Guest

Er du medlem af en fagforening?

47 indlæg i dette emne

Jeg er medlem af SL - socialpædagogernes.. Det koster, men ved også at det er nødvendigt indenfor mit fag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, socialrådgivernes fagforening og FTF (a-kasse)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke nogen fagforening. Kun a kasse.

Jeg har været medlem, men da jeg havde brug for deres hjælp kunne de alligevel ikke hjælpe mig. Og nu er jeg ledig og skal ikke bruge dem til en dyt. Derfor har jeg meldt mig ud. Når jeg engang får job igen melder jeg mig ind igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af farmakonomforeningen (fagforening)og ftf a-kasse :) Ikke de billigste i verden, men synes nu det er meget rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har jeg altid været. Både a-kasse og fagforening. Jeg er medlem af Finansforbundet, og har først haft behov for dem nu efter godt 9 års medlemskab. Desværre var det på nogle vigtige punkter en temmeligt skuffende oplevelse, og jeg overvejer at melde mig ud.

Jeg er egentlig ret ærgerlig over det, da jeg altid har haft den holdning, at man selvfølgelig er en del af fællesskabet og betaler sin del. Ad andre veje har jeg været i kontakt med et andet fagforbund, som ville have grebet sagen helt anderledes an. Så ved man det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af Sl, både fagforening og Akasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem hos danmarkslærerforening både fagforening og a-kasse, har også haft brug for dem i forbindelse med afskedigelse i uddannelsesforløb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem hos 3f både fagforening og A-kasse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem hos 3f både fagforening og A-kasse :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af a-kasse, men ikke fagforening. Jeg kan ikke helt forestille mig at bruge fagforeningen til noget, og jeg har ellers været fyret en gang. Men selvom min fyring måske var lige på grænsen, var det eneste jeg kunne tænke på at komme videre hurtigst muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medlem af ledernes fagforening og A kasse :balloons

Hvad er din erfaring med dem?

Jeg kiggede på priser på a-kasser/fagforening, og der står det jo at Ledernes er den billigste, men kender ingen som har erfaringer med dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af Lærernes fagforening :) Jeg har lige meldt mig ind, da der er 1 år til jeg er færdiguddannet og man kan jo desværre ikke sige endnu, om der er job at få, så jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg skal være medlem af ihvertfald en A-Kasse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af SL - både fagforening og A-kasse.. Det er en dyr fornøjelse, men jeg nyder at få de faglige indspark og at have sikkerheden.. Ligesom jeg har forsikringer og er medlem af Danmark :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af Bupl både fagforening og a-kasse. Jeg har haft brug for fagforeningen, da jeg ikke fik løn et sted fra hvor jeg var vikar. Og har også fået dagpenge fra a-kassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af Lærernes fagforening og lærernes A-kasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af BUPL og deres A-kasse :) Kunne aldrig finde på, ikke at være medlem ;) Lige pt er jeg arbejdsløs, så bruger jo A-kassen, men har også haft brug for fagforeningen et par gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af kost og ernæringsforbundet og ftf a

Jeg ser fagforening og a kasse på samme måde som en forsikring så ville aldrig undvære nogle af dele også selvom jeg ikke får brug for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niks. er ikke medlem af fagforening mere.

Er dog medlem af a-kasse.

Har ellers til for knap et år siden, været medlem af dlf og dlfa, men da jeg blev ansat i butik bedte de mig pænt flytte over til HK.. Også fik jeg bare aldrig flyttet fagforening :) så det er kun a-kasse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af BUPL både A-kasse og fagforening og jeg har haft brug for begge dele fagforeningen flere gange. pengene er sure at smide i puljen hver måned, men når alting brænder på så er det det hele værd.

Min søster fik 80.000 udbetalt da fagforeningen gik ind i hendes sag pga manglende løn, dårlige forhold m.m. så jeg har ingen intentioner om ikke at være medlem.

MEN har nogle gange overvejet at skifte til en billigere men så er jeg ikke omfattet af de overenskomster som omfatter BUPLs medlemmer og så går pointen af det. Så jeg bliver hvor jeg er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i 3F og har ingen planer om at skifte. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps :) er mellem af ASE.. skiftede fra 3F, da jeg ikke følte jeg fik noget ud af alle de penge jeg skulle betale dertil hver måned (det er en fagforening, i den dyre ende)

og har oplevet en rigtig god ven, fik en utrolig dårlig og laaaangsom behandling da han havde brug for dem..

Så er ganske tilfreds med kun at betale det halve for det samme nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i malernes fagforening, da jeg var lærling. Derefter Det Faglige Hus, så FOA og nu Det Faglige Hus igen. Er både i fagforeningen og a-kassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER