Calla

Hvilke årgange er Jeres børn?

26 indlæg i dette emne

Jeg har selv Mikkel fra Juni 2000 og Thomas fra August 2002.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her i huset har vi Cecilie fra 1998 og Ulrick fra 2001 - De er her dog kun hver 2. weekend og i så mange ferier som muligt, da deres mor bor i den anden ende af Sjælland, så en hverdag begge steder ville aldrig kunne fungere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en pige fra 2005 som starter i skole i 2011 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Alba fra 2004, der startede i Bh-klasse her i sommers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Mathilde fra 2000 der går i 3 klasse, Johanne fra 2003 der går i 1. klasse og Daniel på 1 år der går i dagpleje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har mandens store børn hver anden uge.

Pernille bliver 13 til februar og går i 6. klasse. Hun synger i kirkekor og skolekor og er svømmetalent og svømmer 3 gange om ugen (3 timer + en times styrketræning). Hun er derudover super god i skolen hvor især det at læse og skrive er en stor hobby (også når hun har fri). Hendes pre-teen attitude ser vi lidt til, men på ingen måde som hun er hos sin mor. Dejligt for os hun er hos sin mor hver anden uge og får 'raset ud' ;)

Jeg har med vilje frataget mig rollen som den onde stedmor og er i stedet veninden som hun kan tage på shoppetur med, snakke om drenge med osv. og det nyder jeg. Kan selvfølgelig godt bede hende rydde op efter sig selv osv, men det er far der tager de store ting der skal skældes ud over.

Kristoffer bliver 10 til januar og går i 3. klasse. Han er klog men laaaaaangsom og enormt dårlig til at koncentrere sig. Sådan har han altid været og jeg har ind imellem spurgt manden om der ikke skulle gøres noget, men han (og hans ex) har hele tiden sagt at 'det skal han nok vokse fra'.

Men til sidste skole-hjem samtale gav lærerne udtryk for at de er bange for at det går ud over hans indlæring at han skal bruge så enormt lang tid til alt ting og så let bliver distraheret, så til januar starter en udredning ved psykolog.

På den ene side håber jeg at vi får at vide at han er helt normal, og på den anden side kunne det være rart med en diagnose så vi kan få hjælp til at hjælpe ham med at lære at koncentrere sig.

Xander er min dreng og bliver 7 år til juli. Hans far bor 100 km væk, så han er kun hos sin far hver anden weekend, ferier og når det ellers passer.

Xander har hvad de kloge kalder sociale udfordringer. Han har svært ved at være sammen med nye mennesker og / eller nye steder og især hvis der er mange mennesker på en gang. Så det var noget af en beslutning at sende ham i skole i år, men efter den første måned med meget gråd, er han nu blevet glad for skolen :)

Han startede i før-skole i marts og havde heldigvis sin bedste ven fra børnehaven med, så de støttede hinanden rigtigt meget (og gør det stadig) og det var super godt at gå i førskole og lære folk og lokaler at kende, inden den rigtige skole startede i august.

Han har derudover inkontinens-problemer og fredag skal jeg til samtale med lægen om hvordan vi gør mht. udredning.

Ellers er han en super dejlig dreng der elsker at lege med sine små søskende :)

(Og så er der de to der ikke går under kategorien skolebørn og umulige teenagere, men de er her jo også, og endda hele tiden da de er vores fælles børn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har tvillingerne kaj og lucas fra 2003, de kom senere i skole og startede derfor først i bh kl da de var 7 år, det går rigtig godt med skolemæssigt.

derudover har vi elias fra 2007 som går i bh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ældste er fra okt 04 og dermed lige med på skolebørn-vognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Emma fra 2001 der går i det der svare til 3 klasse (vi bor i Holland) og Oliver fra 2001 der går i hvad der svare til 1 klasse...

Emma er allerede godt igang med hvad de kalder pre-teen alderen (ihvertfald hernede) og det spænder lige fra råben og skrigen og smækken med døre til jeg-gør-hvad-jeg-har-lyst-til-og-du-er-bare-såååååådan-en-uretfærdig-mor! :gal

Hun kan midt under maden smide bestikket og råbe "i-forstår-mig-bare-slet-ikke for så at rende ud på badeværelset og sidde og mugge for så at komme ind 5 minutter efter og smile.... Fååårk det bliver en hård teen-tid med hende er jeg bange for nu hun allerede er sådan som 9-årige <_< Men hun er også stadig mit dejlige engle-barn, heldigvis 75% af tiden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Gaia fra 2005 som går i 0. klasse og Siff fra 2006 som går i børnehave :)

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Emma fra 2001 der går i det der svare til 3 klasse (vi bor i Holland) og Oliver fra 2001 der går i hvad der svare til 1 klasse...

Emma er allerede godt igang med hvad de kalder pre-teen alderen (ihvertfald hernede) og det spænder lige fra råben og skrigen og smækken med døre til jeg-gør-hvad-jeg-har-lyst-til-og-du-er-bare-såååååådan-en-uretfærdig-mor! :gal

Hun kan midt under maden smide bestikket og råbe "i-forstår-mig-bare-slet-ikke for så at rende ud på badeværelset og sidde og mugge for så at komme ind 5 minutter efter og smile.... Fååårk det bliver en hård teen-tid med hende er jeg bange for nu hun allerede er sådan som 9-årige <_< Men hun er også stadig mit dejlige engle-barn, heldigvis 75% af tiden :loveshower

Det lyder meget bekendt <_< Mikkel er lidt i samme stadie, og er ret muggen det meste af tiden, sån standard teen :blink

Jeg kan se I andre har skrevet lidt mere om Jeres poder, end jeg gjorde,så vil lige opdatere lidt.

Mikkel er bosat ved sin far,og har været det siden 2004. Han går i en AKT-klasse, og er lidt en bølle ;) Han er lynende intelligent, og følger fint med :) Han har overbliksproblemer, og kan ikke overskue mange mennesker på en gang. Han har desværre ikke meget selvværd,og det arbejder vi ihærdigt på. Jeg ser ham hver 2 weekend,og det fungerer ok. Ville selvfølgelig ønske han boede hos mig, men vi (min eks og mig) traf valgene, udfra hvad der var bedst for børnene, da vi gik fra hinanden. Mikkel har tidl. været i udredning for ADHD, men der var heldigvis ikke noget. Jeg kunne dog godt tænke mig at få ham indstillet til PPR, men kun for en "sikkerhedsskyld", det er trods alt mange år siden han sidst blev udredt (han var knap 3).

Thomas, er netop kommet i privat døgnpleje hos hans mormor og morfar. Han har været gennem PPR og Børnepsyk, men konkluderingen var at han var normalintelligent,og har massive overbliksproblemer. Han har voldsomme raseri anfald indimellem,og det går ud over alt han kommer i nærheden af. Han går i en specialklasse,og er netop blevet revisiteret til PPR, mhp en ordentligt udredning hos børnepsyk. Han bliver pt. behandlet som en med Aspergers, for det er det eneste der virker. Han bruger pictogrammer omkring alt, og tåler ikke afvigelser,så knækker filmen simpelthen for ham.Mange mennesker (dvs mere end 5) så går det også galt. Først får han hovedpine, og så bliver han frygtelig urolig,og grov (f*k dig,Smats*, møgk*lling osv), og så kommer volden. Det begyndte at gå ud over hans små søskende, og selvom vi havde familiekonsulent tilknyttet, valgte jeg (i samarbejde med min mor), at det bedste for Thomas,og også resten af familien, så skulle der ske noget hurtigt. Mine forældre tilbød så at tage ham, i første omgang indtil sommeren 2011. Og det går rigtig godt :) Han har fået lidt mere stabilitet,og hverdagen er mere overskuelig. Det er selvfølgelig frygtelig hårdt kun at se ham hver tirsdag,og en dag hver 2 weekend,men han bor kun 300m væk, så vi "render" tit ind i hinanden :)

Han har fået mere ro allerede, men der er lang vej endnu. Vi har netop fået tildelt en kugledyne, så vi er på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har mikkel fra 1998 som går i 6 klasse

han er en rigtig teen men også sød og kærlig. Mikkel har desværre haft en periode hvor han var god til at finde,de forkerte venner men nu går det den rigtige vej

og så elsker han sin lille bror simon fra 2006

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2. Hannah er fra 2000 og går i 4 klasse og en dreng som er fra 2005 og går i børnehave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Sara fra 1996 som går i 8 kl.

Så har jeg Nadja fra 2004 som går i 0.kl

Og rosinen i pølseenden som ikke hører herunder er lillebror Anders fra 2007 som går i BH

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har jonathan fra 2003 som går i 1 klasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Jonas fra årgang 0 som går i 4.klasse, og så lillefisen Emilie på snart 1½ år som går i dagpleje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh ha...

Käthe Maja : 2003

Julius : Maj 2007

Christoffer: Juli 2007 (bonus sønnen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Mathias fra 97 der går i 7 klasse, så har jeg Silas fra 02, der går i 2. klasse og Filippa fra 05, der starter i skole til sommer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Mads fra maj 2004.

Han går i bh klasse og er en dreng med meget krudt bagi.

Men en sød og hjælpson dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har freja fra nov 02, som går i 1. klasse Og Liva fra sep. 06 som stadig går i bhv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har magnus fra 2001, han skal i 4. klasse efter sommerferien. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Oliver fra 2001, lige startet i 4. klasse og

Felix fra 2003, lige startet i 2. klasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigrid er fra 2002 og går i 3. klasse

Julie er fra 2005 og er lige startet i 0. klasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har hjemme har vi marcus nov 04 som lige er beyndt i 1 klasse, jonas apr 06går i bhv, sebastian dec 08, benjamin aug 10 og de to små går hjemem ved mig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn er en årgang 2005 og er lige begyndt i 0. klasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER