Myliona

Godt, billigt sted man kan få fremkaldt billeder online?

9 indlæg i dette emne

Vi har til nu brugt en fotohandler her i Odense til at få fremkaldt billeder. Det er ikke fordi det er vanvittigt dyrt - Det koster 4 kr for et billede.

Men tænker det måske kan gøres billigere online?

Så jeg vil høre; Hvor får I fremkaldt jeres billeder, billigt i en god kvalitet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har brugt pixum til bl.a. bryllupsbilleder og førhen til rejsebilleder, som endda er blæst op i store formater men stadig helt skarpe. Det kan jeg i hvert fald anbefale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt pixum til bl.a. bryllupsbilleder og førhen til rejsebilleder, som endda er blæst op i store formater men stadig helt skarpe. Det kan jeg i hvert fald anbefale.

Hvad med levering hjem til? Er de fine nok? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været glad for Japan Photo, jeg tror det koster 0,75 kroner for den der almindelige album størrelse 10X15... Aner dog ikke, hvordan de er med større billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med levering hjem til? Er de fine nok? :)

Ja, der er selvfølgelig levering. Kan ikke huske hvad det kostede, men det har været hurtigt og nemt og godt pakket ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt ved pixum :) Omkring 100 billeder, og en plakat for 124 kr inkl fragt :) Så det var en del billigere end ved fotohandleren i hvert fald :)

Er lidt spændt på hvordan de så er når de kommer, men tænker til den pris så kan man jo ikke forvente så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tidligere brugt pixum, og kvaliteten var virkelig god! Jeg var så tilfreds. Og det var sindssygt billigt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tidligere brugt pixum, og kvaliteten var virkelig god! Jeg var så tilfreds. Og det var sindssygt billigt. :)

Jeg er også meget spændt nu :) Det ser også ud til der er rimelig hurtig levering - omkring en uge kun :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER