ki schou

Børneapps til iPad

15 indlæg i dette emne

Det er jo næsten pinligt, men vi er først blevet de lykkelige ejere af en iPad i dag.

Og nu skal vi jo så til at fylde en masse sjove ting på den blandt andet nogle spil til Leo.

Kender I nogle gode apps som et barn på godt 3½ år ville kunne lide? Det må ikke være for tøset, Lego friends var "bare for piger", da det dutter ikke.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes da ikke det er pinligt i først har fået en iPad idag

Vi har slet ikke nogen ;-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Toca Boca laver nogle skønne "lege" derinde. Ellers er der Oscar og Olivia (dansk app) med mange sjove timer. Og hvis han er til historier så har Ellen Hillingsø indtalt Troldeliv - den er virkelig god!

Lærke elsker også Find them all - hvor hun leder efter gemte dyr i forskellige verdner. Den er (selvfølgelig) på engelsk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes da ikke det er pinligt i først har fået en iPad idag

Vi har slet ikke nogen ;-)))

hi - jamen så er vi ikke de sidste på jorden, der fik en iPad, det føltes ellers sådan.

Selv Leo's farmor og farfar har en, som Leo spiller på, når han er derhjemme.

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Toca Boca laver nogle skønne "lege" derinde. Ellers er der Oscar og Olivia (dansk app) med mange sjove timer. Og hvis han er til historier så har Ellen Hillingsø indtalt Troldeliv - den er virkelig god!

Lærke elsker også Find them all - hvor hun leder efter gemte dyr i forskellige verdner. Den er (selvfølgelig) på engelsk!

Tak det vil jeg tjekke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke en ipad, men en anden tablet der kører med Android som styresystem og SÅ kommer hende der ikke aner en skid på banen :P :P Er det de samme spil, eller kører man forskelligt når det er Android og Apple ?? :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke en ipad, men en anden tablet der kører med Android som styresystem og SÅ kommer hende der ikke aner en skid på banen :P :P Er det de samme spil, eller kører man forskelligt når det er Android og Apple ?? :ba

baaaa - jeg tror det er forskellige apps - kan ikke forestille mig at man har fundet ud af at synkronisere det, det ville da være en wauw oplevelse så <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo en oige, men her elskes Rasmus Klump,Pixiline, icepops, silke,troldeliv, cake maker

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo en oige, men her elskes Rasmus Klump,Pixiline, icepops, silke,troldeliv, cake maker

Linda

Hvad er en oige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Rasmus Klump som hun ELSKER og bruger timevis der hvis hun får lov. Ellers har jeg "sorting box" som hun også er ret glad for, BubbleFree (Bobbel-plastik på telefonen) og så har manden downloaded nogle gratis-programmer hvor hun kan trykke på farver og se ting som har den farve, eller en hvor hun kan trykke på tegninger af dyr, fly, osv, og som så viser billeder af tingen.

Men ellers er hun bare vild med at lege med YouTube. Vi finder et eller andet til hende (Fx ABC train) og så kan hun selv lege videre derfra i meget lang tid. Hun er endnu ikke faldet over noget som hun ikke må se, men hun går jo også mest efter ting som ser børne-agtige ud hehe

Rasmus Klump kunne også være et hit - tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så elsker vores store pige www.oline.dk - Der må være noget lige for Leo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en oige?

Gætter på en pige Ki :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så elsker vores store pige www.oline.dk - Der må være noget lige for Leo :loveshower

Den elsker han også, men vi skal først have et eller andet installeret, så den kan tage flash.

Men han spiller oline på min pc en gang imellem.

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gætter på en pige Ki :P

Ej - jeg kunne simpelthen ikke forstå, hvad det var for en teknisk tingest, som hun havde..... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gætter på en pige Ki :P

Jeg havde heller ikke fattet den :unsure :unsure

Jeg tænkte også at der må være kommet en ny tablet på markedet :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER