andre end min kæreste og trænger virkelig at kunne snakke og glæde over min graviditet. Alt er så nyt og jeg aner bare ingenting. Heldigt for mig kom jeg i aften frem til denne hjemmeside. Må jeg være med i jeres terminsgruppe?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg er ny her. Er sat til 23 januar og dette er min første graviditet. Har ikke sagt noget til nogen, andre end min kæreste og trænger virkelig at kunne snakke og glæde over min graviditet. Alt er så nyt og jeg aner bare ingenting. Heldigt for mig kom jeg i aften frem til denne hjemmeside.

Må jeg være med i jeres terminsgruppe?

:balloons

Hej velkommen til der er altid plads til en mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg er ny her. Er sat til 23 januar og dette er min første graviditet. Har ikke sagt noget til nogen, andre end min kæreste og trænger virkelig at kunne snakke og glæde over min graviditet. Alt er så nyt og jeg aner bare ingenting. Heldigt for mig kom jeg i aften frem til denne hjemmeside. Må jeg være med i jeres terminsgruppe?

:balloons

Velkommen! Jeg skal foede 2 dage efter dig dvs den 25. Jan og ogsa med foerste barn :) saa kan vi foelges ad!

Og tillykke med graviditeten!!!! Juhuuuuu :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er jeg meget glad for :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hiiii, tak blomst27. Du er den første der ønsker mig tillykke og kommer med et "juuuhuuuu". Det kan jeg godt mærke at det trænger jeg til :loveshower

Ja da, vi er jo mega tætte. Altså, jeg synes at jeg godt kan se bulen på maven og brysterne er huuuge :blush Kan det passe at det sker allerede nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hiiii, tak blomst27. Du er den første der ønsker mig tillykke og kommer med et "juuuhuuuu". Det kan jeg godt mærke at det trænger jeg til :loveshower

Ja da, vi er jo mega tætte. Altså, jeg synes at jeg godt kan se bulen på maven og brysterne er huuuge :blush Kan det passe at det sker allerede nu?

jaaa, jeg bliver da selv glad når nogen siger tillykke, fordi det er skam stort!! jeg kan huske da lægen sagde tillykke til mig, det synes jeg var ret fedt hehe. :loveshower

Jeg tror du er det helt rigtige sted, bare skriv løs om det ene eller andet, det er dejligt man har nogle at snakke med herinde, fordi i mit tilfælde har jeg ikke vildt mange veninder der er gravid eller har børn- og så bor jeg i Brasilien, så det er rart med sådan et forum!

Jo, det kan sagtens være du kan se din mave er vokset, det er jo ikke barnet der fylder endnu, men livmoderen der er større end normalt og så kommer det nok også an på hvordan man så ud før. men jeg synes også jeg kan se en lille bitte bule og mine bryster er ogsaa blevet større, men det er kun godt, ellers ville baby sulte ihjel hhahaha;) :whistling

hvornår skal du til NF scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hos lægen i dag og tog blodprøver og udfyldte vandrejournal. Der oplyste hun os om NF scanningen og hvor vi skulle henvende. Så jeg bestiller tid i morgen og så kommer jeg nok at få tid i starten af juli :) Jeg tro først det hele går op for mig, når vi har været til NF :wee

Du er helt over i Brasilien?! Dejligt at du kan være med på trods af at du er over på den anden side af kloden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hos lægen i dag og tog blodprøver og udfyldte vandrejournal. Der oplyste hun os om NF scanningen og hvor vi skulle henvende. Så jeg bestiller tid i morgen og så kommer jeg nok at få tid i starten af juli :) Jeg tro først det hele går op for mig, når vi har været til NF :wee

Du er helt over i Brasilien?! Dejligt at du kan være med på trods af at du er over på den anden side af kloden :)

Ja, dejligt med internet hehe.

Ja, NF scan bliver vildt dejligt. så ligner den også lidt en rigtig baby :gravid

Nogle gange tror jeg jeg bare bilder min ind jeg er gravid- kan jo ikke mærke den eller se den store mave endnu. mega træls haha :bask

Har lige lavet min egen graviditetstråd, hvis du vil følge med :)

Håber bare ugerne går hurtigt til vi skal til NF scan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også :) Er gravid med 3. barn. De to store er fra 07 og 10 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid med vores første barn og har indtil videre termin 29 januar. Efter 3 scanninger er jeg blevet rykket en uge frem, men de kan stadig ikke sige noget sikkert så venter spændt på NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid med nr 2 har termin d. 16 jan har en pige fra 09

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid med mit første barn, og havde termin til den 25., men er nu rykket til 20. januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ny herinde, men hopper lige ombord. Jeg er gravid med mit 4. barn. De større søskende er fra 03, 05 og 07, så det bliver lidt en efterfølger uden dog at være helt grumt. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ny her inde. Jeg er gravid med mit første barn og har termin den 22. januar. så jeg hopper også lige ombord hvis det er okay. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ny her inde. Jeg er gravid med mit første barn og har termin den 22. januar. så jeg hopper også lige ombord hvis det er okay. :-)

Velkommen til og tillykke med maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak:-) og tillykke til dig også:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER