FrejaogOliver

Linea Nigra - men ikke gravid?

41 indlæg i dette emne

Hej tinkerbell, har ikke taget en test, da min kæreste mener vi skal vente til fredag. Men synes godt nok det er svært at vente, fo3r mens er ikke dukket op i dag..

saga74, måske er der noget om snakken. Måske er det et tegn?

Ja, mine brystvorter er blevet nærmest blå/lilla, har fået synlige blodårer på dem og de er mega ømme. :o

Jeg er også meget meget lys i huden. (Folk spørger tit "hvor kan man få kalket sin krop så hvid?") Kan ikke blive brun, kun rød, som en kogt reje ;)

Så måske det er mit tegn? :)

Trine, dejligt at det ikke er skadeligt, og har skåret ned på 3 nu, selvom lysten stadig er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det i dag du må teste :loveshower

Jeg venter i hvert fald spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke længere vente med at teste, til kæresten kom hjem, :badgirl da han ringede og sagde det først var klokken 17 istedet for 14:30.

Testede desværre negativt :( :boo

men mens er stadig ikke dukket op, og den plejer at være der næsten på timen, onsdag morgen ca. kl. 10. Og nu har vi snart fredag aften, stadig ingen tegn.

Så måske er der stadig håb :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ja, så har jeg fået en masse tydelige blodårer, som strækker sig ude fra hofterne og ind mod midten af underlivet, mellem navle og skamben.

Og der hvor de er, er der også kommet ligesom små røde varmeknopper, men kun 6 stk.

Ved i hvorfor blodårerne bliver tydeligere, og hvorfor disse varmeknopper? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste igen om nogle dage hvis mens stadig ikke er dukket op. Må sige at det lyder som graviditetssymptomer du har, hvis det altså ikke er psyken der spiller et puds.

Jeg er meget lys ligesom du (blond og bliver ikke rigtig brun - kun rød :klap ) og jeg fik en streg på maven da jeg var gravid. Fik den dog først noget senere i graviditeten. Jeg kan sagtens se din streg under navlen, selvom den ikke er så tydelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste imorgen tidlig med morgen urin hvis jeg det var mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tag en test i morgen tidlig igen hvis mens ikke er kommet endnu. Den negative test kan jo skyldes at det ikke var en koncentreret nok urin :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende!!!

Ved min første graviditet fik jeg en tydelig streg på maven allerede i uge 8 :rolleyes Denne gang fik jeg det først efter uge 30..

Dine symptomer lyder meget lovende... MEN... Ligesåvel som at en hund kan bygge rede og få mælk i patterne uden at være gravid, så kan mennesker også producerer de vildeste symptomer, simpelthen fordi man ønsker det så meget :kram2 Det kan få mensen til at udeblive i over en måned, og kan give alle symptomer i bogen...

Men test igen!! Jeg hepper på dig :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar til at høre, om du har testet :loveshower?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar til at høre, om du har testet :loveshower?

Jeg er også klar til at høre hvad morgen testen siger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen :)

Har lige testet, negativ som igår. :/

Så det må bare være min dumme krop. Håber mens kommer inden jeg skal begynde en ny blisterpakke tirsdag.

Og så må jeg jo vente til sep-okt før vi starter rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller måske danner du bare hcg lidt langsomt?

Jeg tror jo altså ikke lige, man kan "psyke" sig til dine symptomer, i hvert fald ikke linea nigra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja det kan være du har ret.

Synes også det er lige vilde nok symptomer. Mine bryster var så ømme i nat, at jeg ikke kunne ligge på maven endda med støtte, Og kun på siden med bh :(.

De har aldrig været SÅ ømme.

Skal på ferie med min mor, hendes kæreste og mine søskende, om en uge. Så håber at mens kommer, for vil jo ikke rigtig drikke alkohol, hvis nu der er noget. Hun spørger helt sikkert om jeg er gravid hvis jeg ikke drikker. Og vil ikke ha hun skal vide noget, det er tys*

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er at du finder ud af at du er gravid inden du tager afsted på ferie, så kan du jo bare "snyde-drikke" ;) så lister du bare noget alkoholfrit med og drikker det i stedet. Det har jeg ihvertfald haft gjort med succes til fest som hemmelig gravid før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for tippet, Mette :)

Hvad havde du f.eks. taget med?

Kan vel også bestille alkoholfri i baren?

...

Det er lidt sjovt at min kæreste er begyndt at finde på navne til baby, som vi ikke engang ved om eksisterer :*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens altså... Men forstår ikke hvordan mens kan udeblive 6 dage, når jeg er på p-piller. Det er aldrig før sket for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER