Perle

Gør I andre også....

19 indlæg i dette emne

Skal bare lige høre om det er mig der er skør eller I andre også gør noget lignende :)

Selvom jeg endnu ikke er gravid har jeg på min pc skrevet en side i word med pige og drengenavne, udstyrsliste, mulig terminsdato, osv :P

Synes det er så hyggeligt :) Manden ved det ikke og ville synes jeg er mega fjollet hvis han vidste det :lolhit

En anden ting jeg også ind imellem gør, er at lige kigge lidt på vores babyudstyr og tøj.

Ja ja jeg har 2 børn i forvejen, men synes bare det er lige så hyggelig tredje gang at gå og drømme om det kommende barn :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

jeg har ikke nogen børn og er heller ikke gravid, men vi har i perioder snakket om at blive det snart.

Jeg er begyndt at købe lidt små ting og har også lavet liste over de ting der er nødvendige når man får et barn.

Og baby navne har vi snakket sammen om, så det er altså ikke kun dig. Man kan da ikke lade være :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om børnenavne i laaaaaaaaaaang tid, og jeg har også en liste et eller andet sted på computeren over "gode navne". Og vi skal altså TIDLIGST begynde at lave baby til juli ;) Og det er ALLER tidligst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi talte meget lidt om navne osv. før jeg blev gravid, men nu taler vi navne dagligt :loveshower

Jeg har ingen liste lavet med udstyr o.lign. Men jeg regnede dog mulige terminsdatoer ud og da manden fik at vide at "hvis" jeg blev gravid i november, så ville jeg få termin i august dvs. tæt på Skanderborg Festivallen og så var manden eneste kommentar - øøøø skal vi ikke holde pause i november <_< Og gæt engang den lille spirer satte sig fast, netop som vi havde bestemt os for ikke at arbejde yderligere på sagen (den måned altså) :P

Men nej vi har intenting købt endnu, ellers set på baby ting og sager endnu og gør det heller ikke før vi har været til NF scanningen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som flere andre så vi også talt navne i laaang tid :loveshower

Men nu hvor vi er gået igang med projekt baby så har mit kontrolgen godt nok vist nogle sjove sider :rolleyes

Så jeg sidder dagligt herinde samt på elefantino.dk for at følge min cyklus - og den ændre sig ligesom ikke fra dag til dag :P

Men jeg har været meget usikker på den, og vi troede faktisk, at vi måske var heldige, da jeg havde ganske lidt pletblødning for nogle uger siden. I weekenden kom min mens godt nok, så det skulle da lige kalkuleres med ;)

Så jeg kunne nu godt finde på, at lave alle mulige - og umulige lister :wub

Tror det er noget tøse-noget :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, er ikke nået dertil - endnu ;)

Men er sikker på det nok skal komme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså det med at snakke børnenavne, det har vi også gjort mange gange. Men vi laver ikke de vilde lister eller lignende, men jeg kan jo heller ikke blive gravid, så vi har planlagt at lave en venteliste kalender, således, at når vi kommer på venteliste, så bliver det sådan, at vi 1 gang om måneden må købe en lille ting til kommende baby/barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi talte meget lidt om navne osv. før jeg blev gravid, men nu taler vi navne dagligt :loveshower

Jeg har ingen liste lavet med udstyr o.lign. Men jeg regnede dog mulige terminsdatoer ud og da manden fik at vide at "hvis" jeg blev gravid i november, så ville jeg få termin i august dvs. tæt på Skanderborg Festivallen og så var manden eneste kommentar - øøøø skal vi ikke holde pause i november <_< Og gæt engang den lille spirer satte sig fast, netop som vi havde bestemt os for ikke at arbejde yderligere på sagen (den måned altså) :P

Men nej vi har intenting købt endnu, ellers set på baby ting og sager endnu og gør det heller ikke før vi har været til NF scanningen!

Sjovt det lige skulle blive den måned så :) Tillykke med graviditeten!

Forstår ikke hvordan du kan lade være med se på babyting og sager!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror snart jeg falder i fælden også :)

Vi starter først om en måned og har 2 børn i forvejen, men derfor er det jo stadig spændende og der skal købe en masse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså det med at snakke børnenavne, det har vi også gjort mange gange. Men vi laver ikke de vilde lister eller lignende, men jeg kan jo heller ikke blive gravid, så vi har planlagt at lave en venteliste kalender, således, at når vi kommer på venteliste, så bliver det sådan, at vi 1 gang om måneden må købe en lille ting til kommende baby/barn

Lyder som en hyggelig aftale I har lavet! Håber snart I kommer på vente liste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en hyggelig aftale I har lavet! Håber snart I kommer på vente liste :kram2

det regner og håber vi på at være til Marts

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi - det gjorde jeg også :)

Og ved hver ny cyklus tastede jeg mulig termin ind på netbaby ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt det lige skulle blive den måned så :) Tillykke med graviditeten!

Forstår ikke hvordan du kan lade være med se på babyting og sager!

jeg kigger da i diverse butikker, når vi er derinde alligevel, men jeg går ikke dessideret efter det. Jeg vil have en vished før jeg lader følelserne få frit spil :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi - det gjorde jeg også :)

Og ved hver ny cyklus tastede jeg mulig termin ind på netbaby ^_^

:balloon Det lyder bekendt :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan også genkende det med navne, og mulig terminsdato :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloon Det lyder bekendt :yiepie

Hihi.. godt at vide der findes andre skøre kvindmennesker derude :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det regner og håber vi på at være til Marts

Det bliver rigtig spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også så småt begyndt :) Og har endda fundet flere ting jeg skal sy og lave når jeg engang står med en positiv test i hånden..

Synes det hyggeligt.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi.. godt at vide der findes andre skøre kvindmennesker derude :super

Der er kun en ting at sige til det :gp :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER