fuglemor

Jordemoder besøg - hvad bliver de små skønnet til?

15 indlæg i dette emne

Har idag været til jordemoder besøg og bette fisen blev skønnet til at være ca 3200 g. Så tænker at mit ønske om at hun kommer snart faktisk ville være ok.

Hvad med jer andre, hvor store er de små nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lillebror blev skønnet til 3000 gram 36+5....... Men jeg ved nu ikke helt om jeg tror på det, for synes han føles større :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bettemanden blev skønnet til omkring 27-2800 gr idag 35+2 .... men hun siger han er svær at vurdere, for han ligger og putter sig godt inde i maven og siger jeg ikke er så nem at vurdere på, fordi jeg er lidt lille i højden... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+4 skønnet af jordemoder til max 3100 :)

37+5 scannet til 2931 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på vurdering af mini Fihl om en uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et forsigtigt fosterskøn af jordemoder i dag - som hun langt fra er overbevist om er korrekt, er 2500-2600 gram, hvilket er lige i det mindste når jeg er 36+3 i dag. Skal til skanning i morgen, for at få lavet et fosterskøn, så kan lige komme med en koorigering derefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved 36+2 i tirsdags blev vores lillemand skønnet til at være 2800-3000, men jeg tror faktisk at han er større end det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke blevet skønnet ved JM endnu, men blev scannet i 32+2 og der var vægten 1883 g. Skal scannes igen nu i morgen 35+2, så der får jeg jo vægten igen :-) Der skal jeg til JM først så spændende om hun skønner vægt og om det så svarer til scanningens vægt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er lang tid siden jeg blev skønnet ved JM, så glæder mig til næste skøn (på onsdag) - dengang lå jeg rimelig meget på gennemsnittet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et forsigtigt fosterskøn af jordemoder i dag - som hun langt fra er overbevist om er korrekt, er 2500-2600 gram, hvilket er lige i det mindste når jeg er 26+3 i dag. Skal til skanning i morgen, for at få lavet et fosterskøn, så kan lige komme med en koorigering derefter :)

Så er vi hjemme fra skanning, den lille blev ved skanningen skønnet til 2844 gram, er 36+4 :) Den følger helt sin egen kurve sammenlignet med sidste kontrol skanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til jordemoder idag hvor jeg er 37+4, hun skønnet bebsen til 3100g.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til jordemoder idag hvor jeg er 37+4, hun skønnet bebsen til 3100g.

Det var fuldstændig som min jordemoder vurderede mig, da jeg var 37+4 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uge 37 vurderede jm hende til 2900g. jeg havde troet at hun var større, da jeg føler mig meget større end ved mine to drenge(de var henholdsvis 3400 og 3350 ved fødslen), men måske er det bare et ekstra fedtlag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uge 37 vurderede jm hende til 2900g. jeg havde troet at hun var større, da jeg føler mig meget større end ved mine to drenge(de var henholdsvis 3400 og 3350 ved fødslen), men måske er det bare et ekstra fedtlag :)

Nu ved jeg ikke hvor tidligt du fødte de andre gange..

Men scanningen 37-5 ved mig sagde 2900, og hvis jeg føder til termin, skulle hun ende på 3500 gram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til scanning 30+0 sagde Jordmoderen at hun vejede 1710 gram og det var åbenbart 7% over gennemsnit.

Så jeg er lidt spændt på hvad min jordmoder vurdere hende til ved det almindelige besøg i næste uge (34+2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER