pukimusen

12 uger for tidligt..

89 indlæg i dette emne

:yay for fremgang :glad

Jeg hepper på og håber, at det fortsætter sådan! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk man kan blive helt høj over sådan en meddelelse :loveshower Hvor er det bare godt at læse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med fremgang krydser fingere for at det forsætter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre :loveshower vi er mange der tænker på jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at det går fremad.. Og især at han tager på i vægt.. Håber det fortsætter i den gode retning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at han tager på!! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres lille dreng :biglove

Dejligt at han har taget på, krydser for hjertet ikke er alvorligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor er det dejligt at høre det går så godt fremad :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre... han er en stærk lille fyr. Super flot som han har taget på :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå det viser sig lille manden har en slags lille hjerte fejl... ( svært at forklare) MEN det er en forsnævring på en aorta og på nogen børn få det betydning tidligt sndre lever med det i mange år... men nu er det begyndt at påvirke den lille mand. Så nu skal operers det os begynder at på virke hans lever og nyre... :(

Det heldigvis et forholdsvis lille indgreb, men han skal jo i nakose og skæres og prikkes i... :-((

Og det sker nok i løbet af ugen...

Det posetive er at han i dag vejer 966 g :-) ..... Jubii snart et kg.... Og han er snart så voksen at han kan komme i en vugge i stedet for den lille kuvøse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for de er så dygtige vores læger! Jeg krydser fingre for at operationen går lige efter bogen... ! så han kan vokse sig endnu større og stærkere.

Ihh flot han snart vejer et kilo :) det må være så møg hårdt for jer.... Sender et stort knus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Kan ikke forstille mig at det er en sjov omgang selvom det er et lille indgreb. mange tanker og kæmpe mange :goodluck & :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at høre han vokser :loveshower

men ked af at høre han skal det andet i gennem :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse i skal igennem! Krydser fingre for operationen! :)

Flot at han tager så fint på og at han snart kan komme ud af kuvøsen og i en krybbe!!

Tanker herfra!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt og sejt, at han bliver ved med at tage så fint på :loveshower

Jeg håber, at operationen forløber fuldstændig som planlagt, så han kan komme over i en rigtig seng :7himmel

Masser af :kram2 og :kiss i en svær tid til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hei alle sammen..

idag fik vi os noget af en forskrækelse, lige efter samtalen med kirugen som fortæller os at han skal opereres på torsdag...;-( bliver lille manden rigtig dårlig og i løbet af 2 min står der et hav af læger og stikke og prikker i min søn.. Puhh ikke sjovt at se på..

De propper ham med en masse medecin... ca 2 timer senere er blodprøverne fine igen og har det meget bedre.

jeg glæder mig bare til han får den operation så han kan få det bedre.. men det skug os bekymmerende, det normalt en lille operation men fordi han er sååå lille så er det jo super svært.. Den blod åre de skal skære i er kun 3mm tyk :-( hemmmm

Kirugen har heldigvis lavet den operation mange gange...

Nu har han skug klaret så meget så skal han skug os lige klare de sidste bump så vi kan få ham med hjem..

men vil godt indrømme idag syntes jeg det var rigtig svært..heldigvis er alle sygepljerske og læger rigtig søde og opmærksomme på at fortælle os løbende om hvad der sker..

Hilsen en temmelig nybagt og bekymmerede mor..

P.s han vejer idag 1010 g og er 5 uger gammel jubiiiiiiiiii det er en kæmpe mile pæl, gik bare lidt i glemme bogen pga alt det andet det skete idag...

post-2922-033366300 1341954848_thumb.jpg

post-2922-031380900 1341954859_thumb.jpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lille pus. Er lige ved at tude når jeg ser han holder jeres hånd...... Krydser alt hvad krydses kan torsdag!!! I fortjener medvind resten af vejen.... Kæmpe knus og mange tanker herfra!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååå hvor er han sød og dejlig! Lille bassemand! Han skal nok klare den :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare dejlig :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare en skøn lille en :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser han dog dejlig ud det lille pus :balloons

Godt han er kommet over 1 kg. så er han stærkt på vej til at ligne en rigtig lille nyfødt og væk fra præmatur baby :loveshower

Jeg ønsker jer alt muligt pøj pøj med operationen på torsdag :kram :kram2 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha sikke en omgang - men først stort tillykke med vægten :) og masser a tanker til din familie og dig i denne tid.. ønsker det bedste for jer i morgen - og fremover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med milepælen! Og hvor er han dog kær, dejlig og lille, men også stærk! Han skal nok klare indgrebet, nu har han jo kæmpet så hårdt!!

Al mulig held og lykke herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER