Munck Abildgaard

Baby ligger forkert!

46 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Så må I gerne krydse fingre i dag...

Lillesøster lå i sidste uge forkert, med fødderne nedad <_<

Så i dag skal jeg til jordemoder, for at se om hun har vendt sig.

Ellers henvises der til vendingsforsøg.

Jeg VIL bare have at hun vender rigtigt - kan slet ikke overskue, hvis vi skal igennem vendingsforsøg eller kejsersnit for den sags skyld!

Så I må gerne krydse fingre omkring kl.11.30, når vi får svar på om hun har vendt sig!

Er der egentlig andre, hvor I ved at baby vender forkert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, hvor jeg kender følelsen..

Min prinsesse lå med fødderne ned i laaang tid.. Og da jeg ikke havde mærket hun havde vendt sig endnu omkring 33-34, troede de hun stadigvæk lå sådan.. Heldigvis havde hun vendte sig, halvvejs dog ikke sat sig fast... Så kender bare din frygt!! NU vender hun heldigvis rigtigt, og står med hovedet næsten fast - py.. Så håber for dig at din drillepind får hovedt ned i en fart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers skal jeg spamme dig med links til selvhjaelp - men krydser for at hun har lagt sig fint icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :kram :goodluck :kram :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun har vendt sig :goodluck

Ved sidste JM besøg vendte mini Fihl med fødderne ned ad. 1,5 uge senere til lægebesøg havde han vendt sig. Lige pt ved jeg ikke rigtig hvordan han vender, så er lidt spændt på mit JM besøg på onsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt jeg kan for at jeres lille drillepind har vendt sig rigtigt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha krydser alt hvad jeg har...... Jeg kan sagtens forstå din bekymring. Så :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad der kan krydses :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck håbet hun har vendt sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber lillepigen har vendt sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv!! Lillesøster har IKKE vendt sig!

Så vi skal til Vendingsforsøg på mandag på OUH.

Jordemoderen sagde at vi skulle forberede os på lidt af hvert.

Hvis det ikke lykkedes at vende hende, vil det blive kejsersnit.

Hvis det lykkedes, kan jeg gå tiden ud.

MEN nogle læger mener, at når hun er blevet vendt og har så god plads, så vil de tage vandet med det samme!

Så hun ikke rutscher rundt igen...

Vi skal derfor forberede os på, at vi måske bliver forældre allerede på mandag!

Det kan jeg slet ikke forlig mig med... Tankerne fiser rundt!

For jeg vil jo helst føde hende naturligt og undgå kejsersnit.

Men hvis det allerede er om 4 dage, er hun så "færdigbagt"? Eller skal vi forvente at være længe på sygehuset bagefter...

Hmm... Skal vist lave en liste med alle mine spørgsmål, så jeg husker dem til mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, øv at hun ikke har vendt sig.

Jeg håber dog, at hun kan vendes på mandag... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, håber de kan vende hende, og at hun kan få lov at være derinde lidt endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv at hun ikke har vendt sig.

Jeg er bare lige på besøg og vil fortælle, at min yngste datter også blev vendt ved et vendningsforsøg helt uden problemer :)

Har de ikke foreslået en sædefødsel? Det gjorde de meget ud af at snakke med mig om.

Det skal nok gå - også selvom det bliver kejsersnit :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv at hun ikke har vendt sig.

Jeg er bare lige på besøg og vil fortælle, at min yngste datter også blev vendt ved et vendningsforsøg helt uden problemer :)

Har de ikke foreslået en sædefødsel? Det gjorde de meget ud af at snakke med mig om.

Det skal nok gå - også selvom det bliver kejsersnit :kram

Den kan jeg lige svare på.. I Odense, laver man generelt ikke særlig mange sædefødsler - faktisk kun hvis man selv beder om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg håber det bedste for mandag! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oev, for pokker! Jeg spammer dig med links lige om lidt! icon_hug.gificon_hug.gificon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Julie. Så lige denne tråd. Kan godt forstå at det er svært at forholde sig til. Håber hun vender sig af sig selv inden mandag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls at i skak prøve det også. Ang din bekymring omkring at hun evt kommer før tid hvis det bliver kjsersnit, så ville jeg overhovedet ikke være bekymret( både som neonatal sygeplejerske og som mor til en dreng født i uge 37) hun vil jo blive 36+4 og 37+0 bliver de jo betragtet som til termin. Krydser for at i får en "god" oplevelse på mandag. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan jeg lige svare på.. I Odense, laver man generelt ikke særlig mange sædefødsler - faktisk kun hvis man selv beder om det :)

Nej hvor sjovt.... i Sønderborg følte jeg faktisk lidt at de pressede mig til at sige ja til det. Der var 3-4 læge/sygeplejesker eller hvad de var som nævnte det mange gange. Men mine andre børn vejede ca 4100 gram, så det skulle jeg i hvert fald ikke nyde noget af, så alligevel hellere et kejsersnit :whistling

Jeg håber for TS at det løser sig og at den bette vender sig inden længe eller at dit vendningsforsøg lykkes hurtigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres hilsner - ja, vi håber bare det hele løser sig på mandag :loveshower

Jeg prøver at lade være med at tænke på det og lader slaget gå sin gang.

Jeg er tilgengæld enormt "yndig" at se på, med min bækkenløsning, når jeg om aftenen laver "vendingsøvelser" :lolhit

Der får min mand sig vist et godt grin!

Tak for de links, Camillat :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det loeser sig - og du kan maaske faa vendingsforsoeget rykket, hvis du foeler det giver noget, det du selv har gang i - paa den yndige maade eller ejlol_hitting.gif

Det var da saa lidt Kiss.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det kunne være for vildt, hvis du fik vendt bebsen via de vendingsforsøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER