Tante Trine

Hvor mange er vi reelt herinde...?

17 indlæg i dette emne

Synes bare ikke der sker så meget herinde og samtidig er der flere jeg slet ikke har set noget til siden de proklamerede deres lille mirakel... Så tænker om vi snart skal have lavet en status over hvor mange vi er tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er da stadig her inde og lure lidt engang imellem men for mit vedkommen sker der ikke så meget lige for tiden (:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også stadigvæk... Kigger herind når der er nye indlæg... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her dagligt.. :blush :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at her stadig er nogen med lidt liv i... Er jo andre steder også hvor der bliver skrevet dagligt, så var da helt bange for at vores lille gruppe var gået i stå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal da have lidt gang i gruppen, hvad med nogen flere tråde vi løbende kan opdatere? :)

Evt.:

Mavebilled tråd

Navne tråd (Kan ikke huske om der har været en?)

Gætte tråd (Hvornår tror I at I føder og måske et gæt på baby's vægt og længde ved fødslen?)

Er der nogen der kunne være friske på det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er her også stadig - og med livlig baby i maven :loveshower Mit overskud er desværre bare lig 0 i øjeblikket. jeg arbejder 48 timer på 5 dage og det er bare blevet mega hårdt! Men jeg blir sygemeldt fra den 27 i denne måned, hvilket jeg ser frem til og så vil jeg helt klart være noget mere aktiv herinde :loveshower

glæder mig til at høre mere fra jer alle herinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er så mange herinde stadig :) Jamen god ide med nogle flere tråde... Kan desværre ikke være med med maven... Er stadig en stor pige og har meget maveskind efter -30 kg... derudover så går min vægt stadig ned af kan jeg se, så har endnu ikke taget på :)

Men den med navne er jeg i hvert fald med på, tror nemlig vi er blevet enige allerede om hvad han skal hedde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også - men har simpelthen ikke haft meget tid de sidste par uger eller ret meget den næste tid..

Jeg er med på nogle gættetråde, men ikke navne, da det er forbliver hemmeligt :whistling

Jeg opdaterede lige den der Status tråd vi har pinned den anden dag - det kunne måske meget meget sjovt, at gøre det løbende så vi kan følge lidt med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her skam stadig :) Jeg har bare hverken behov for eller tid til at være aktiv herinde dagligt. Jeg lurer med på nye indlæg, svarer hvis jeg kan, og spørger hvis jeg har spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det kunne være super både med en navnetråd, mavebilleder osv :o)

God dag til Jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også stadig med her. Jeg læser med og skriver ikke noget (endnu), da dansk ikke er mit modersmål (er tilflyttet fra Tyskland) - og jeg synes stadigvæk at det er svær at skrive om graviditeten på dansk.

I dag var jeg så til MD scanning og kan berette, at vi venter os en dreng (som jeg også havde gættet på).

Hilsen til alle her i november gruppen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også stadig med her. Jeg læser med og skriver ikke noget (endnu), da dansk ikke er mit modersmål (er tilflyttet fra Tyskland) - og jeg synes stadigvæk at det er svær at skrive om graviditeten på dansk.

I dag var jeg så til MD scanning og kan berette, at vi venter os en dreng (som jeg også havde gættet på).

Hilsen til alle her i november gruppen:-)

Synes da du klarer det super godt med at skrive på dansk :) Jeg havde i hvert fald ikke gættet at du ikke var dansker :D

Og stort tillykke med at I skal have en lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes da du klarer det super godt med at skrive på dansk :) Jeg havde i hvert fald ikke gættet at du ikke var dansker :D

Og stort tillykke med at I skal have en lille dreng :loveshower

Er enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Det er nok mest mig selv der er overkritisk:-)

Jeg læser med i mange tråde og får mange informationer omkring graviditeten i Danmark. Selvom det var en bevidst beslutning at (prøve at) få barn her in Danmark, så er det alligevel overraskende at opleve forskelle i sammenligning med Tyskland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER