16 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er ny herinde!

Jeg har en dreng på 3 år og vi er liiiige gået igang med projekt baby. Jeg har købt ægløsningstest og har testet igår og idag, begge viser en svag kontrolstreg så vi er tålmodige :)

Hvad gør i andre for at optimere jeres chance for at opnå graviditet?

Glææææder mig til at være en del af dette forum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Jeg spiser folsyre hver dag, og derudover følger jeg min cyklus via. en app på min iphone. Så kan jeg følge med i hvornår jeg er mest frugtbar. Den bygger på mine egne indtastninger af mens osv :)

Derudover er det jo altid et hit med regelmæssig :seng :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg gør ikke så meget endnu, da jeg venter på svar fra en uddannelse samt at kæresten er helt med på den ;)

Men håber på der snart er gevinst for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her :balloons

Herhjemme :seng :hump Vi på livets løs :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres svar :) Reglmæssig :seng Er selvfølgelig en god start :) Folsyre, app, ægløsningstest er jeg igang med :) Hvad med de kommende fædre hvad gør de for at optimere chancen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen hertil :balloons Håber der er hurtig gevinst hos jer :goodluck :bd

Jeg gør de samme ting som er nævnt og så drikker jeg næsten aldrig alkohol. Hvis jeg gør, er det inden ÆL er på vej.. Og det samme med smertestillende medicin - har aldrig brugt det særlig tit, men hvis jeg har hovedpine bider jeg det i mig, hvis det er omkring eller efter ÆL. Har også skåret kaffeforbruget ned til en enkelt kop om dagen... Det er vist det :) Nåhr ja så prøver jeg at spise sundt og få trænet nogle gange om ugen! Men det gjorde jeg nu også før... Min mand gør ikke noget anderledes end han plejer, men han drikker alligevel meget sjældent og ryger ikke. Han gider ikke tage kosttilskud til :cell så det får han lov til at slippe for :D

Hov nu kommer jeg i tanker om én ting mere - i denne cyklus prøvede vi det der pre-seed. Aner dog ikke om det har gjort noget godt for os endnu.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg syntes jo også jeg gør en masse for at øge chancerne, ligesom de andre tøser nævner.

Med hvad min mand gør... Hmm vist ikke noget, nu jeg tænker over det :klap :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de mange gode råd! Håber snart at vi alle kan springe i en terminsgruppe sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand gør heller ikke det store.. Han spiser engang i mellem vitaminpiller, men det er vist det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg spiser folsyre hver dag, og derudover følger jeg min cyklus via. en app på min iphone. Så kan jeg følge med i hvornår jeg er mest frugtbar. Den bygger på mine egne indtastninger af mens osv :)

Derudover er det jo altid et hit med regelmæssig :seng :whistling

hvad hedder den app og kan man også godt bruge den selvom man har uregelmæssig mens? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger womanlog appen, den synes jeg er god. Holder styr på vægt, temperatur, ægløsning, mens, uren hud, humør, sex, piller og meget meget mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :-)

Jeg bruger en app der hedder Pregnant tracker.. Den synes jeg er super smart, da man selv kan indtaste hvonår man har mens, og på den måde regner appen selv ud hvordan din cyklus er og hvor lang.. SMART!!

Man kan også taste ind hvornår og hvor meget man sexer :hump :seng, og hvornår man er frugtbar, det viser den ved en lille blomst.. Jeg er SÅ glad for den, fordi jeg har ret uregelmæssiger menses, så den viser hvornår jeg kan forvente mens, plus minus et par dage..

Min kæreste gør ikke noget, men har lovet at tage til lægen og få tjekket sin sædkvalitet så vi kan arbejde ud fra dette.. Hvis lægen siger den er tip top, så :hump vi videre som vi plejer.. :) Men kan godt mærke på ham at det kræver tilløb og komme til lægen, for tænk nu hvis det er ham der er noget galt med, så ryger der jo noget af hans manddomhed (hvis det hedder det)..Det mener han i hvertfald selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den app jeg bruger hedder bare menstrual calender.. Og jeg tror godt den kan bruges når man har uregelmæssige mens :) man kan taste ind hvornår man sexer osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gør ikke så meget endnu .. spise vitaminpiler med folsyre, sexer regelmæssigt og holder øje med æl og mens via app til telefonen .. lige de første par måneder får kroppen lige lov tilat finde sin balance efter p-pillerne .. regne rmed at begynde på æl-teste til august, hvis der ikke er gevinst inden ..

manden gør ikke så meget endnu (udover at sexe self :P ).. men skal have ham overtalt til at droppe sine (meget) lange og (meget) varme bade ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER