pukimusen

12 uger for tidligt..

89 indlæg i dette emne

Hun har skrevet i en tråd under "graviditet". Han har været stabil i de sidste to døgn - mener jeg. Men kig under "graviditet" og titlen noget med "tilvækst og dårligt flow" :)

det helt rigtig.. glemmer lidt at opdater da den ene dag tag den anden..

men ja stadigvæk stabil med kun bitte små bump.. såen en lille fyr har jo altid problemer..?

men en dag af gangen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for Update... Kan stadig fare vild herinde i alle de tråde... :) dejligt det går godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at høre :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder kl 00.40 og er lige flyttet over på patient hotellet i går, virkelig dejligt med et sted i nærheden af min søn, hvor man os kan lukke døren og råbe og tude alene..

men vi er lige kommet "hjem" til lejligheden, da vi lige har været over at sige go nat til sønike og lige at malke... :-/

men de fortalte at han har ligger så stabilt de sidste 2 dag at man overvejer i morgen at tag ham ud af respiratoren, da hans lunger ser ud som om de bare er super gode..

men hans tarme er dog stadigvæk ikke helt med på at han skal spise min mælk.. så set bliver kun til 1 ml hver 6 time.. hemm.. ( han får hele tiden såen noget kunstig ernæring i drop hel tiden)..

så jeg burde gå i seng nu, men er skug os lidt nervøs for i morgen... :-)

go nat alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det. Jeg krydser fingre for at alt går lige efter bogen :) og at lungerne er super stærke. Mange tanker fra mig......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt din nervøsitet! Men dejligt at høre, at de mener at der er så meget fremgang! Det er jo dejlig positivt! :)

Håber du har fået sovet lidt i nat!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender jer mange tanker og alt det bedste babykarma til jeres lille dreng i dag 7himmel.gifloveshower.gif

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt med fremgang :) sende gode tanker til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære du. Hvor er det dejligt at læse det går fremad, og rigtig dejligt hvis han kan komme ud af respirator. Så skal han vel i cpap/sipap?

Vores pige var også længe om at tåle maden, og fik ernæring iv det første stykke tid. Hun har så taget kæmpe revance nu, og vejer over 8 kg mere end ved fødslen her knap 8 måneder senere. Håber de er gode ved jer, og at I kan holde mødet oppe, selvom det hele kan virke uoverskueligt. Det er sådan en følelsesmæssig rutschetur at få et barn født for tidligt. Kæmpe :kram og en masse tænker jeres vej :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er jeg glad på jeres vegne at læse at det går fremad med små skridt :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh sikke en lille figther :biglove Jeg er glad for at høre, at det går bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på jer dagligt!! Håber alt er vel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han kom ikke ud af respiratoren idag, da lægen gerne vil være sikker på hun tag den rigtige beslutning, så hun er sikker på han kan klare det.. men lægen regner med i løbet af ugen hvis han arter sig..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det gør han selvfølgelig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, men godt at han stadig er stabil loveshower.gif7himmel.gif

Styrke til jeres lille familie bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at det går fremad! Han er godt nok en sej lille fyr.. :loveshower

Alt mulig held og lykke med de næste dage, så han snart kommer ud af maskinen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa, jeg hepper på ham :) Han lyder som en stærk lille gut :)....... og du lyder som en stærk og fattet mor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så hellere bliver der inde nogle dage endnu og være HELT sikker :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Så er det vist tid til en Update, lille Manden har det godt, han tager på og vejer nu 765 g og dagene går, de har fundet en lille forsnævring ved hjertet, men den giver til

Stadighed ikke problemer, den skal dog på et tidspunkt opereres, men de har ikke travlt og det er mindre drastisk end det lyder. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det dejligt at høre!! Skønt med vægtøgningen! Er glad på jeres vegne. Fantastisk det går frem ad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din lille prins :kram

Dejligt at høre han gør fremskridt :glad Krydser fingre for at han fortsætter den gode udvikling!

massere af varme tanker og kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at høre at det går fremad. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Så er det vist tid til en Update, lille Manden har det godt, han tager på og vejer nu 765 g og dagene går, de har fundet en lille forsnævring ved hjertet, men den giver til

Stadighed ikke problemer, den skal dog på et tidspunkt opereres, men de har ikke travlt og det er mindre drastisk end det lyder. 

Det lyder som en rigtig positiv opdatering :) Og de kan så mange ting i dag med de operationer, så er sikker på det hele nok skal gå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at læse :loveshower

Håber og krydser for, at fremgangen fortsætter :biglove

:kram og mange tanker herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres lille søn :biglove

Det er dejligt at læse, at det absolut går i den helt rigtige retning med ham.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER