Tante Trine

Og hvad skal Barnet så hedde....?

14 indlæg i dette emne

Så opretter jeg en tråd om navne..: VI er faktisk ved at være enige herhjemme :)

Lucas har i nogen tid været nummer 1 herhjemme... derudover så er jeg vild med navnet Dirch, er KÆMPE Dirch Passer fan, men synes generelt det er et sødt navn, så eftersom manden har nedlag VETO mod alle mine drengenavne efterhånden, så er kompromisset umiddelbart blevet at han kommer til at hedde Lucas Dirch :) Lidt anderledes, men det gror på os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er det et sødt navn (:

Her hjemme er vi lagt fra enige så navne er lagt lidt på hylden indtil vi ved hvad kønnet bliver (:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det et godt navn! Dirch, bare som fornavn havde også virkelig været flot og specielt :) Men Lucas Dirch er et super alternativ!

Vi ved FORHÅBENTLIGT om det er drenge- eller pigenavnet der kommer i spil efter gennemscanning på tirsdag

En lille dreng skal hedde Marvin. (Hvis jeg skal følge tendensen herinde, så har jeg jo nok også en lille mand i vente) Og bliver det en pige skal hun hedde Alva. Mange synes det er lidt FOR specielt tror jeg. Men vi er helt forelskede i det. Det er et populært svensk pigenavn, men jeg har kun hørt det få gange herhjemme. Vi synes det er så fint og feminint :gp

Og vi har heldigvis været enige hele vejen igennem. Dog slukkede min kæreste hurtigt mit håb om en lille Valdemar! Men ellers har der stort set været enighed.

Glæder mig til at høre flere fine navne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogen gode navne i har fundet :)

Herhjemme er det ikke nemt, vi er overhovedet ikke enige <_<

Forhåbenlig bliver vi det på et tidspunkt! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det helt og adeles hemmeligt - jeg tror faktisk ikke engang at familierne får det at vide før baby er ude, så det får I heller ikke :whistling Men jeg synes det er nogle rigtig fine navne I tænker på/har valgt!

Tror faktisk ikke, at det bliver et problem at blive enig - vi er næsten enige om både et drenge- og pigenavn, men forhåbentligt ved vi imorgen hvad det er vi skal have.. Og så må vi snakke lidt mere om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok jeg er lige på besøg her i terminsgruppen :) håber det er i orden selvom jeg slet ikke er gravid, men må lige tilføje at lucas dirch er et hammer godt navn... først da du skrev lucas tænkte jeg sådan lidt plain navn som er så populær men da du så skrev Dirch eftewr følgende, så var jeg helt solgt... Lucas Dirch - det er altså ret godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok jeg er lige på besøg her i terminsgruppen :) håber det er i orden selvom jeg slet ikke er gravid, men må lige tilføje at lucas dirch er et hammer godt navn... først da du skrev lucas tænkte jeg sådan lidt plain navn som er så populær men da du så skrev Dirch eftewr følgende, så var jeg helt solgt... Lucas Dirch - det er altså ret godt!

Fulstændig enig. Det er faktisk et rigtig rigtig flot navn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiiiih tak for ros af navn piger... det gør mig bare meget mere sikker i mit valg om at det er det han skal hedde... Og så skal manden bare ikke skifte mening igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det er nogle rigtig gode navne der er i spil herinde indtil videre. Her er vi ved at være enige om at vores lillebror skal hedde zean - de to andre starter også med Z og det var faderens krav at den næste også skulle starte med z. Så indtil videre er vi begge enige om at zean er et godt navn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zean er også rigtig fint :) Og lidt sjældnere med Z. Fedt! Hvad mon dine andre børn hedder, hvis man må spørge? Z navne er der jo ikke så mange af. Jeg kan kun lige forestille mig Zenia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zean er også rigtig fint :) Og lidt sjældnere med Z. Fedt! Hvad mon dine andre børn hedder, hvis man må spørge? Z navne er der jo ikke så mange af. Jeg kan kun lige forestille mig Zenia :)

Alt med S må næsten også staves med Z så der er mange Zezilie, Zakerias, Zizzi, Zille, Zofie, Zofia, Zak(Zack), Zimon osv... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi startede med at få en Zander og fik dernæst en Zebastian og nu får vi så en Zean. Synes alle navnene passer godt sammen. Det var faren der bestemte at navnene skulle staves med Z - og ja det er vist lidt utraditionelt...men det gør ikke noget - og så har faren også bestemt lidt :-) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Især Zander er også bar et SKØNT navn, synes jeg :)Og utraditionelt er helt klart fedt! Haha! Smart at give manden lidt medbestemmelse. Bare lidt :whistling

Nu venter jeg også spændt på scanning i morgen, så jeg ved om det er pige eller drengenavnet der kommer i spil :loveshower

God mandag til jer :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Især Zander er også bar et SKØNT navn, synes jeg :)Og utraditionelt er helt klart fedt! Haha! Smart at give manden lidt medbestemmelse. Bare lidt :whistling

Nu venter jeg også spændt på scanning i morgen, så jeg ved om det er pige eller drengenavnet der kommer i spil :loveshower

God mandag til jer :o)

uhh..det blir spændende...glæder mig til at høre om det er drenge eller pigenavn i skal gå efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER