ki schou

Sommerkonkurrence

157 indlæg i dette emne

Jamen jeg holder kun ferie i 4 uger - den ene uge uden børn.

I uge 26 skal jeg en tur til Sjælland og være sammen med min kæreste (nye - som jeg ikke har skrevet herinde om, men det kommer). Vi skal på stranden, i skoven og til søen og ellers bare slappe af.

I uge 28 skal børnene og jeg til Sjælland igen - vi skal have en afslappet ferie hos min søster. Men vi skal da nok på Bakken, i BonBon land og diverse andre sjove ting. Mest af alt skal ungerne (og min nevø) nyde tiden på "bondegården".

I uge 30+31 skal mig og børnene i sommerhus. Vi skal blandt andet i badeland, hygge med min familie og slappe af.

Det bliver til meget begrænsede ferier da der ikke er råd til så meget! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa konkurrence :balloons

Vi skal holde 4 ugers ferie sammen, eller det vil sige manden holder 3 uger og jeg og pigerne holder 4 uger, så der skal i den grad råhygges i den uge vi er alene :loveshower :loveshower :loveshower

Vi skal til Sverige i den ene af ugerne :wee :wee OG så står den ellers på familiehygge, mine nevøer kommer på ferie den ene uge, der skal grilles i det forhåbentlige gode vejr :yay :yay Og der skal besøges Knuthenborg, Zoo i København, Planetariet, Bonbonland, smørres madpakker i det grønne og REN hygge :toot

Vores store pige bliver 6 år 31 juli :hurra :hurra Så der tager vi toget til Tivoli og spiser os fede i is og hygger med hele den pukkelryggede :kram2 :kram2

Mon så ikke dagene er brugt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kommer også til at holde en kedelig sommer i år. For mit vedkomne så står den på arbejde hele sommeren. Jeg starter lige så snart, jeg er færdiguddanndet, der hvor jeg var i primærpraktik...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa en konkurrence :loveshower

Vi har ikke råd til at tage på ferie i år, med ny bolig og alt det der hører med :)

Men vi tager på nogen endags ture rundt omkring har vi snakket om eller bliver den nydt hjemme i den nye have til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yiepie En sommerkonkurrence :lovebk :super

Jeg har planer om at føde en gang til sommer :whistling

Vi skal ikke det store med baby lige om hjørnet. Ingen planlagt ferie til os.

C skal til en masse festivaller og koncerter og arbejde, så han får nok at se til. Og så skal jeg undvære ham en hel uge, fordi han skal på kursus.

d. 23. juni skal jeg til bryllup i Jylland med en masse skønne tøser jeg har mødt gennem søster BK :7himmel

Er egentligt også inviteret til bryllup d. 18. august, men nu må vi se hvordan med spiren :D

Ellers skal der laves børneværelse og rykkes rundt til den helt store guldmedalje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi ville gerne ha været til frankrig og besøge kærestens farmor og farfar, men efter noget ledighed har min kæreste fået noget sommervikariat med mulighed for fastansættelse, så han får ikke noget sommerferie i år.

Jeg skal til eksamen den 21/6 også holder jeg ferie indtil den 13/8, så jeg skal bare gå og hygge mig herhjemme, shoppe lidt og til stranden. i weekenderne står den nok på nogle ture rundtomkring til bonbonland og sådan :) :loveshower

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER konkurrencer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, en konkurrence!! :loveshower

Jamen vi skal faktisk præcis nul og nix :D

Med termin lige midt i det hele, så er vi blevet enige om at ferien kommer til at foregå herhjemme i haven..... Så tager vi måske på nogle endagsture, og vi har årskort til Jyllands park zoo :)

Årh, Jyllands park zoo er bare SÅ hyggelig! :loveshower Var der for et par år siden og var bare helt vild med det. Kan huske at de havde masser af marsvin og at man måtte fodre mange af dyrene :biglove Og så havde de hoppepude! :balloon Ih, jeg bliver helt misundelig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sommerferie på skift dry.gif

Med delebørn der skiftevis er første og sidste halvdel af sommerferien hos os der selvfølgelig ikke passer med de tre lukkeuger i børnehaven får vi kun en uge sammen alle 5.

Men jeg er heldigvis arbejdsløs frem til 1/8 hvor jeg starter som privat dagpleje så jeg er højst sandsynlig hjemme alligevel :)

I løbet af ferien skal jeg på tøsetur til London med Pernille. Vi gav hende et par dages shopping derovre i konfirmationsgave bare mig og hende, selvfølgelig med en musical og forudbetalt overvægt til turen hjem rolleyes.gif

Vi tager nok en uges tid i svigerforældrens sommerhus hvor vi skal fejre Xanders fødselsdag og ellers hygge med småture og krabbefiske.

De sidste uger er jeg alene hjemme med de tre mindste og der overvejer jeg at købe årskort til Jesperhus. Svigerforældrens sommerhus ligger 20 minutter derfra så jeg overvejer at tage derop en lille uge igen bare mig og ungerne, og så tage i Jesperhus hver dag.

Har dog aldrig været der og pt. ved jeg ikke om feriebudgettet kan klare et årskort.... Efter ombygning så jeg kan blive dagplejer er feriebudgettet ikke så stort - så det er dejligt at kunne låne sommhuset gratis yiepiehh.gif

Hvis jeg ikke køber årskort bliver vi nok hjemme og tager strand- og skovture i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager en uge i sommerhus, hvor vi bl.a. skal fejre min mors 75 års fødselsdag :balloon

Så er vi hjemme en uge - jeg tager på arbejde, min mand holder ferie og kan få lov til at hygge sig med at klippe hæk, kan han! Og så tager vi 14 dage til Thailand - hurra for penge man har fået tilbage i skat! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, en skøn tråd. Elsker at høre, hvad andre skal.

Vi tager 5 dage sammen i Tyskland, hvor vi bare skal rå nyde, at vi bare er os og så skal Lærke rigtig forkæles.

I den midterste uge har vi mine forældres sommerhus så håber inderligt på godt vejr!

Og i den sidste uge har vi snakket om, at tage en afbudsrejse, hvis vi altså kan finde noget vi gider. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en sommerfødende kvinde melder til sig banen :D Med termin d. 8. juli, så er der ikke de store planer udover hjemmelig hygge, afslapning, barselsbesøg og glæde over vores første fælles barn :loveshower Manden får sommerferie i uge 29+30+33 (vi håber lidt, at Blop kommer i hans ferie, så han kan holde barsel i uge 31+32 :whistling , så han får en god lang sommerferie sammen med os). Vi skal have mandens yngste datter på ferie i uge 29 :) Her har vi investeret i et badebassin, som vi håber hun kan bruge masser af tid i, hun spurgte nemlig i den korte varme periode, om ikke vi skulle have et badebassin, hvilket vi afviste - så hun bliver overrasket, hvis nu sommeren gider komme frem fra sit skjul :loveshower Og hvis nu jeg ikke har født forinden, så kunne det da godt tænkes, at vi hopper i alle mand :D Ellers har vi aftalt, at vi skal ud på noget shopping med hende, hun har nogle gavekort til bla. H&M, som efterhånden brænder pungen i stykker ;) Også har vi også talt om en tur i Djurs Sommerland med hhv. mandens og min familie :)

Sidst på sommeren har vi også planer om en tur i Aalborg Zoo, det talte min far meget om, at selvom den lille var alt for lille til at nyde det, så skulle vi igangsætte en gammel tradition med en tur i Zoo hver sommer, og det kunne ikke vente til næste år. Så derfor vil vi med ham i tankerne og helt i hans ånd starte traditionen, så Blop får glæde af samme tradition, som vores familie havde indtil min søster og jeg nåede de 16-20 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Spanien med mine svigerforældre og kærestens småbrødre, hvilket er en tradition de har (selvom det så ikke er sket de sidste to år)

Derudover skal vi flytte to gange, så der bliver nok at se til.

Flytte fra Aalborg og hjem til svigerforældrene for så at flytte videre 1 måned senere til Roskilde, så skal vi finde os til rette og blive klar til vores nye studier i København.

Vores lille Bella skal passes af min farmor i vores sommerhus, mens vi er i Spanien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt at læse om hvad i allesammen skal! :loveshower Og hvor er det dejligt med endnu en konkurrence! :yay

Vi har heller ikke planlagt nogen rejse, da vi hverken havde lysten eller pengene til at forlade vores dejlige hus og skønne have!

Vi har en masse praktiske gøremål, så det kommer det meste af ferien nok til at gå med, men dette er bare fedt, da vi begge elsker at få lavet tingene på vores egen måde :)

Dog snakker vi om at tage en to-tre overnatningers i et sommerhus eller på en campingplads her i dk, så vi lige kommer lidt væk og bare kan være familie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ferie i denne uge, hvor jeg bare slapper af, rydder op i nogle af de ting man ikke altid får gjort, samt lede efter ting til brylluppet :loveshower (har fundet en body glitter jeg skal på jagt efter i morgen!)

I uge 30 har vi begge ferie + vi har L's datter. Her skal vi til Sverige sammen med et hold venner og deres 2 børn op i en ødegård og bare slappe af, hygge os og se børnene være børn og lege. På hjemturen tager vi et smut forbi liseberg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores sommer planer er:

Uge 1 camping i Jesperhus. En børneferie på deres præmisser: badeland, enorme mængder is :D , og ro!

Uge 2: ungernes børnehave har lukket og vi skal begge arbejde, så mormor sitter dem hele ugen

Uge 4: jeg skal arbejde, mand og drengene skal på kanotur og et par nætter i det fri <3

Uge 5: skal vi til Kerteminde til min sviger og aflastes. Børnene bliver forkælet og vi får tid til at dyrke forholdet

Uge 6: max starter i skole <3

Weekenden uge 7: spa ophold i Vejle med min mand <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk ingen planer endnu. Hvis vejret bliver dårligt, så snupper vi måske en afbudsrejse sydpå. Ellers har vi også talt om en tur til Berlin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lang sommerferie. ;) Faktisk helt til næste sommer. :) Men i denne ferie, skal vi:

En uge til Jesperhus, og vi glæder os alle 4. :glad

På rundtur ved alle olderne.

Masser af ture i sommerland syd.

Vores ældste skal for første gang selv på ferie i et par dage, og så skal yngsten og jeg hygge, mens far arbejder. Vi henter så den store, og tager en overnatning hos vores vennepar, hvor han skal på ferie.

Kunne også rigtig godt tænke mig, at tage en tur til djursland på et bed and breakfast sted, hvor min mand og jeg var for 10 år siden! Bo der 2 nætter også tage i Ree par og djurs sommerland. Meeeen det bliver nok liiige i overkanten dyrt. Men det er min sommerdrøm. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går hjemme på barsel, men kæresten har 3 ugers ferie.

Den ene uge skal vi i sommerhus med svigerfamilien - vi bliver mig, kæresten og Lise, hans forældre, lillesøster og storebror, samt broderens hustru og barn, og så er der 2 hunde med også, så det skal nok blive super hyggeligt og underholdende :D

Vi skal også holde barnedåb her i sommerferien, så det kommer der til at gå lidt tid med planlægning og afholdelse osv.

Så har kæresten meldt sig til et rollespils sommerscenarie, der finder sted over 4 dage - i de dage er jeg så på ferie hjemme hos svigerforældrene med Lise imens. Føler mig lidt snydt at jeg ikke kommer med til sommerscenariet, men vi skal nu nok hygge os alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en enkelt overnatning på hotel comwell kellerup park i vejle om et par uger, for lige at fejre vores bryllupsdag, og ellers så skal vi en uge i sommerhus i uge 30. Da jeg har haft det meget skidt i min graviditet, har jeg ikke turde booke rejser eller lave andre planer der ville være dyre/svære at annullere.

For første gang nogen sinde i mit liv, skal vi bare være herhjemme i DK hele året....... Familie og venner mener nu også vi har fået rejst af..... og det kan de have ret i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år har jeg kun en uges ferie fordi jeg ikke har optjent så mange feriepenge.. Vi har den ene uge sammen og min mand har så ferie to uger efter det.

I den uge vi har sammen skal vi arbejde på huset og slappe af i haven, til stranden osv. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år har min mand flottet sig, og holder en hel uges ferie, så jeg har planlagt hver eneste minut, så vi kan få mest muligt ud af ugen :)

4 dage til London, hvilket vi har snakket om at skulle siden vi mødte hinanden, men aldrig fået gjort noget ved. Det er også en slags minibryllupsrejse. (for den fik vi heller ikke lige gjort noget ved :blush)

Derudover tager vi et par overnatninger hos mine forældre i deres sommerhus, og hos min bror som er på camping.

Og sidst men ikke mindst, er der købt billetter til Djurs Sommerland, sammen med min søsters unger på 12 år :glad

Alle andre gange manden og jeg har haft ferie på samme tidspunkt, har jeg læst til eksamen 24/7, eller vi har brugt tiden på at sætte hus i stand. Så det er faktisk første gang at manden og jeg skal holde fri sammen og nyde hinanden, så vi glæder os rigtig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 27: Gilleleje Feriecenter i 5 dage hvor vi skal bo i et af deres feriehuse

Uge 28: Ferie hjemme. Ingen store planer udover en tur i Zoologisk Have. Regner med at vi nærmest skal bo på legepladsen :D

Uge 30: Ferie i mine forældres sommerhus i Markaryd, Sverige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, hvad skal vi egentlig I år??? ;)

Jeg holder faktisk ikke sommerferie i år.. -I hvertfald ikke før midt i September, hvor min søde kæreste kommer hjem fra Afghanistan.. så der har vi 3 uger, hvor vi bare skal nyde hinanden.. ;-)

Vi har endnu ikke helt planlagt, hvad vi skal, så hvis det er godt vejr herhjemme, ender vi måske i sommerhus, hvis ikke (man kan jo ikke regne med den Danske sommer :( ) så kører vi et eller andet sted hen, hvor der er varmt, måske ender vi i Italien... :-)

Men det vigtigste denne sommer er at min kæreste kommer hjem, og det GLÆDER jeg mig til:-) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne sommer er jeg på barsel med min dejlige datter Liv på 5 mdr.

Vi har aftalt, at denne sommer skal foregå i ro og mag på Livs præmisser.

Den kommende weekend skal vi på ophold i Løkken med min søster og svorger samt deres 2 børn. Afhængig af vejret tager vi enten til Aalborg Zoo eller Nordsø Museet. Liv har nemlig et godt øje på husstandens dyr, så spændende hvad hun siger til de store dyr. Ellers hygge, leg og samvær i sommerhuset med havudsigt og selvfølgelig ned på stranden.

Senere på sommeren har vi lejet sommerhus ved Køge Bugt og der vil vi også veksle mellem hygge i sommerhuset og ud på småture.

Desuden har vi en dejlig have vi kan hygge os i samt bor tæt ved naturskønne områder, hvor man kan gå tur med barnevognen.

Håber på en varm sommer, så vi kan drikke en masse kold hvidvin og spise en del is.

Der er en masse børn i vores lokalområde og dem skal Liv selvfølgelig til at stifte bekendtskab med, nu da hun er ved at få alderen til at få glæde af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge til hørda i Sverige her i uge 28

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER